Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leningrad display box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Leningrad display box

    Artikelnummer: 731
    Artikelnaam: Leningrad display box
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 2192,60gr
    Aantal schoten: 201
    Effectomschrijving: De Leningrad display box is hoogwaardig evenementenvuurwerk. Deze complete vuurwerkshow werkt in 201 zware schoten toe naar een zinderende finale. Totaal 3,5 minuten spektakel en gevuld met ruim 2 kilo kruit! Bestaat uit 6 losse producten.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: €.179,50
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Attached Files
    Laatst aangepast door ylke; 13 May 2013, 19:55.

    #2
    Iemand al een idee ofdat deze boxen bij de Boerenbond/Welkoop winkels verkocht gaan worden? Bij de Code Red Display Box staat op de foto next generation erbij. Maar bij deze Russische boxen niet...

    Comment


      #3
      Hierbij mijn filmpje, geschoten tijdens de Lesli-winkeliersdemo:

      De Leningrad display box is hoogwaardig evenementenvuurwerk. Deze complete vuurwerkshow werkt in 201 zware schoten toe naar een zinderende finale. Totaal 3,5...


      Lachen: "6 cakes, die je eigenlijk niet door mag verbinden.............laten we het daarbij houden"
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door darkwintucker
        2200/201 = 10.9 gram per shot. Dat vind ik niet de moeite waard.
        Alleen het aantal gram per schot zegt niet zoveel. Er zijn genoeg cakes met ruim 10 gram per schot die erg mooie effecten hebben..

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Beja
          Het zijn leuke effecten, maar er zit geen echte snelheid in. De nieuwe boxen van Rubro zijn dan wel een stukkie beter...
          Dat vond ik dus ook, alleen dan duurt het wel 2 minuten korter. Maar ik denk dat de mensen dan eerder staan te klappen dan met deze box.

          Comment


            #6
            Grappig, die op het laatst is de Camuro Queen of de Monster Jam, heb de schoten ff niet geteld... Zijn er nog meer cakes te herkennen die ook los te koop zijn???
            Dan kunnen we een rekensommetje maken , al vind ik het zo op het eerste gezicht niet het geld waard. Wel leuke blinkers, al moeten ze niet net zo worden als de Oase want dan is het nog niks

            Comment


              #7
              aan het einde word hij wel leuk, maar over het geheel vind ik hem veel te braaf
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Wilt u meer informatie over dit product? Kijk dan op http://www.vuurwerkbieb.nlDeze video is opgenomen tijdens de Lesli Vuurwerk demonstratie 2012

                Comment


                  #9
                  Dit is door zijn duur ideaal voor de consument die €200,- euro neer wilt leggen, in 1x klaar wil zijn en een 'show' van een paar minuten wil hebben. Menig vuurwerkliefhebber kan voor een dergelijk bedrag zelf wel iets moois regelen voor een paar minuten vuurwerk. Maar een gemiddelde consument die dus in 1x een groot iets wilt, zal dit mogelijk wel helemaal te gek vinden.

                  Comment


                    #10
                    Je hebt inderdaad wel een showtje van enkele minuten, of het de prijs dan waard is zullen de meningen verschillen. In ieder geval een bak met veel verschillende effecten, ik mis alleen het tempo. Nee, voor mij toch maar meerdere potjes tegen hetzelfde bedrag! Neemt niet weg dat deze er goed uit ziet!
                    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Dit is door zijn duur ideaal voor de consument die €200,- euro neer wilt leggen, in 1x klaar wil zijn en een 'show' van een paar minuten wil hebben. Menig vuurwerkliefhebber kan voor een dergelijk bedrag zelf wel iets moois regelen voor een paar minuten vuurwerk. Maar een gemiddelde consument die dus in 1x een groot iets wilt, zal dit mogelijk wel helemaal te gek vinden.
                      Ik denk zeker dat daar vraag naar is. Zo gaan wij om het jaar naar een straat waar ze allemaal meebetalen voor het vuurwerk. Zij stoken dan vooral assortimenten, naar mijn idee omdat ze geen zin hebben om zelf wat producten uit te zoeken. Voor dat soort mensen is zo'n cakebox ideaal. Maar ik ben benieuwd hoe het doorlontsysteem van deze cakes werkt, want met de heroncakes was het een beetje improviseren met plakband enzo (of ik snapte er gewoon nx van), wat de meeste consumenten waarschijnlijk niet op prijs zullen stellen.
                      ---

                      Comment


                        #12
                        ideaal voor de cosument deze boxen effecten passen over het algemeen ook goed bij elkaar

                        Comment


                          #13
                          Dit mist naar mijn mening toch wel de kracht van vergelijkbare Rubro boxen, maar dit kan tuurlijk ook komen door de afstanden/gebruikte camera's.
                          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                          Comment


                            #14
                            Licht aan de box zelf. Lesli kennende. Toch blijft de laatste gedeelte de Kamuro King een pracht ding. Maar die prijs !!! :( ( Ben dol op goud en blauw xD

                            Comment


                              #15
                              hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.



                              (foto niet gebruiken zonder toestemming!)

                              --pyro99
                              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                              Comment

                              Working...
                              X