Winkelbanner - Vuurwerk Outlet
Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 32404142
Weergegeven resultaten: 616 t/m 619 van 619
    VWC-Lid
    Thanks
    6
    Nou ja de crashbox van afgelopen jaar had soms geen spinners heb ik begrepen.De mijne had ze wel trouwens maar dat is toch ook vreemd,dus de immortal gold is niet de enige box waarvan de ene versie goed is en de andere slecht.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Ik heb deze box ieder jaar (al vanaf 2013) en schiet ze altijd per 2. Ik heb eerlijk gezegd geen kwaliteitsverschil gezien door de jaren heen. Altijd volle boeketten en mooi tempo. Ik zet ze wel altijd goed te drogen voor de kachel. Ze waren ook dit jaar weer behoorlijk vochtig toen ik ze kreeg en dat is natuurlijk finest.

VWC-Lid
    Thanks
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mlke Bekijk bericht
    Ik heb deze box nu 2 keer gehad. De eerste keer was 2 jaar geleden en mijn god wat vond ik die slecht, niet de harde burst of de grote boeketten waarop ik gehoopt had. Ergens twijfelde ik nog "waren mijn verwachtingen misschien te hoog, had ik misschien een maandagmorgen box, keek ik scheel of wat" want iedereen was en is super enthousiast. Dus ik denk neem hem nog een keer om te kijken of ik het toch niet verkeerd had gezien..... nee had het niet verkeerd gezien, deze box is gewoon middelmatig om niet te zeggen ruk.
    Denk dat het voor een deel ook aan je verwachtingen ligt, heb je niet toevallig een filmpje ervan gemaakt? Of je een box goed vind of niet is voor een groot deel natuurlijk je eigen mening, interpretatie en verwachtingen en niet de box zelf. Natuurlijk productie fouten daar gelaten. Maar dan ben ik wel benieuwd waarom je de box ''middelmatig/ruk'' vindt, voldeed hij niet aan de productvideo (grootte boeketten of burst)? Heb je jouw box weleens vergeleken met die van andere consumenten filmpjes?

VWC-Lid
    Thanks
    55
    helaas dit jaar het eerst niet gehad maar wat een lekker bakkie blijft dit !

5. The Following 2 Users Say Thank You to baskalli For This Useful Post:

Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 32404142

Regels voor berichten