Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Salute 2.0 [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Een vraag : de extreme salute versies heb ik al paar keer gehad maar de big 19 nog nooit, wat adviseren jullie mij ? Als alternatief heb ik eventueel ook nog het fairytail ass. op het oog.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Een vraag : de extreme salute versies heb ik al paar keer gehad maar de big 19 nog nooit, wat adviseren jullie mij ? Als alternatief heb ik eventueel ook nog het fairytail ass. op het oog.
      Fairytail heeft wel echt de mooiste effecten
      Big 19 heeft de minste effecten denk ik al zal deze wel veel goedkoper zijn.

      Had ze vorig jaar beide en zou als je de fairy voor mooie prijs kam krijgen daarvoor gaan.

      Extreme nog nooit gehad

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
        Een vraag : de extreme salute versies heb ik al paar keer gehad maar de big 19 nog nooit, wat adviseren jullie mij ? Als alternatief heb ik eventueel ook nog het fairytail ass. op het oog.
        Afgaande op de films (heb niks zelf gehad, behalve 1 E.S 2.0 cake) zou ik als je voor kwaliteit gaat het Fairytail Assortiment nemen en voor de beste prijs/kwaliteit de Big19. Wil je voor een middenweg, adviseer ik je de E.S 2.0.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Ik ben zelf geen fan van deze cakes. De mines zijn wel mooi maar de ene cake bevat bijvoorbeeld 1 effect en een andere cke weer 3 verschillende effecten. Je weet nooit waar je aan toe bent

          Dan cind ik big 19, buurtass, fairytail bijv stukken mooier.

          Comment


            en dit jaar e.s 2.0 met twee lonten gewoon en reserve mooi om door teverbinden dit keer in doos

            Comment


              Gisteren deze box gestookt en ik moet zeggen dat het zeker niet tegenviel. Er zit niet veel structuur in de cakes naar mijn idee, heb ook het idee dat ze ergens veranderd zijn i.v.m. die van een paar jaar geleden, maar je ziet wel heel goed terug dat het 475gr per cake is, want de effecten zijn vet, helemaal de mines die een 'dubbel' effect geven.

              Comment


                Weer enorm genoten van een karton Extreme Salute cake's!
                Mooie volle mines, goede bursts met grote boeketten!
                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                Comment


                  Wij hebben ook weer genoten van de E.S. 2.0. Hele vette mines, goede burst en prima boeketten! Blijven erg leuke cakes.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Prima cakes, maar voor het geld kan je beter krijgen!! Had de A en D versies

                    Comment


                      Blijven elk jaar toch weer leuke cakes. Dit jaar weer een karton weggeschoten. Volgend oudjaar maar opnieuw een karton bestellen. Twee tegelijk aansteken is wel een aanrader om het tempo te verhogen.

                      Comment


                        Hier doe je toch nooit echt een miskoop aan, ze mogen van mij wel iets lager knallen. Vind dat die mine wel veel toevoegd, maakt de cake helemaal compleet.

                        Comment


                          blijven voor mij elk jaar toch een van de toppers!

                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment




                            Happy Hardcore - Fantasy world
                            Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
                            Fairytail Assortiment - Cake 3
                            Buurt Assortiment XXL - Power Zone
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              Leuke vergelijking! Fairytail wint het net, voor de ES 2.0. Happy Hardcore een mooie derde en Buurtassortiment valt net buiten het podium.

                              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                              Happy Hardcore - Fantasy world
                              Extreme Salute 2.0 = 1 Cake
                              Fairytail Assortiment - Cake 3
                              Buurt Assortiment XXL - Power Zone

                              Comment


                                Nog altijd goede cakes dit, ik had afgelopen jaarwisseling versie C gekregen als vervanger van de Distraxion.
                                Filmpje best te bekijken in 4k:
                                Laatst aangepast door MrXtremeFireworks; 21 January 2017, 18:18.

                                Comment

                                Working...
                                X