Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts

    Rijnweek Rhenen 30-06-07

    Om het 2 jarig bestaan van vuurwerkcrew toch een beetje te vieren met vuurwerk zijn Mantronix en ik gister avond naar Rhenen gegaan om daar één van de vuurwerk shows van de Rijnweek te bewonderen, omdat dit vorig jaar ook goede shows waren

    Vorig jaar zijn wij ook aanwezig geweest bij één van de shows van de Rijnweek, toen werd de show meteen onderaan een grote dijk geschoten op een groot grasveld.
    Wij gingen er gister dus vanuit dat het dit jaar weer op die locatie zou zijn, maar het bleek op een heel andere locatie te zijn die vanaf waar we stonden niet zo 1,2,3 te vinden was. Uiteindelijk hebben wij de locatie gevonden en stonden we recht voor het vuurwerk.

    De show werd geschoten door Xena vuurwerk B.V. en de show duurde ongeveer 10 minuten en in die 10 minuten hebben wij constant mooi vuurwerk gezien, er werden shells geschoten tot 4'' en er kwamen verder nog candles en blokken langs.
    Het vuurwerk was allemaal van goede kwaliteit en er zaten erg mooie shells tussen, bijvoorbeeld een roze peony met silver blinking pistil of de prachtige crackling palmtrees en als slot een paar golden willows aan die tot aan de grond aan toe door branden.



    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Rhenen_Xena_Vuurwerk_30_06_2007
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 11:25
    Bestandsgrootte: 53,00 MB


    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 5 november 2007 om 00:34
    Once a pyro, always a pyro

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Tres biene Kruitsnuiver en Mantronix.
    Prachtige show is dit zeg. Een korte show, maar je krijgt wel waar voor je geld.
    Wat een moordend tempo zit er in deze show. Er zit geen pauze tussen.
    Het is pompen of verzuipen. Wat een gigantische hoeveelheid shells wordt er afgeschoten. Niet normaal meer.

    De show opent overigens prachtig met de crosette,s in heldere,mooie kleuren.
    Crosette,s komen vaak terug in combinatie met andere effecten.
    De blokken met roman candles in fanshaped komen ook bijzonder mooi uit de verf.
    Voor mij het hoogtepunt is toch wel de finale met die schitterende gouden willow,s

    Magnifiek mannen, bedankt.



  3. #3
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Een erg goed vuurwerk met een heel lekker tempo erin!
    Goed de lucht gevuld continu met een aantal erg mooie shells en een aantal hele leuke blokkies!!!
    Echt een van de betere nederlandse shows als ik het zo zie!!!
    Erg leuk Kruitsnuiver!!!
    Bedankt voor het delen weer!!

  4. #4
    VWC-Lid Jord's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Berichten
    144
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Leuke show en nog gefeliciteerd

  5. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jord Bekijk bericht
    Leuke show en nog gefeliciteerd
    Licht je antwoord even toe, wat vond je er zo leuk aan.


    Zelf vind ik het enigszins jammer dat ik heb besloten deze show te laten schieten, maar ik had helaas genoeg te doen nog. Ben blij dat er wel gefilmd is door mantronix, laat ons toch even meegenieten van deze show.

    Wat moontan al aangeeft, het tempo van deze show is hoog, zeker een pluspunt. Dit is bij kleine shows vaak het geval om dan toch telkens wat in de lucht te hebben, maar hier wordt ook nog eens een flinke hoeveelheid weggeschoten, helemaal top.
    Wat de effecten betreft is het ook goed geregeld, de crackling valt nog het meeste op moet ik zeggen. De crackling willows zijn zeker gaaf kruitsnuiver, ben het daar volledig mee eens. Ook die gouden willow met crossette-pistil is prachtig, al ben ik niet helemaal zeker of dit nou wel 1 bom was, kunnen jullie dat bevestigen? Zo niet, prima getimed dan.
    De finale is leuk, maar ik vond hem niet enorm opvallen in vergelijking met de show. Het finale-schot natuurlijk wel met die gouden willows van prima kwaliteit en meen flash-salutes te zien/horen.

    Zeker een leuk showtje wat ze hier hebben gegeven!

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Licht je antwoord even toe, wat vond je er zo leuk aan.
    Jord feliciteert de crew met het 2-jarig bestaan van de site natuurlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ook de gouden willow met crossette-pistil is prachtig, al ben ik niet helemaal zeker of dit nou wel 1 bom was, kunnen jullie dat bevestigen? Zo niet, prima getimed dan.
    Volgens mij waren dit inderdaad 2 verschillende bommen die perfect zo uitkwamen.

  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Hehe, mantronix, ik bedoelde natuurlijk de opmerking "leuke show" om even toe te lichten, hier hebben we weinig aan, wil graag weten wat hij precies leuk vond.

    Oke, ja, het is echt precies goed uitgekomen, ik twijfelde daarom ook, je ziet toch wel 2 bursts, maar het gaat zo gelijk dat het lijkt alsof het uit 1 shell komt. Het is in ieder geval gaaf om te zien.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •