Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventbox 6 Elements 162s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Je hoort dat de burst wel goed in elkaar zit en de afstand met dit bakkie is natuurlijk ook een minpunt. Maar als dit in je straat staat, kan dat nog best wel een feestje worden hoor.
    De prijs... Tja dat is persoonlijk.
    Het leven is een feest!

    Comment


      #62
      Demo Hol vuurwerk : 6 Elements

      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #63
        Heb deze twee keer besteld. Heb er absoluut geen spijt van. Het is wat anders dan in Rijssen, maar al mijn favorieten effecten zitten erin verwerkt en de vind de kwaliteit van de boeketten ook erg goed.

        Comment


          #64
          Vooral na het zien van het filmpje van Jupilerfreak ben ik gewoon enorm blij dat deze bij mij in de straat staat. Samen met de immortal gold en een eigen project wordt het een topavond denk ik

          Comment


            #65
            Ook de eerste 6 Elements zijn binnen . Lekker breed pakket haha. Kan hem net tussen mijn handen vasthouden .

            Foto niet gebruiken zonder mijn toestemming!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2012-12-14 09.49.32.jpg
Vertoningen:1
Grootte:277,4 KB
ID:	1543813
            Gerwin

            Comment


              #66
              Als ik naar de ready to rumble cake kijk zie ik daar kleinere tubes tussen zitten.
              ook bij die cake zijn de rood wit boeketjes weer zachter van burst en kleiner kwa boeket.
              klopt het nou dat er dan bij de six elements ook bij elke cake kleinere tubes tussen zitten?
              en dat daar dus die mindere rood wit boektjes vandaan komen..
              075 zaantjee

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
                Als ik naar de ready to rumble cake kijk zie ik daar kleinere tubes tussen zitten.
                ook bij die cake zijn de rood wit boeketjes weer zachter van burst en kleiner kwa boeket.
                klopt het nou dat er dan bij de six elements ook bij elke cake kleinere tubes tussen zitten?
                en dat daar dus die mindere rood wit boektjes vandaan komen..
                Jazeker zie een eerder geposte foto van morris van de tubes.

                EDIT deze

                Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #68
                  Nog maar een filmpje dan:

                  Geschoten in Gorredijk bij Magic Vuurwerk

                  Comment


                    #69
                    Net geschoten! Prachtige bak!

                    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                    Comment


                      #70
                      Gelijk ook maar even de 6 elements gedaan voor diegene die het willen weten betreft het lonten.
                      Deze bak is !@#$%^&, te groot/lang 4 kant was beter geweest

                      Ook deze is heel makkelijk te lonten, gewoon de lonten van de cakes bloot maken, dan vervolgens
                      met tape plakband of wat dan ook aan elkaar bevestigen.

                      Suc6 Rob

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	6elements lonten.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,4 KB
ID:	1543926
                      www.rowyvuurwerk.nl

                      Comment


                        #71
                        Doos is erg onhandig lang.
                        De kooi die er om heen zit is erg vervelend en vlijm scherp.
                        De overdoos zit er strak omhoon.
                        Door zijn lengte en gewicht is het maar een verbrlend ding.
                        Maar dat is mijn ervaring.

                        Comment


                          #72
                          Ik vraag me nu eigenlijk af hoe deze nu echt is. er circuleren nu zo`n 3 tal verschillende filmpjes van deze cake. De ene met een schitterde gouden einde, de ander licht crackling aan het einde

                          Wie helpt mij! Want sta op het punt de 6 elements te annuleren die reeds in bestelling staat

                          Comment


                            #73
                            Rowy,als ik het goed begrijp hoef je hem er dus niet eerst uit te halen om hem door te lonten?
                            Weer bedankt alvast voor de uitleg,ik denk dat mening freak je er wel dankbaar voor is hoe het werkt.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door PryroAce Bekijk bericht
                              Ik vraag me nu eigenlijk af hoe deze nu echt is. er circuleren nu zo`n 3 tal verschillende filmpjes van deze cake. De ene met een schitterde gouden einde, de ander licht crackling aan het
                              Wie helpt mij! Want sta op het punt de 6 elements te annuleren die reeds in bestelling staat
                              Op jou filmpje is de versie die geschoten is in rijssen,dat is duidelijk een sample.
                              Die je nu op de laaste filmpjes ziet is de uiteindelijke productie en zo krijg je hem ook in je straat.

                              Deze dus:

                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                #75
                                zo ik heb m binnen

                                wel een gepiel ff met die kooi.
                                heb m voorzichtig in zn geheel omgedraaid en weer terug in de kooi gezet en die weer terug in de grote doos. staat nu lekker stevig.
                                doorlonten is wel een stukje makelijker als bij die 4 seasons.
                                alles zit al lekker dicht bij elkaar.

                                Comment

                                Working...
                                X