Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avp

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat gek hoe het na een paar dagen weer vertrouwd voelt om het web adres in te typen...

    VWC en AVP blijven beide voor mij de leukste, gezelligste fora met veel info en een hoop mede "freaks".

    Wat Arjan zelf al heeft genoemd, is dat AVP meteen weer een ziel heeft.
    Ooit de plek in 2004 waar het voor mij allemaal begon, ook onder de naam Palm Tree overigens, en ik hoop echt dat het aantal leden blijft groeien!

    Succes heren!
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      Super dat het weer terug is! Ben daar járen geleden ook, zoals zovelen, begonnen. En ben er ook zeker weer te vinden

      Comment


        Heerlijk dat het weer terug is!
        Alleen je collectie mag stunten!

        Comment


          Zo dan.. en we zijn weer offline! We zagen het weer stukken rustiger worden en vonden het zonde dat het dan nog open bleef.. Daarom zijn we net sinds 0:00u gesloten, maar we zijn weer helemaal terug op 1 september! Allemaal bedankt voor wie op de site is geregistreerd en ook heeft meegelezen. De database blijft behouden, dus je hoeft je niet meer opnieuw te registreren dan. Op 1 september zijn we weer keihard terug met een gevuld forum en meer...! Hou AVP tegen eind augustus in de gaten via www.avpvuurwerk.nl
          AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

          Comment


            Tot september, Arjan!

            Comment


              Met het offline gaan begint voor mij/ons als Product Moderator de flinke klus om alle product topics te vullen zodat we op 1 September weer vol gas kunnen!!
              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

              Comment


                tot september en veel suc6 met alle topic te vullen

                Comment


                  Heb ik dit nou echt helemaal gemist? Sjesus, beter opletten voortaan, ik heb vroeger veel op avp rondgehangen. Gaaf dat het weer terug ia! In September maar voor de herkansing dan.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Tot 1 september! Heb erg genoten van AVP dit jaar en het was zeker weer gezellig!

                    Comment


                      1 september 00:00 weer een kijkje nemen

                      Comment


                        De sfeer zat er al goed in. 1 september zeker weer van de partij! Beloofd weer een ouderwets mooi avp seizoen te worden. Kijk echt uit naar PyroFM, wat heb ik dat toch gemist zeg. Tot dan!

                        Comment


                          Het is weer bijna 1 September en dat betekend de opening van AVP!!

                          Op 31-8 is het zover en komt AVP weer online voor een nieuw seizoen! Tevens is er weer sinds lange tijd een PyroFM uitzending vanuit een gloednieuwe studio!

                          Luister op 31-8 vanaf 19:00 op www.PyroFM.nl De uitzending duurt tot ongeveer 22:00 en om 21:00 is AVP weer online!
                          Dat dus!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door mjd Bekijk bericht
                            Het is weer bijna 1 September en dat betekend de opening van AVP!!

                            Op 31-8 is het zover en komt AVP weer online voor een nieuw seizoen! Tevens is er weer sinds lange tijd een PyroFM uitzending vanuit een gloednieuwe studio!

                            Luister op 31-8 vanaf 19:00 op www.PyroFM.nl De uitzending duurt tot ongeveer 22:00 en om 21:00 is AVP weer online!

                            Oke ik dacht dat AVP niet meer bestond
                            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                            Comment


                              Dan heb je waarschijnlijk vorig jaar onder een steen gelegen.

                              Comment


                                Cool! Gaat weer een gezellig avondje worden Ik heb alvast een verzoeknummer:



                                Wie zoekt zal vinden

                                Comment

                                Working...
                                X