Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eventbox 6 Elements 162s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eventbox 6 Elements 162s

    Artikelnummer: RVW 920
    Artikelnaam: Eventbox 6 Elements 162's
    Bruto Gewicht: 25 kilo
    Netto Kruitgewicht: 3 kilo
    Aantal Schoten: 162
    Effectomschrijving: Gigantische cakebox 162 shots en let op 3 kilo kruit! Maar liefst 25 kilo zwaar en meer dan 1 meter lang! Voorzien van het grootste kaliber voor een ongekende vuurwerkshow. Het beste blok op de Nederlandse markt
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 199,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl





    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 10:50.

    #2
    WOW. Geweldig. Het effect maakt mij al niet meer uit. Om met deze bak alleen al de buren jaloers te maken met het wegzetten ervan op straat. Fantastisch.
    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #3
      Het filmpje van de demo! let op wel van de zijkant en met een tablet gefilmd

      http://www.youtube.com/watch?v=HUE0oj1hOhk

      HD Instelbaar
      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

      Comment


        #4
        Enjoy...

        De nieuwe gigantische cakebox met 162 shots tot 25gr. per shot, 3kg kruit, 25kg zwaar en meer dan 1 meter lang. Dat is de nieuwe Eventbox 6 Elements van Rubr...
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          volgens mij staat er in 199 euro consumenten advies prijs.
          De winkelier mag hier zelf zijn ding mee doen. Dus ik vermoed dat deze ook wel ergens goedkoper gaat komen.
          Zelf vond ik deze echter niet mooier dan de immortal gold. Mijn keuze is wat dat betreft wel gemaakt.
          greetzz
          Eer was was was, was was is!

          Comment


            #6
            Het lijkt inderdaad veel geld, omdat je voor je gevoel toch maar één product koopt. Omdat je er meteen 6 cakes mee in huis haalt mis je de invloed die je hebt wanneer je zes losse cakes koopt.

            €200 is gewoon een goede prijs als je ziet dat je een complete show van ruim 2 minuten in huis haalt waar je heel de straat mee weg blaast. De burst was snoeihard en de effecten deden je mond zo ver open zakken als maar kon. Je moet natuurlijk altijd met kritieke blik blijven kijken. Als ik dat doe moet ik zeggen dat er toch een minpuntje te vinden was, maar dit kan persoonlijk zijn: De witte met rode blinkers. Deze vielen toch een beetje niet en vormden eigenlijk steeds het slappe deel van deze cake. Effecten minder groots en de burst was duidelijk minder hard.

            Even op HD klikken voor beter beeld. Ook hier jammer van de rookontwikkeling.

            Comment


              #7
              Wat een heerlijk blok vind ik dit. Hebben ze niet wat producten ve3rwisseld met de prof lijn whaha. Hopelijk zijn het geen samples maar ook echt hoe ze de winkels in gaan.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #8
                Elburgersc,
                Idd wat een geweldig stukje vuurwerk niet normaal. Ze hebben echt alles eruit gehaal bij Rubro samen met de andere boxen echte toppers! Staan op de lijst en nu ff in de gaten houden wie er een beetje mee gaat stunten qua prijs.

                Comment


                  #9
                  Ik zie de collectie foto's van aankomende oud en nieuw al voor me.. Allemaal 'profblokken' bij elkaar. Het enige wat je dan nog mist is een goede 100.000 klapper erbij voor de ultieme collectie. Word een top oud en nieuw denk ik zo?

                  Comment


                    #10
                    Freaks ondanks de prijs ga ik toch kopen kan ik met buren gek maken die hebben alleenmaar profblokken maar koop de blok/potten maar los ben je gewoon meer kwijt en de prijs kan je zelf bepalen stoot op de schietlijst dus gewoon niet duur

                    Comment


                      #11
                      Heerlijk blok ook, dikke 2 minuten spektakel.
                      Hier kun je gerust mee op straat staan naast een profblok.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        pfoe het wordt hoog tijd dat ik mijn prijs kwaliteit beeld eens herzie .
                        want ten eerste vind ik 199 euro voor 1 blok al behoorlijk fors .
                        maar goed als je rekent wat een heel project bij elkaar kost kom je ook al gouw op een rond bedrag uit . kijk en dan heb ik het niet over iets kleins maar echt een groot project .
                        tja dan kom je op een punt uit van wat wil ik en hoe wil ik het gaan doen .
                        dat word keuzes maken dus
                        niet te min doet rubro wel zijn uiterste best om aan onze behoeften te voldoen
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #13
                          Wat een geweldig blok dit als de prijs ook geweldig is
                          staat ie bij mij met o&n te knallen

                          Comment


                            #14
                            + http://www.youtube.com/watch?v=Gf_ZE...ature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                            http://www.youtube.com/watch?v=Gf_ZE...ature=youtu.be"> http://www.youtube.com/watch?v=Gf_ZE...ature=youtu.be" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            Comment


                              #15
                              Die blauwe effecten zijn echt schitterend.
                              Rubro blauw past bij jou, jup slecht gejat.
                              Maar wat een pracht bak hoor, ik vind hem zelfs iets mooi dan de event gold.
                              Maar dat komt omdat ik blauwe effecten erg mooi vind en deze effecten zijn echt mooi.

                              Wordt wel dubben met lijstjes maken hoor zo.
                              Rubro keep up the good work!
                              Dan blijven wij wel stoken!
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment

                              Working...
                              X