Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Apeldoorn] Vuurwerk op 't Loo!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey Bekijk bericht
    hey moontan stonden er bij jou ook cijfers onderaan het kaartje? bij mij stonden de cijfers 9 en 10 erop dus volgens mij was ik er vroeg bij haha
    A2590 is mijn nummer. Toegangskaart A.
    Ik weet bij God niet waar die cijfers voor staan. Jij?

    Comment


      #17
      da is bij mij A3819 en A3820 maar bij mij staat rechts onder met handgeschreven 9 en op de andere kaart 10 maarja lol
      Laatst aangepast door jeffrey; 23 July 2007, 22:22.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey Bekijk bericht
        da is bij mij A2819 en A3820 maar bij mij staat rechts onder met handgeschreven 9 en op de andere kaart 10 maarja lol
        Bij mij staat er ook iets met hand geschreven.

        Comment


          #19
          ja dat zijn dan het aantal kaarten dat verkocht zijn natuurlijk

          Comment


            #20
            WHOA ik ben er ook bij, kaartjes zijn besteld...
            Gr. Alex:bye:

            Comment


              #21
              Goh leuk, in de gulden tyd heb ik er nog 6 gulden ( 2,50euro) voor betaald om binnen te komen.
              Maar het zal zeker de moeite waard zijn om naar dit vuurwerk te komen kijken.
              ik ben er zeker weer bij,
              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnievuurwerk Bekijk bericht
                Goh leuk, in de gulden tyd heb ik er nog 6 gulden ( 2,50euro) voor betaald om binnen te komen.
                Maar het zal zeker de moeite waard zijn om naar dit vuurwerk te komen kijken.
                ik ben er zeker weer bij,
                Ongelooflijk he, gaat nergens meer over tegenwoordig met die euri's.
                Maar ook wij zijn aanwezig, kruitsnuiver heeft de kaarten besteld enkele dagen geleden.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Kan jammer genoeg niet komen omdat ik dan al een feest heb, vind het wel jammer lijkt mijwel mooi maarja dan maar volgend jaar

                  Comment


                    #24
                    Ik kom waarzschijnelijk ook wel woon zelf in deventer dus

                    Comment


                      #25
                      In de krant 'De Stentor' heeft al vaker een aanbieding gestaan voor de toegangskaartjes, 5 euro ipv 7 euro. Je moet dan wel eerst een keer naar Paleis het Loo om kaartjes te kopen, en daar de kortingsbonnen in te leveren.
                      Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                      Comment


                        #26
                        Ik heb vanavond te horen gekregen dat ik ook hierbij aan wezig zal zijn. Ik heb er ontzettend veel zin aan en als ik de verhalen zo lees/hoor wordt dit een hele mooie show.

                        Kruitsnuiver, bedankt
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                          Ik heb vanavond te horen gekregen dat ik ook hierbij aan wezig zal zijn. Ik heb er ontzettend veel zin aan en als ik de verhalen zo lees/hoor wordt dit een hele mooie show.

                          Kruitsnuiver, bedankt
                          Ja word een leuke show, en ik had kaartjes over dusja zonde om er geen freak een plezier mee te doen

                          Once a pyro, always a pyro

                          Comment


                            #28
                            Yup, Cakey is er ook bij met een paar vrienden, kaartjes al een tijdje in huis
                            Beloofd een mooi showtje te worden, kheb er zin aan!

                            Comment


                              #29
                              Het belooft morgen een prachtige show te worden.
                              7.000 toeschouwers worden verwacht.
                              Azuma is al een paar dagen bezig met de voorbereiding van de show.
                              Ik hoop dat de weersomstandigheden mee zitten.
                              Voor morgen wordt verwacht bewolkt weer en hier en daar lichte regenval.
                              Het zal ongetwijfeld gezellig worden met ontmoetingen van diverse freaks van zowel dit forum, FPM, Vuurwerkmuseum and so on.
                              Ik wens een ieder alvast een hele fijne avond toe.
                              Tot morgen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                                Het belooft morgen een prachtige show te worden.
                                7.000 toeschouwers worden verwacht.
                                Azuma is al een paar dagen bezig met de voorbereiding van de show.
                                Ik hoop dat de weersomstandigheden mee zitten.
                                Voor morgen wordt verwacht bewolkt weer en hier en daar lichte regenval.
                                Het zal ongetwijfeld gezellig worden met ontmoetingen van diverse freaks van zowel dit forum, FPM, Vuurwerkmuseum and so on.
                                Ik wens een ieder alvast een hele fijne avond toe.
                                Tot morgen.

                                Ik zal morgen ook aanwezig zijn. Het schijnt een super show te worden op koninklijk muziek. Ik heb begrepen dat het team van Azuma en nog enkele freaks al de hele week bezig zijn met de opbouw.
                                De filmpjes van jaren geleden op FPM liegen er ook zeker niet om, dat dit toch wel een topper moet worden. Ik ben erg benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben!
                                Nu nog hopen op droog weer, maar ik denk dat de weergoden hier wel een handje mee zullen helpen.

                                Gr,

                                Comment

                                Working...
                                X