Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Salvo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Knalde wel leuk ,maar ondanks dat ik hem goed vast gezet had ,knalde er een schot gewoon naast ons tussen het 'publiek' waardoor iemand nu met een brandwondje op zijn been rond loopt..

    Comment


      #47
      Gvd, bijna een ongeluk door gehad, knalde echt alle kanten op(viel om terwijl de pot echt wel stevig stond, schoten gingen niet tegelijk. Heb ook met een andere Rubro pot gehad, die viel niet om maar knalde zowat uitelkaar, ook hier weer bijna mensen mee geraakt. Viel me al met al een beetje tegen.

      Comment


        #48
        Snap alle ophef niet, prima ding. Iets mindere crackling, dat was uidelijk. Maar dit zal ongetwijfeld met de CE keuring te maken hebben. De knallen waren nog steeds uitstekend en dat tempo is gaaf. Vind het nog gewoon een klasse bak.

        Comment


          #49
          Ik had er hier ook flink wat van, maar er gingen er ook enkelen niet zoals bedoeld. Van de 12 die ik gestookt heb zaten er zo'n 4 bij waarbij één of meerdere schoten over de grond gingen. Op onderstaande filmpje een voorbeeld waarbij er twee over de grond gaan en eentje rakelings lans me heen schiet. Wanneer ze deden wat ze moesten doen waren dit voor het formaat erg leuke dingen.

          Comment


            #50
            Ik had van deze een heel karton. heb nog 3 kwart karton staan omdat ik ze niet durf af te steken. De knallen zijn prima. Allren ookal zet je ze vast, ze vallen toch om...
            Pyrofreak voor het leven!

            Comment


              #51
              Weinig van het effect gezien omdat 1 of 2 schoten via de zijkant van de cake richting ons kwamen en we daardoor ineen doken. Erg jammer

              Comment


                #52
                Gisteren 1 van deze jongens gestookt. Had een paar Binkies en daarna deze afgestoken. Maar ik vond de knallen niet beduidend harder dan de Binkies. Crackling was niet groter dan het TI boeket van een Thunder Smoke. De adviesprijs is echt veels te veel naar mijn mening.

                Comment


                  #53
                  Waar was de crackling mine nou? Voorderest aardig product alleen te duur en onstabiel.Jammer dat de uitwerking niet naar behoren is

                  Comment


                    #54
                    Karton van deze beestjes genomen, maar idd van de 10 die ik gestookt heb, kwamen bij alle 10 een aantal die niet recht omhoog gingen en maar een beetje een kant op schoten.
                    Vond het te gevaarlijk hiermee door te gaan.
                    Ik zei nog zo, geen bommetje!

                    Comment


                      #55
                      Aha, zo te zien waren er meer mensen met problemen met deze rakkers.
                      Mijn maat had er een paar gekocht, maar er ging er niet 1 zoals de bedoeling was... :(
                      De helft van de bombettes vlogen dwars door de straat.

                      Comment


                        #56
                        Vondt deze krengen ook maar gevaarlijk, zo'n jongen uit m'n straat stak ook 1 af en dat ding viel gewoon om.. zo onstabiel dat kreng.

                        Comment


                          #57
                          Heb er 4 gehad, maar was echt diep teleurgesteld.

                          - Knallen waren niet echt beter dan bv de Royal Thunder Smoke. Was ongeveer gelijk en misschien zelfs slechter.
                          - De crackling mine was weg, terwijl die juist nét dat beetje extra gaf.
                          - Deze potjes zijn zo instabiel als het maar zijn kan. Mijne zijn gelukkig niet over straat gegaan, maar het scheelde niet veel. Afkeuren die hap dus!
                          - De adviesprijs is eigenlijk gewoon te hoog.
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #58
                            ik had dit jaar 5 van deze dingen. erg leuk om te stoken, harde knallen en een best veel crackling.

                            maar ik misten wel de crackling mine

                            van mij mogen deze potjes wel iets groter! ze schieten inderdaad niet recht omhoog maar alle kanten op.

                            verder is het een top product!

                            --pyro99
                            Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                            Comment


                              #59
                              Knal was aardig. Maar daar is alles mee gezegd. Geen crackling mine te zien. In open ruimte goed te schieten, in smalle straten minder goed. In de avond heb ik de Ekim van Katan geschoten. Snoeiharde burstknallen met goudeffect. Vond ik echt stukken leuker.

                              Ook omstanders deelden deze mening.

                              Comment


                                #60
                                Leuk potje, maar wel heel snel voorbij:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X