Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Gezien op de demo. Helaas werd mijn vermoeden bevestigd. De nieuwe variant is niet bepaald beter dan de oude variant. Niet te zien dat het om 25 gram gaat. Jammer.

    Comment


      #62
      Dat is jammer, ik heb de big19 die is altijd goed

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
        Gezien op de demo. Helaas werd mijn vermoeden bevestigd. De nieuwe variant is niet bepaald beter dan de oude variant. Niet te zien dat het om 25 gram gaat. Jammer.
        De ES 2.0 serie heeft mines, da's al een groot pluspunt. Ben je bij de demo van Rowy geweest? Ik vond de Midnight Mania (ES 2.0 pot D) erg goed, mooie volle boeketten. De ES 2.0 C pot, die overigens niet op de schietlijst stond, vond ik vooral mooi (niet overweldigend), en dat strookt weer helemaal met de China filmpjes..

        Comment


          #64
          Nee, ik was bij de demo van de Vuurwerkhal. Maar je hebt gelijk, Midnight Mania was wél goed. De versies die ik van de ES 2.o heb gezien, vond ik niet bizar veel beter dan de oude versie. N

          eemt niet weg dat dit voor die 25 euro echt een goede bak is. Gewoon toppertje, maar omdat het niveau van de oude ES al erg hoog lag, was te verwachten dat het verschil niet bizar groot zou zijn.

          Kijk zelf maar:

          Laatst aangepast door Jupilerfreak; 9 December 2012, 08:09. Reden: Nuance aangebracht na nachtje pitten

          Comment


            #65
            Ziet er vet uit, ik waag het er op!
            Het leven is een feest!

            Comment


              #66
              Hmm ik twijfel ook nog, vorig jaar kartonnetje super 6-19 gehad, wil eigenlijk wat anders dit jaar. Iemand die ze beide heeft gezien?
              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

              Comment


                #67
                Ik vond de 2.0 versie gister wel weer erg mooi, maar zoals ook al eerder gezegd is het haast niet te zien dat het om een 25 grams versie gaat.

                Filmpje van gister best te bekijken in HD:

                Comment


                  #68
                  is en blijft de beste cake voor de mooiste prijs!!!
                  don't worry im fireworks crazy!!!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                    Hmm ik twijfel ook nog, vorig jaar kartonnetje super 6-19 gehad, wil eigenlijk wat anders dit jaar. Iemand die ze beide heeft gezien?
                    Vorig jaar de 6-19 op demo's en zowel de oude ES als ES 2.0 gezien. Persoonlijk vind ik de ES (2.0) beter uitgewerkt en meer divers. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding beter. Vergeet niet dat de 6-19 nu 180 euro of iets kosten he, prijs was behoorlijk gestegen.

                    Mine is trouwens slechts een wettelijke toevoeging, heeft eigenlijk geen meerwaarde.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Vorig jaar de 6-19 op demo's en zowel de oude ES als ES 2.0 gezien. Persoonlijk vind ik de ES (2.0) beter uitgewerkt en meer divers. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding beter. Vergeet niet dat de 6-19 nu 180 euro of iets kosten he, prijs was behoorlijk gestegen.

                      Mine is trouwens slechts een wettelijke toevoeging, heeft eigenlijk geen meerwaarde.
                      Mee eens, alleen die met de crackling mine vind ik wel vet.
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Vorig jaar de 6-19 op demo's en zowel de oude ES als ES 2.0 gezien. Persoonlijk vind ik de ES (2.0) beter uitgewerkt en meer divers. Daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding beter. Vergeet niet dat de 6-19 nu 180 euro of iets kosten he, prijs was behoorlijk gestegen.

                        Mine is trouwens slechts een wettelijke toevoeging, heeft eigenlijk geen meerwaarde.
                        180 per 12 of per 6 bedoel je? In een karton es 2.0 zitten er ook 12 in toch. Denk dat ik dan toch voor deze ga.
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                          180 per 12 of per 6 bedoel je? In een karton es 2.0 zitten er ook 12 in toch. Denk dat ik dan toch voor deze ga.
                          150 was het afgelopen jaar voor zes stuks van de 6-19.
                          Nu is dat dus 170/180 geworden. Minus kortingen.

                          In een karton ES (oude versie) zitten er twaalf ja. Prijzen variëren van 120 euro tot 150 euro per karton. Die kartonnen zijn misschien nog op de kop te tikken.

                          De nieuwe variant (2.0) is per zes stuks. Dan betaal je ongeveer 150 euro minus kortingen.

                          Mijn inziens kan je het beste een prijsvergelijk doen. En daarnaast even de rest van je collectie bekijken om te bepalen welke de rest van de collectie beter aan kan vullen.

                          Comment


                            #73
                            hier een filmpje van mijn kant, geschoten op de demo van rowy vuurwerk in almere afgelopen zaterdag.

                            Comment


                              #74
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #75
                                Is dat de F cake die palmeffect met crackling links?

                                Comment

                                Working...
                                X