Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 239
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts

  2. Deze 2 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Ja,ja mannen, dit is een heerlijke bak. Wel wat duur maar toch. Je moet er dan wel minstens 2 van hebben vindt ik.
    Leuk om dit dan in een kleine straat waar ik woon af te gaan steken.
    December Will Be Magic Again!!

  4. #18
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts


  5. #19
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    Monsterlijk goede bak!!! Wat een geweldige nieuwe producten zet Rubro dit jaar in de markt. Dit is een super aanrader. De hele serie is gaaf overigens, maar de 6 elements steekt met kop en schouders boven de andere blokken in deze serie uit.

  6. #20
    VWC-Lid Yoshimitsu's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    181
    392 waarderingen in 95 posts
    Precies goed, 1 keer aansteken en dan gewoon een showtje van dik 2 minuten! TOPPER!!
    https://youtube.com/@VuurwerkBram

  7. #21
    VWC-Lid sander17's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    container op zee
    Berichten
    309
    Thanks
    51
    114 waarderingen in 55 posts
    wel leuk allemaal maar hoeveel cm is hij langer als een meter ? :P
    hoe prop je die in je auto als nog nog meer wil ? :P
    word lkkr passen en meten vooral als je met zn 2 bent xd
    en wat tjopper al zegt voor die 110 per schot bent ik ook om :P
    ga maar eens kijken wat je betaald voor een profblok die waarschijnlijk ook 20g per schot heeft.
    dan denk ik dat je een stuk duurder bent en je loopt de kans om tegen de lamp te lopen.
    want je verrader slaapt nooit

    misschien is het handig voor rubro om aanhangers te gaan verhuren hahaha

  8. #22
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Hierbij dan ook mijn filmpje:

    Laten we lekker link gaan doen!

  9. Deze 4 gebruikers waarderen DarkSoul voor het bericht:


  10. #23
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  11. Deze 4 gebruikers waarderen Stefan Works voor het bericht:


  12. #24
    VWC-Lid jonsdj's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2006
    Berichten
    168
    Thanks
    166
    90 waarderingen in 27 posts
    Deze bak is vet, rubro is echt goed bezig. Zag het steeds somberder worden in nederland met de wetgeving enzo. Maar ik maak me druk om niks. Wat een te gek ding, mooie effecten en lang plezier. Nu maar hopen dat ie in almere verkocht wordt. En tja de prijs dat is afwachten, maar het lijkt duur omdat het 1 ding is en je misschien normaal meer potten voor dat geld kan hebben. Maar eigenlijk is het dus maar ongv 33 euro per pot in de box, dus valt mee. Dan maar ff paar uurtjes langer werken
    Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

  13. #25
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ik vind de finale, en dan bedoel ik de laatste 6-8 salvo's ofzo, dus echt lelijk hè. De goudglittering is fenomenaal mooi, lijkt me geweldig om in 't echt te zien. Maar waarom moet daar 2x zo'n raar, spanningsbrekend salvo van die kleine witrode glitter doorheen?! Nergens voor nodig, breekt de schoonheid van het goud, heeft geen enkele zin en verpest voor mij zo ongeveer die feeëriek mooie goudclimax.
    En zo valt me meer lastig in deze cake qua compositie. Ik 'voel' geen lijn in het om en om blauw/wave en blink/wave die een bepaalde spanning ofzo opbouwt. Ik vind de waves in de boeketten mager. Ik weet niet; behalve de prachtige goudglitters aan 't eind (geef me een cake of 2 daarmee!) raakt het me niet echt... op basis van filmpje...; in 't echt zou ik vast ook wel genieten

  14. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  15. #26
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik vind de finale, en dan bedoel ik de laatste 6-8 salvo's ofzo, dus echt lelijk hè. De goudglittering is fenomenaal mooi, lijkt me geweldig om in 't echt te zien. Maar waarom moet daar 2x zo'n raar, spanningsbrekend salvo van die kleine witrode glitter doorheen?! Nergens voor nodig, breekt de schoonheid van het goud, heeft geen enkele zin en verpest voor mij zo ongeveer die feeëriek mooie goudclimax.
    En zo valt me meer lastig in deze cake qua compositie. Ik 'voel' geen lijn in het om en om blauw/wave en blink/wave die een bepaalde spanning ofzo opbouwt. Ik vind de waves in de boeketten mager. Ik weet niet; behalve de prachtige goudglitters aan 't eind (geef me een cake of 2 daarmee!) raakt het me niet echt... op basis van filmpje...; in 't echt zou ik vast ook wel genieten
    Heb precies het zelfde.Had liever gezien,dat ze gewoon 120 shots hadden gedaan.
    Nu heb je 42 shots extra met van die magere salvo`s,omdat ze anders niet uitkwamen met de kruitinhoud.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  16. #27
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    En toch, als je hem live gezien hebt is het "a monster of beauty"

  17. Deze 3 gebruikers waarderen Aftershock voor het bericht:


  18. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Productfilm 2012

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  19. Deze gebruiker waardeert ylke voor het bericht:


  20. #29
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze moet doorlonten? Zitten er aan elke pot ( als het goed is bestaat hij uit verschillende potten ) 2 lonten zodat als ik hem aan 1 kant aan steek hij op een gegeven moment er aan het eind eruit komt en dan kan ik de 1ste lont van de volgende daaraan bevestigen? Of is hij al doorgelont?
    Laatst gewijzigd door Pyrowork; 22 oktober 2012 om 00:18

  21. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze moet doorlonten? Zitten er aan elke pot ( als het goed is bestaat hij uit verschillende potten ) 2 lonten zodat als ik hem aan 1 kant aan steek hij op een gegeven moment er aan het eind eruit komt en dan kan ik de 1ste lont van de volgende daaraan bevestigen? Of is hij al doorgelont?
    Heel simpel, er zitten twee lonten aan iedere afzonderlijke cake. Deze zijn nog níet met elkaar verbonden, dat is in principe ook niet de bedoeling volgens de huidige regelgeving in Nederland. Met het eerste lont begint de cake bij het begin (logisch, maar dat staat aangegeven als het goed is). Het andere lont gaat branden wanneer de finale van die betreffende cake wordt afgeschoten. Dit is het zogenaamde reservelont. Als je dan het beginlont van de volgende cake aan dit reservelont bevestigd kun je de twee cakes redelijk goed in elkaar over laten lopen. Afhankelijk van de manier van monteren uiteraard.
    Let wel, het is dus officieel niet de bedoeling! Op eigen risico uitvoeren.

    Over deze cake. Ik heb op de een of andere manier een duidelijke voorkeur voor de 6 elements in plaats van de immortal gold. Gouden effecten verwaaien nogal snel, de kans op een forse woei is in december niet gering. De meeste effecten van de 6 elements (met felle blinkers en dikke blauwe sterren) verwaaien iets minder snel naar mijn idee. Wellicht een vreemde redenatie maar ik probeer de factor 'weer' toch altijd even mee te nemen.

Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •