Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Immortal Gold 100s 20 gram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Event Immortal Gold 100s 20 gram

    Artikelnummer: RVW915
    Artikelnaam: Event Immortal Gold prof.
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: Exclusief verkrijgbaar. Event box immortal gold 100's Professional performance. Let op! dit is geen kinderwerk meer ontdek zelf het verschil tussen A-klasse kruit. Eindeloos gouden palmen van professionele grootte.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €175,00
    Voorverkoopprijs: €139,00

    O.a. te koop bij: Rubro.nl




    Demo 2020:



    Demo2019:

    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 September 2020, 23:38.

    #2
    Tjezus wat was dit een super blok zeg ... mooie grote effecten met een hele goeie burst 1 van de toppers
    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

    Comment


      #3
      Wat een topper is dit van rubro grote palmen goud met een super hoog tempo
      Dit was voor mij de topper van de avond.

      Comment


        #4
        Wat een prachtbak, een overvloed aan echt grote mooie uitgewerkte gouden effecten! ik zeg: kopuh, kopuh kopuh!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comment


          #5
          Ik stond erbij en keek met grote ogen hier naar. wat een bak. Wauw.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            #6
            Idd fantastisch blok.. Er werd een adviesprijs gegeven, maar daar hoeven winkeliers zich niet aan te houden. Ik zeg op zoek naar de laagste prijs!

            Comment


              #7
              Dit ding was echt geweldig vanavond.
              Ik ben zeker een fan van de nieuwe spulletjes van Rubro!

              Comment


                #8
                Heerlijk blok dit...hij blijft maar doorgaan. Deze moet er sowieso komen bij mij in de straat! Verschillende goudeffecten en een super finale....onsterfelijk inderdaad...in mijn ogen beter dan meniggeen profblok.

                De adviesprijs is inderdaad 175 euro...hij zal echter voor minder in de winkels komen te liggen. Net als de 4 seasons vorig jaar.... Ik zeg dus hebben die bak!

                Comment


                  #9
                  Wat een bak een topper van jewelste,en hij bleef maar doorgaan!
                  Is dit legaal in Nederland,ja gewoon legaal

                  Comment


                    #10
                    Mijn filmpje vanaf de zijkant

                    http://www.youtube.com/watch?v=aRnKjGxoC38

                    HD Instelbaar
                    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                    Comment


                      #11
                      Geweldige bak!
                      Het aplaus naderhand was dik verdiend, dit was genieten hoor:

                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                      Comment


                        #12
                        Elburgersc,

                        Ja mocht ook dit wonder live aanschouwen maar wat een ongelovelijke bak was dit zeg niet normaal wat een mooie effecten lekkere burst ja dit was volmaakt en voor de liefhebber een must have ik zeg 2 naast elkaar en je hebt een wervelende show waar zelfs golddiggers jaloers op zijn. Rubro is echt top van de bovenste plank beter kan niet en vooral met de nieuwe kruitregeling

                        Comment


                          #13
                          Dit was dus wat ik had gehoopt, pittige prijs maar voor de kwaliteit prima te doen en met een leuke actie nog erg interessant.

                          Helaas niet live gezien maar de reacties maken mij wel blij!

                          Comment


                            #14
                            WOW

                            Heel gaaf blok is dit! met een korting is die kwa prijs ook nog goed te doen.

                            Ik ga er over na denken!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              Het blijft een hoop geld, maar van wat ik gezien heb is dit dan ook wel verreweg de mooiste legale cake! Wat een bak zeg, deze wordt serieus in overweging genomen voor dit jaar!

                              Comment

                              Working...
                              X