Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 615 van 855
  1. #601
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
    Wanneer wordt dat eerste filmpje (de eerste post) aangepast haha.
    Ik had hem in dat jaar ook maar dat was verre weg hoe deze eruit zag toen...
    hoezo ? die van mij was gewoon hetzelfde..

  2. #602
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Hmm, qua knallen en "boeketvolheid" niet eens in de buurt. Zelfs de crackling is anders. Zeker een sample
    Maar daar zijn een flink aantal post terug al allerlei verschillende meningen over geweest haha.
    Neem het ervan!

  3. #603
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Afgelopen jaarwisseling deze box 2 maal de lucht in zien gaan op een 100 meter afstand. Ondanks de wind hele mooie volle boeketten. Komend jaar zelf maar eens aanschaffen.

  4. #604
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Het zien van de demofilms ja dat klopt maar in werkelijkheid wat een afgang zeg voor dat geld heel erg traag slechte uitwerkingen spijt dat ik hem heb gekocht absoluut zijn wel betere boxen te verkrijgen voor dat geld
    Laatst gewijzigd door Tokkend; 13 januari 2018 om 20:26

  5. #605
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    Ik wou hem al jaren nemen, en al jaren kwam het er niet van. Dit jaar had ik hem eindelijk. Van de 21 boxen die we hadden, was dit toch echt de minste. Erg jammer zeg, helaas.


  6. #606
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
    Ik wou hem al jaren nemen, en al jaren kwam het er niet van. Dit jaar had ik hem eindelijk. Van de 21 boxen die we hadden, was dit toch echt de minste. Erg jammer zeg, helaas.

    Wow, die is een heel stuk trager dan voorheen ja. Deze box staat er ook om bekend dat ie echt niet tegen wind kan, dus dat scheelt natuurlijk ook heel erg in de uitwerking. Je ziet dat duidelijk terug op jouw film. Buiten dat, is ie inderdaad bizar traag. Dik 2 minuten voor 100shots... gaap.

  7. #607
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    Zeker gaap! Echt heel erg jammer, de wind heeft ook wel een rol gespeeld, maar vele presteerde alsnog erg goed.

  8. #608
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2016
    Berichten
    442
    Thanks
    197
    128 waarderingen in 84 posts
    persoonlijk denk ik dat je wat dieper moet kijken,of stoppen met dit soort vuurwerk....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennishgz Bekijk bericht
    Deze heb ik dus ook kwam ik achter... dat wordt halverwege cake1 met de bakkes erboven om cake2 te ontsteken... gaat niet automatisch; zitten niet aan elkaar verbonden.

    Zwaar slechte zaak van Rubro; op hun website staat de cake gewoon met twee lonten...Bijlage 36817

    Bijlage 36818

  9. #609
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2016
    Berichten
    486
    Thanks
    61
    110 waarderingen in 90 posts
    Ik heb dit niet zo ervaren. Vond dit 1 van de bewtere boxen van de avond. En ik had er ook een stuk of 17... deed het prima! Heb m al weer in bestelling staan voor volgend jaar

  10. #610
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Had zowel de immortal gold als de four seasons beide uit de 2017 batch.
    Immortal Gold geen 7-lontjes doorbrand-systeem, four seasons wel.. beetje raar vond ik.

    Kwaliteit was wel zwaar in orde, 1 vd toppers vd avond!
    Was de eerste keer in m'n collectie, maar als er een leuke aanbieding volgt dan zeker niet de laatste keer

  11. #611
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Ook ik heb deze bak gehad en wel batch 2017. Een prima bak, zoals ik die altijd gewend ben; Mooie, grote, volle, effecten en goede burstknallen. En niet onbelangrijk voor mij dan, een nette tijdsduur.

    Echt een product waarvan de kwaliteit/uitwerking jaar op jaar in orde lijken te zijn.

    Ik had overigens verwacht dat het auto- Rubro doorlontsysteem er gewoon bij zou zitten, maar nee. De cakes zaten ondanks het ontbreken van dit systeem wel vastgeplakt aan de onderkant van de doos.

    Over het ontbreken van het systeem ben ik niet zo tevreden, zeker omdat dat icm het vastplakken verwarring in de hand werkt bij de gemiddelde consument. Hoewel ze niet adverteren met het auto- doorlontsysteem verwacht ik samen met vele anderen voor dit geld dat het er gewoon bij zit.
    Daar mogen ze echt wel op gaan letten bij Rubro.

  12. #612
    VWC-Lid Tokkend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2013
    Berichten
    62
    Thanks
    8
    21 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wow, die is een heel stuk trager dan voorheen ja. Deze box staat er ook om bekend dat ie echt niet tegen wind kan, dus dat scheelt natuurlijk ook heel erg in de uitwerking. Je ziet dat duidelijk terug op jouw film. Buiten dat, is ie inderdaad bizar traag. Dik 2 minuten voor 100shots... gaap.
    Echt een slechte doorloop wel handig kan je ondertussen je glas bijvullen zonder Iets te missen wahaha

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Tokkend voor het bericht:


  14. #613
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Berichten
    175
    Thanks
    47
    109 waarderingen in 46 posts
    Had zelf een 2017 versie, prachtige box, topper van de avond. Grote effecten, goed tempo, goeie burst. Alleen de volgorde kwam niet overheen met de filmpjes, zelf vond ik deze versie nog veel beter! haha
    Zie filmpje.

  15. Deze gebruiker waardeert ferron99 voor het bericht:


  16. #614
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2017
    Berichten
    69
    Thanks
    58
    111 waarderingen in 35 posts
    Ik heb deze box nu 2 keer gehad. De eerste keer was 2 jaar geleden en mijn god wat vond ik die slecht, niet de harde burst of de grote boeketten waarop ik gehoopt had. Ergens twijfelde ik nog "waren mijn verwachtingen misschien te hoog, had ik misschien een maandagmorgen box, keek ik scheel of wat" want iedereen was en is super enthousiast. Dus ik denk neem hem nog een keer om te kijken of ik het toch niet verkeerd had gezien..... nee had het niet verkeerd gezien, deze box is gewoon middelmatig om niet te zeggen ruk.

  17. Deze gebruiker waardeert Mlke voor het bericht:


  18. #615
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlke Bekijk bericht
    Ik heb deze box nu 2 keer gehad. De eerste keer was 2 jaar geleden en mijn god wat vond ik die slecht, niet de harde burst of de grote boeketten waarop ik gehoopt had. Ergens twijfelde ik nog "waren mijn verwachtingen misschien te hoog, had ik misschien een maandagmorgen box, keek ik scheel of wat" want iedereen was en is super enthousiast. Dus ik denk neem hem nog een keer om te kijken of ik het toch niet verkeerd had gezien..... nee had het niet verkeerd gezien, deze box is gewoon middelmatig om niet te zeggen ruk.
    Er zijn gewoon verschillende versies in de omloop. Het eerste jaar had ik een ruk versie en in 2016 had ik een topper. Ik begrijp wel dat dat een goede reden is om deze nooit meer te kopen. Ik vraag me af waar rubro dit fout laat gaan. Bij andere boxen hoor je dit niet toch?

Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •