Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 4 van 33 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 487

Discussie: Delicious Thunder

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    36Sh voor 12,50€ Dat wordt gewoon fijn stoken.. Misschien niet het hardst maar ik liever graag iets aan volume in als ik 3x zoveel cakes kan wegstoken.

    Normaal ben ik sceptisch over 2 halen 1 betalen acties, omdat ik graag diversiteit heb, echter koopt iedereen wel meerdere knal cakes en dan wordt het ineens super interessant!
    Ook dit wordt een moetje!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Slomo voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Maar bij deze heb je ook geen last van weinig diversiteit aangezien je een normale variant hebt en een finale variant die dus ook hoogst waarschijnlijk sneller zal schieten.

  4. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Dat had ik gemist, het zijn 2 diverse cake's? Waarom dan een zulke nep aanbiedingen erbij? Noem het een assortiment..

  5. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Nou ik weet niet of je het als nep aanbieding moet zien. Ik vind het een erg leuke actie namelijk. Je moet het zo zien je koopt een cake voor €25 (dit is de normale variant die je koopt) en je krijgt als actie een andere snellere cake erbij, oftewel 2 halen is 1 betalen. Je kunt het dus als een nep aanbieding zien, maar vergeet alleen niet dat marketing een moeilijk iets is en je alles wel een assortiment kan noemen maar dit spreekt begevenlijk niet meer aan.

  6. #50
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Mooie aanbieding toch ? Vind maar een knalcake van 36 shots voor 12,50. Ja in Polen misschien maar niet in NL. Ik hoop dat ik er hier wat van kan krijgen !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  7. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
    Nou ik weet niet of je het als nep aanbieding moet zien. Ik vind het een erg leuke actie namelijk. Je moet het zo zien je koopt een cake voor €25 (dit is de normale variant die je koopt) en je krijgt als actie een andere snellere cake erbij, oftewel 2 halen is 1 betalen. Je kunt het dus als een nep aanbieding zien, maar vergeet alleen niet dat marketing een moeilijk iets is en je alles wel een assortiment kan noemen maar dit spreekt begevenlijk niet meer aan.
    2 Halen 1 betalen is net als happy hour in de kroeg, en ik neem aan dat als jij je biertje bestelt je graag 2 biertjes ziet en niet een glas sauvignon blanc ernaast...

    Begrijp mij niet verkeerd vind het prijs technisch super interessant en hij zal er zeker komen, maar ik vind over het algemeen in de vuurwerk industrie dat de klant extreem wordt misleid, en dat is iets waar ik fel tegen ben!

    Marketing technisch wel slim, maatschappelijk verantwoord? Niet echt in mijn ogen.


    2 Knal Cake's voor de prijs van 1 !

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Slomo voor het bericht:


  9. #52
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    2 Halen 1 betalen is net als happy hour in de kroeg, en ik neem aan dat als jij je biertje bestelt je graag 2 biertjes ziet en niet een glas sauvignon blanc ernaast...

    Begrijp mij niet verkeerd vind het prijs technisch super interessant en hij zal er zeker komen, maar ik vind over het algemeen in de vuurwerk industrie dat de klant extreem wordt misleid, en dat is iets waar ik fel tegen ben!

    Marketing technisch wel slim, maatschappelijk verantwoord? Niet echt in mijn ogen.


    2 Knal Cake's voor de prijs van 1 !
    Sluit mij hier eigenlijk wel bij aan, vooral omdat het over twee verschillende knalcakes gaat qua tempo.

    Eerst de snelle cake afsteken gevolgd door de langzame cake zou mij het gevoel van een anti-climax geven. Nu weten we via het forum welke je eerst zou moeten ontsteken, maar de gemiddelde consument heeft hier geen weet van.

    Om dit misleiding te noemen gaat wat ver, maar ik vind wel dat dit iets anders aangepakt had kunnen worden.

    Het twee voor de prijs van één principe trekt mij dus niet over de streep, vooral omdat het om twee verschillende producten gaat.

  10. #53
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Leuke actie zeg, origineel bedacht en denk ook een leuke ervaring voor klanten.
    Zit er een reserve lont op, zodat hij makkelijk in de ander over kan gaan?
    Groeten...:)

  11. #54
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Als je een karton hiervan besteld, zitten dus beide versie's hierin? Hoeveel van deze cake's zitten er in een karton? Lijk me wel leuk voor zo'n prijs om de gehele dag te stoken.

  12. #55
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Als je een karton hiervan besteld, zitten dus beide versie's hierin? Hoeveel van deze cake's zitten er in een karton? Lijk me wel leuk voor zo'n prijs om de gehele dag te stoken.
    Er zitten 16 cakes in een karton, denk wel dat je een heel karton moet bestellen en dat je dan de andere er gratis bij krijgt!

  13. #56
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Het wachten is op formele info van Rubro. Het kan namelijk zijn dat ze per 2 zitten verpakt: 1x de originele en 1x de all-at-once samen in een cellofaan. Misschien dat Wim al meer weet?
    www.huismanvuurwerk.nl

  14. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    4
    24 waarderingen in 10 posts
    Volgens mij heeft gizmo gelijk. Er zitten 2 cakes bij elkaar verpakt in 1 cellofaan verpakking. 1X de normale editie 1x de finale editie.
    www.vuurwerkdiscount.nl

  15. Deze 2 gebruikers waarderen droba voor het bericht:


  16. #58
    VWC-Lid vuurwerkNOP's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 december 2009
    Berichten
    368
    Thanks
    44
    479 waarderingen in 188 posts
    Rubro filmpie:


  17. Deze gebruiker waardeert vuurwerkNOP voor het bericht:


  18. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Twente
    Berichten
    356
    Thanks
    10
    476 waarderingen in 153 posts
    Heb hem ook besteld. Ga de normale versie denk ik van twee kanten uit ontsteken, zodat ook daarvan het tempo omhoog gaan, om het over te laten lopen in de gratis finale edition.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen RB89 voor het bericht:


  20. #60
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk bericht
    Heb hem ook besteld. Ga de normale versie denk ik van twee kanten uit ontsteken, zodat ook daarvan het tempo omhoog gaan, om het over te laten lopen in de gratis finale edition.
    Leuk idee, heb er zelf ook 8 besteld. Dan ga ik er 6 in een project verwerken.
    2x normaal daarna 2x de normale van 2 kanten aansteken en tot slot 2 finale editie's.

Pagina 4 van 33 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •