Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 69
  1. #46
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Inderdaad een topshow! Dit was genieten van begin tot eind. Hummers (leek wel de Monster King), shells gevuld met gilpatronen, zeer dikke staarten/candles en prachtige Willows die samen een Time Rain effect maakten. En wat een vette finale was dat

    @Moontan & Alexy
    Waar stonden jullie nu uiteindelijk? We konden jullie maar niet vinden. Wij begaven ons bij de achterste muur en stonden in het gezelschap van een groep FPM'ers, de crew van Pyromovies en "Startpagina"-Joost.

    Ik heb de show er overigens zeer strak op staan, mede dankzij het gebruik van het statief van Jeroen13,7 (waarvoor dank ) Deze publiceer ik echter later op mijn gemak. Ik weet dat er nu zo druk gemonteerd en gepubliceerd wordt, dat er straks waarschijnlijk beelden vanuit iedere hoek te vinden zijn

    Groetjes,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  2. #47
    VWC-Lid Jord's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Berichten
    144
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Mooie show! Finale was ook helemaal top haha

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Essen
    Berichten
    34
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    baaaaaaaleeeeenn.... dat ik moest werken
    Maar kan moeilijk de ouwe mensen op hun stoel laten slapen

  4. #49
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    Inderdaad een topshow! Dit was genieten van begin tot eind. Hummers (leek wel de Monster King), shells gevuld met gilpatronen, zeer dikke staarten/candles en prachtige Willows die samen een Time Rain effect maakten. En wat een vette finale was dat

    @Moontan & Alexy
    Waar stonden jullie nu uiteindelijk? We konden jullie maar niet vinden. Wij begaven ons bij de achterste muur en stonden in het gezelschap van een groep FPM'ers, de crew van Pyromovies en "Startpagina"-Joost.

    Ik heb de show er overigens zeer strak op staan, mede dankzij het gebruik van het statief van Jeroen13,7 (waarvoor dank ) Deze publiceer ik echter later op mijn gemak. Ik weet dat er nu zo druk gemonteerd en gepubliceerd wordt, dat er straks waarschijnlijk beelden vanuit iedere hoek te vinden zijn

    Groetjes,
    Cameo
    (ooooh verkeerde quote knop.. nu ben je ook ge-thanked)

    Hey dan heb ik je nog zien staan man (dat dak waarvan die schijnwerpers in je gezicht schenen?)! Ik stond eerst rechts naast die groep waar jij bijstond, toen ben ik naar beneden gegaan. Wij (Moontan Kruitsnuiven Mattenfreak Omepje en ik) stonden ongeveer bij die wereldbol die je zag staan in de tuin 'beneden'. Ohja ik heb nog een 'gezellig praatje' (not) gehouden met een paar mensen.......

    Nouja volgende keer nummers uitwisselen zodat we is kunnen meeten met z'n allen!


    Ik ben benieuw naar je film Cameo, ik zie hem wel verschijnen een keer...

    Gr. Alex
    Gr. Alex:bye:

  5. #50
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    GRRRrr, wat ***** dat ik er niet bij kon zijn . echt ***.

    ----

    ik heb wel wat gemist geloof ik! volgende keer (?) toch echt beter vervoer gaan regelen . ik wilde er zo graag bij zijn, maargoed.
    ik hoop dat de film snel online komt, zodat ik het ook nog kan 'meemaken', maar overhaast de montage e.d. nu niet, heren filmers, dat zou eeuwig zonde zijn..

    Vincent

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Mattenfreak en Lev-He hebben ook beiden gefilmd.
    Film zal ongetwijfeld vandaag/morgen on line komen.

  7. #52
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde ) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
    Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.

  8. #53
    VWC-Lid thom_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 augustus 2007
    Berichten
    112
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde ) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
    Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.
    Wat jammer!!
    Ik ben zo benieuwd....
    Ps je ken em uploaden bij photobucket

  9. #54
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde ) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
    Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.
    Enige wat wij je er voor terug kunnen geven is waardering dat je dit zo snel wilde doen voor ons...!!!
    Verder kunnen we alleen afwachten...

  10. #55
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik heb vannacht zelfs een tijd doorgehaald om de film vanochtend nog te kunnen plaatsen, hij staat geheel gereed, maar wéér (doodzonde ) ligt de server van Pyroworld eruit waardoor er geen hosting is voor onze film. Spijtig, ik vind de film prima gelukt en wilde hem dan ook direct met jullie delen, maar het mag niet zo zijn...
    Ik heb vernomen dat het op z'n vroegst maandag opgelost is, maar 100% zekerheid kunnen we niet garanderen, baal enorm, heeft me ook slechts een kleine 2 uur slaap opgeleverd, allemaal voor niets.
    Mooi dat je meteen aan de slag bent gegaan man! Eventueel kan je hem hier vast uploaden. Gewoon een upload pagina waar je film meteen in wmp opent als je op de download link klikt... (ohja je download link verschijnt onderaan de lijst na het uploaden)
    Gr. Alex:bye:

  11. #56
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
    Mooi dat je meteen aan de slag bent gegaan man! Eventueel kan je hem hier vast uploaden. Gewoon een upload pagina waar je film meteen in wmp opent als je op de download link klikt... (ohja je download link verschijnt onderaan de lijst na het uploaden)
    Spijtig genoeg werkt dat niet, hij verbreekt de verbinding o.i.d. na enkele minuten. Het is gewoon spijtig, de film zal van onze kant later moeten komen.

  12. #57
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    @Mattenfreak
    Het Museum kan hem ook voor je hosten als je dat wilt? Gewoon tijdelijk, tot de reguliere server weer up is. Laat maar weten. We hebben sinds kort bandbreedte genoeg

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  13. #58
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
    (ooooh verkeerde quote knop.. nu ben je ook ge-thanked)

    Hey dan heb ik je nog zien staan man (dat dak waarvan die schijnwerpers in je gezicht schenen?)! Ik stond eerst rechts naast die groep waar jij bijstond, toen ben ik naar beneden gegaan. Wij (Moontan Kruitsnuiven Mattenfreak Omepje en ik) stonden ongeveer bij die wereldbol die je zag staan in de tuin 'beneden'. Ohja ik heb nog een 'gezellig praatje' (not) gehouden met een paar mensen.......

    Nouja volgende keer nummers uitwisselen zodat we is kunnen meeten met z'n allen!


    Ik ben benieuw naar je film Cameo, ik zie hem wel verschijnen een keer...

    Gr. Alex
    He verdikkie. Dan zijn we wel heel erg langs elkaar heen gelopen Ik probeerde Moontan nog te bellen, maar hij had problemen met zijn mobiel. Hoe dan ook, de show was er niet minder om. We treffen elkaar nog wel.

    Met welke mensen had jij een "gezellig praatje"?

    Groetjes,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  14. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    @Cameo. Inderdaad jammer dat we elkaar niet gesproken hebben.
    Kon je telefonisch niet bereiken. Batterijen waren op.
    Affijn we meeten elkaar binnen een week toch.?
    Gigantische show was het niet? Ik neem aan dat jij ook genoten hebt?
    Ik heb in tijden niet zo,n goede show in Nederland gezien.
    Veel Spaanse en Italiaanse invloeden. Van begin tot eind fascinerend.
    Geen enkele kritiek op deze show. Ik kan alleen maar positief zijn.
    Azuma verdient alle lof. Tot in de details was deze show perfect.
    Ik hoop dat we deze show gauw op film kunnen zien, lekker nagenieten.


  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Berichten
    51
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik was hier gister ook bij en naatuurlijk gefilmt die film kan je hier!downloaden.
    het was echt een super show,vanaf het begin tot het eind was 1 en al een finale.
    er werden hele mooie effecten geschoten en van super kwaliteid en die salute's die waren echt niet normaal zo hard.

    gegroet
    the_bulldog

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •