Winkelbanner - Vuurwerk Vathorst
Pagina 4 van 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 322
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Ik vind D ook het mooist...
    Zoals Pyroguy al laat zien hier, gewoon de Midnight Mania halen als je de D wil

  2. Deze gebruiker waardeert ChrissieOne voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ja t zijn idd een paar cakes o.a A en D die er bovenuit steken maar het is sowieso al een prachtpakket en die filmpjes zijn prachtig en iedereen kan zeggen over die filmpjes wat hij wil maar zelf live mee beleven is toch altijd de beste ervaring. Ik ben in ieder geval groot fan van de Extreme Salute en bij mij staan ze in de straat...

  4. Deze 2 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 december 2010
    Berichten
    23
    Thanks
    5
    3 waarderingen in 2 posts
    Ben het eens met elburgersc, Ik vind de potten gewoon goed je ziet wel degelijk verbetering in de effecten ze blijven ook langer hangen. Ze zijn voor mij ook nog eens 2 voor de prijs van 1

    edit: sommige cakes hebben ook bepaalde effecten van de Xplosion waar ik ook blij mee ben, Ook toch een top cake was dat.

  6. #49
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
    Ik mis een beetje de meerwaarde van de 25gr... maar daar in tegen zit er ook geen meerprijs bij...
    Je heb nagenoeg hetzelfde item voor hetzelfde geld.. En zo nu en dan zijn er echt wel wat verbeteringen te zien..
    Ik had er eerlijk gezegd ook iets meer van verwacht, waarbij ik me trouwens puur op deze filmpjes baseer. Mogelijk laten ze bij een demo of in de straat wel zien dat de verhoging naar 25 gram ook betere, vollere, grotere effecten geeft. Maar zo op basis van deze plaatjes ben ik niet direct onder de indruk.

  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Sowieso zit er volgens mij een mine bij en die zat er bij de 1.0 niet toch? Daar zit natuurlijk ook al wat kruit in en misschien zijn de bombettes dan wel helemaal niet veel beter geworden?

    Ik heb er 12 besteld en dat blijft ook zo!!!

  8. #51
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Dat andere topic is er zeker ook, maar wat Chrissie hier zegt is gewoon absoluut niet waar.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrissieOne Bekijk bericht
    Ik weet niet hoeveel jullie gelezen hebben van de nieuwe regeling, maar de bombette is nog steeds maar 15 gram, alleen is het nu compleet voor siereffect, van de overige 10 gram is de mine + stijglading + burstlading.
    Ik blijf dit hardnekkige euvel de wereld uit proberen te helpen. 25 gram per tube, waarvan max. 2 gram flash. Geen maximum aan afzonderlijke bombette en/of mine lading, zolang de cake maar de COMBINATIE van effecten bevat en de max 25 gram per schot.
    Laten we lekker link gaan doen!

  9. Deze gebruiker waardeert DarkSoul voor het bericht:


  10. #52
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eelco Bekijk bericht
    Zag net op de vuurwerklandsite dat in Appingedam de ES 2.0 maar liefst 29,95 kost!! Vind echt schandalig hoge prijzen..
    Ik denk dat de winkeliers zelf mogen bepalen of ze de ES 2.0 voor 25 euro of duurder in de winkel leggen. Op de demo van VwV stond ie namelijk gewoon voor 25 op de schietlijst.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 11 februari 2014 om 19:49
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eelco Bekijk bericht
    Zag net op de vuurwerklandsite dat in Appingedam de ES 2.0 maar liefst 29,95 kost!! Vind echt schandalig hoge prijzen..
    Valt wel mee kijk naar broekhoff GBV Lesli en ga zo verder. Dan valt 30 nog te doen ;) en advies prijs is en blijf 24.95. Dat de dealer meer vraagt. Moet je de importeur niet kwalijk nemen. Maar tegne de dealer zeggen dat hij je naait.

  12. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    84
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 3 posts
    Normaal rij ik naar België voor een aantal mooie potten met grote boeketvorm (in deze prijsklasse), maar volgens mij doen deze ES er niet veel onder voor. Ben dan ook zwaar aan 't twijfelen om deze eens te nemen. Echter zie ik nu de assortimentsvorm van deze 6 potten staan en een barely legal assortimentsvorm bestaande uit: extreme salute 2.0, dominator 2.0, The legend en The Fan. Beide assortimentsvormen voor €125,-.

    Waar zou ik volgens jullie (de kenners van deze collectie) meer plezier aan/van hebben?

  13. #55
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Ikzelf zou voor het assortiment met de 6 extreme salutes gaan, omdat the legend slechts een knalcake is en ik naar mijn mening dominator niet heel sterk vind. De 6 versies van de ES zijn gewoon gruwelijk
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  14. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    84
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
    Ikzelf zou voor het assortiment met de 6 extreme salutes gaan, omdat the legend slechts een knalcake is en ik naar mijn mening dominator niet heel sterk vind. De 6 versies van de ES zijn gewoon gruwelijk
    Dat van de dominator uit eigen ervaring of van filmpjes?
    Om The Legend te vervangen (door nog een ES) zat ik dan ook al aan te denken inderdaad...

  15. #57
    VWC-Lid xavilolo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    310
    Thanks
    3
    11 waarderingen in 6 posts
    Filmpjes en demo's, daar heb ik hem gezien en daarom niet gekocht

    Edit: Dit was op demo's natuurlijk wel de oude Dominator, de nieuwe heb ik alleen op filmpjes gezien (maar ik daar ben ik niet kapot van)
    Laatst gewijzigd door xavilolo; 29 november 2012 om 13:51
    conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

  16. #58
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Zo...wat een megaboeketten...Dit kan ik dus niet laten liggen. Heb dan ook net een kartonnetje besteld. heb er zin in.

  17. #59
    VWC-Lid Xplode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 juni 2007
    Berichten
    579
    Thanks
    58
    407 waarderingen in 122 posts
    Heb zowel een karton Extreme Salute 1.0 als de Extreme Salute 2.0

    @Karol, Ze zijn trouwens wel te onderscheiden, op het label van de 2.0 staat dit er duidelijk op
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

  18. #60
    VWC-Lid gigabom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Twente
    Berichten
    170
    Thanks
    27
    66 waarderingen in 42 posts
    de F versie van de 2.0 lijkt verdacht veel op de nr 6 van de ES 1.0 zij het in de een gepimpte variant...ben benieuwd naar ander beeldmateriaal.
    "het begon ooit met ladycrackers"

Pagina 4 van 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •