Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 20

Discussie: Screaming Girls

  1. #1
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts

    Screaming Girls

    Artikelnummer: 344
    Artikelnaam: Screaming Girls
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 493,50
    Aantal Schoten: 168
    Effectomschrijving: A: red chrys; B: red tail to red falling leaves with red azalea; C: bright red; D: red tail burst red peony to white glitter. 168 shots fan-shaped.
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: 15-20 m
    Richtprijs: €129,00

    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Laatst gewijzigd door ylke; 29 januari 2014 om 14:08

  2. #2
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    Het mag dan wel een erg dure cake zijn, maar wat een beauty zeg, sjeezes!
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  3. #3
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Tja, wat moet ik hiervan zeggen... Iedereen die ´m live gezien heeft is het erover eens dat het een prachtige bak is. Maar tegelijk voegen die zelfde mensen er dan ook aan toe dat deze veel te duur is. Dat zegt denk ik al genoeg. Als je van rood houdt en je ´m met een mooie korting kan krijgen dan is deze bak echt de moeite waard. Oh ja, die korting komt er weer...
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #4
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Het is opzich een erg goede cake. Al zet ik mijn vraagtekens bij de prijs/kwaliteit verhouding... Cakes met die prijs klasse zijn ontzettend achterhaalt mits het om die combinatie cakes gaat.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Berichten
    630
    Thanks
    571
    679 waarderingen in 219 posts
    Wat ik opvallend vind is dat hij echt de kleuren van de daylight cakes heeft. Je zal als leek niet opletten, deze pakken overdag en € 130,- 'per ongeluk' de lucht in rammen!

  6. #6
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    vind het een mooi blok maar die prijs kan gewoon niet.
    Raaddebom.nl

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    30 seconden...als je het intro en outro meetelt van het filmpje ja...
    €130 euries in 14 seconden weg stoken? van die prijs gaat iedreen wel 'screamen' ja

    Ik vind het persoonlijk ver, erg ver gaan. Zeker als je bedenkt dat de hoofdmoot bestaat uit simpele rode kometen...iets wat nu niet echt heel speciaal is op zich. Dat neemt niet weg dat ik het wel mooi vind, zo in een waaiervorm. Maar waarom dit nu zo overdreven duur moet zijn...

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Het is inderdaad een duur blok!
    Maar toen ik bij Alpeco stond en mensen moesten minimaal 150 tot 300 euro afrekenen voor een zelfde soort (z-shape) cake hoorde ik niemand klagen en dat waren toch ook alleen maar cometen. Oke, cake duurde wel 10 seconde langer maar ze gingen als broodjes over de plank.

    Ik vind het een krachtige cake. Die boeketten verpesten hem alleen een beetje.

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Heb je die mensen na oud en nieuw toen ook nog gesproken? En waren ze er blij mee toen? En waren dat ook de liefhebbers zoals wij hier bijeen zijn? Of waren dat op spektakel beluste lui die eigenlijk totaal niet wisten wat ze kochten, en dus maar zoiets meenamen omdat het wel wat leek zo een illegaal blokkie?

    Inderdaad, ik vind je een beetje suggestief om het zo te brengen. De meesten die hier commentaar leveren weten toch echt wel wat er zoal te halen valt in de Nederlandse legale markt, en die zullen hun zuurverdiende centen toch wel met enig verstand en wel overdacht uitgeven aan vuurwerk. In tegenstelling tot de velen die destijds van horen zeggen hadden dat je bij Alpeco alleen maar topspul kon kopen, en dus waarschijnlijk dan ook wel een kat in de zak vonden met zo een cake.

    Ik denk dat we het punt "Prijs" wel gehad hebben hier zo langzamerhand. Die is gewoon huge. Misschien zijn er nog andere punten van deze cake te bespreken?

  10. Deze gebruiker waardeert FireDragon voor het bericht:


  11. #10
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ik vind te tubes op dat product plaatje nog al raar staan? :S
    De kleuren zien er op het filmpje helder uit, de tails geven een mooie toevoeging. Het lijkt wel veel op zo'n daylight cake qua label, je zou zomaar eens je 130 euro in lichte hemel sturen O.o zoals Sh0ck al zei.
    Ik zou alleen verschillende kleuren geven. En ja de prijs zoals er al over gesproken is...

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    De mensen die al wat langer mee lopen kennen allemaal de Z-Shape van Alpeco.
    Ik bedoel die kwam echt overal voorbij

    Ik denk namelijk dat het echt zo werkt. Omdat het illegaal is maakt de prijs niet zo heel veel uit. Ik ziet het vaker, en dan denk ik echt WTF. Als dit in Belgie te koop stond was het wel een wereldproduct.

    Nogmaals, de prijs zou ik ook niet betalen.
    Het gaat mij erom dat mensen het elke keer over de cometen hebben of ze hebben het over een veredelde romeinse kaars die ze nooit zouden kopen. Maar zodra het een prof. Peacock blok is dan hoor ik niemand terwijl er niets anders inzit dan .....Juist, cometen!

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Kometen zijn ook vet, vind ik persoonlijk, maar dan moet de prijs wel tegenover de kwaliteit staan.
    Een JW306 geeft ook bijna alleen maar tails, zit ongeveer in dezelfde prijs categorie als deze bak, alleen duurt wel even iets langer, iets meer geweld, terwijl het dezelfde insteek heeft als deze bak. Tails schieten

    Ik denk dus ook dat het persoon gebonden ligt.
    Een 'Screaming Girls' zou ik nooit van mijn leven afsteken voor die prijs, maar een JW306 zou ik wel zeker aanschaffen en het zijn beide kometen bakken.
    Het leven is een feest!

  14. #13
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Ik vind te tubes op dat product plaatje nog al raar staan? :S
    De kleuren zien er op het filmpje helder uit, de tails geven een mooie toevoeging. Het lijkt wel veel op zo'n daylight cake qua label, je zou zomaar eens je 130 euro in lichte hemel sturen O.o zoals Sh0ck al zei.
    Ik zou alleen verschillende kleuren geven. En ja de prijs zoals er al over gesproken is...

    Wat zie je anders dan Sebastiaan?
    Ik zie de tube's in een normale z shape staan?! Het komt waarschijnlijk door het afplakpapier of door de grotere tube's dat jij iets anders ziet, maar volgens mij is het gewoon een normale z shape
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  15. #14
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.689
    1.907 waarderingen in 812 posts
    130 euro, ik ga het filmpje niet eens kijken, kan dat echt niet serieus nemen. Wat denken ze wel niet.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

  16. #15
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    @leslifan ja klopt, ik keek naar een andere cake en zag toen van dat afplak spul erop. heb me dus vergist, keek zonet even beter maar het is gewoon Normaal, mijn fout

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •