Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 69 van 69
  1. #61
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
    He verdikkie. Dan zijn we wel heel erg langs elkaar heen gelopen Ik probeerde Moontan nog te bellen, maar hij had problemen met zijn mobiel. Hoe dan ook, de show was er niet minder om. We treffen elkaar nog wel.

    Met welke mensen had jij een "gezellig praatje"?

    Groetjes,
    Cameo
    Ja inderdaad! Ik pm m'n mobiele nummer wel voor de volgende show... Ohja ik ga maar geen namen noemen, heb geen zin om een forum-oorlog( iets te overdreven) te ontketenen.. Niet iemand die hier zit iniedergeval. Het gesprek ging zo:

    Het praatje ging iniedergeval zo: "Heeey jij bent toch (******) van (*forumnaam*), ja dat ben ik *buuuuurp* draait zich om en lacht...

    Nouja lache hee...
    Gr. Alex:bye:

  2. #62
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Het is gelukt!

    Met dank aan het Vuurwerkmuseum kunnen wij jullie de show bij Paleis 't Loo aanbieden, de film staat in het volgende topic;
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=3367


  3. #63
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Wat was dit een prachtige show. De bommen waren van goede kwaliteit, de kleuren waren erg mooi om te zien. We hadden het er al over tijdens de show, dat dit nog kan ik Nederland. Wat was dit een prachtige show, mooiste show in jaren in Nederland wat ik gezien heb. Een lekkere salute finale, wat heerlijk.

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Wat was dit een prachtige show. De bommen waren van goede kwaliteit, de kleuren waren erg mooi om te zien. We hadden het er al over tijdens de show, dat dit nog kan ik Nederland. Wat was dit een prachtige show, mooiste show in jaren in Nederland wat ik gezien heb. Een lekkere salute finale, wat heerlijk.
    Zeker Omepje, en het was ook bijzonder leuk om je te ontmoeten samen met Mattenfreak,Kruitsnuiver en Alexy.
    Ik hoop echt dat deze show een jaarlijks evenement gaat worden en dat er sponsors bereid zijn dit spektakel te financieren.
    Aan het concept moet absoluut niet gesleuteld worden vind ik.

  5. #65
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Zeker Omepje, en het was ook bijzonder leuk om je te ontmoeten samen met Mattenfreak,Kruitsnuiver en Alexy.
    Ik hoop echt dat deze show een jaarlijks evenement gaat worden en dat er sponsors bereid zijn dit spektakel te financieren.
    Aan het concept moet absoluut niet gesleuteld worden vind ik.
    Ja het was inderdaad erg leuk jullie te hebben ontmoet. Was erg gezellig voor, tijdens en na de show. We zijn volgens mij pas rond 12 uur daar weg gereden ofzo he?
    Ja het is te hopen dat dit evenement ieder jaar terug komt, wat een top show.

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Ik moet even wat kwijt.
    Iedereen zegt : Dat dit nog kan in Nederland!!!

    Dan vraag ik me af wat bedoel je daar eigenlijk mee.
    Oke er zijn 8 inchers geschoten op een behoorlijk grote afstand maar dat heeft verder niks met de show te maken. Elke show kan mooi zijn. Oke sommige hebben geen lekker budget en kan je zo goed als niks doen maar de meest bekende shows hebben een dik budget alleen word er niet lekker ingekocht of willen de bedrijven iets teveel verdienen. Daar is waar het aan schort. Ik weet wat bepaalde dingen op het Loo hebben gekost en dat is niet misselijk maar je ziet het wel aan de show af. Kan dit nog in Nederland...Ja dat kan zolang de schieter niet teveel wilt verdienen en zijn weg weet naar de juist produkten.

    En om even terug te komen op de 8 inch met bijvoorbeeld max 4 a 5 inch kan je hele mooie shows neer zetten. Herinner mijn een show van Ricardo Caballer in Leipzig. Maximaal 4 inch maar het was een ware topper.

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik denk er hetzelfde over Tony.
    Kaliber doet mij niet zoveel, is leuk, maar het ging bij mij persoonlijk meer over de show in zijn algemeen.
    De compactheid, het tempo, de veelheid van effecten in één show, de spaans/italiaanse invloeden,kleurgebruik. etc.etc.
    De show welke door Azuma werd gegeven was gewoon af. Boeide van begin tot eind en duurde lekker lang.
    En de entourage, het groot aantal toeschouwers, de sfeer speelt ook een belangrijke rol in het welslagen van deze show.

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb vanmorgend paleis het Loo gebeld.
    Uiteraard met de vraag of er dit jaar weer een vuurwerkshow zal komen op paleis het Loo.
    De telefoniste vertelde mij met grote zekerheid dat er dit jaar geen show zal komen maar misschien in 2009 wel.

  9. #69
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Jammer Moontan, dat er dit jaar geen show is, bij paleis het Loo.
    Ik vond het vorig jaar een top show.
    Gezellig bij kletsen met de freaks, die ik tegen kwam.

    Hopen, dat in 2009, wel een show is.

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •