Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 73
  1. #16
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Ja, dat was ook mijn boodschap.

  2. #17
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Wat een geweldig nieuws!
    Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien voor nieuwe producten.
    Als we hier nou eens bij in de buurt kunnen komen;

    http://vimeo.com/34920625

    Of eventueel blokjes met 25 shots a 15 gram en als finale 5 shots a 25 gram.
    Godsamme wat een heerlijke wereld aan mogelijkheden wordt er hier opengebroken eeh

    En dan natuurlijk de "maas in de wet" van het doorlonten van singleshots .
    Amerikaanse tafferelen mischien...

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Ik ben in iedergeval benieuwd!
    Even a broken clock is right twice a day.

  3. #18
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
    Broekhoff 25GRAM per SCHOT!!
    We zijn dit jaar vertrouwelijk in gesprek geweest met de bevoegde overheden het heeft dan ook geruime tijd geduurd voor er uitsluitsel was. Helaas is op een vergadering met diverse importeurs hier wat over gezegd door de overheid waardoor wij als Broekhoff deze unieke items niet als enige zullen hebben.



    Bron: http://www.freakpyromaniacs.com/foru...per-schot.html
    lol, ik had hun gezichten tijdens die bespreking wel willen zien; eerst aldoor stiekem achter ieders rug om keihard proberen de primeur te hebben als pioneer door niemand te laten weten waar ze met de overheid over overleggen, welke dan vervolgens zelf het er uitflapt tijdens een of ander overleg haha Oeps...

    Ben dus wel benieuwd wie daar allemaal zaten; je zou de groten verwachten (Broekhoff, Lesli, Wolff) maar ook Rubro weet er dus van. Of zal het verhaal gewoon als een lopend vuurtje door importeursland gegaan zijn? Afwachten welke importeurs het op tijd wisten om van dat mooie spul voor 2012-2013 in te voeren!

    In ieder geval gewéldig nieuws!!!

  4. #19
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Broekhoff gefeliciteerd met deze nieuwe generatie qua cakes! Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken, Hoop op veel variatie,ronde effecten,en mischien ook shapes!
    Light some fireworks, and see who answers.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Een vraagje:
    Kunnen we dit jaar cakes verwachten die 25 gram per schot hebben enkel voor het boeket? Of gaan we nu tubes krijgen die samen 25 gram hebben? Dus tail/mines etc en boeket.
    Ik zie namelijk een aantal enthousiaste berichten over '25 gram per tube', maar ik denk dat die mensen dan van een koude kermis terug komen als blijkt dat er nog steeds maar 15 gram per tube gebruikt mag worden.
    Het leven is een feest!

  6. #21
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Een vraagje:
    Kunnen we dit jaar cakes verwachten die 25 gram per schot hebben enkel voor het boeket? Of gaan we nu tubes krijgen die samen 25 gram hebben? Dus tail/mines etc en boeket.
    Ik zie namelijk een aantal enthousiaste berichten over '25 gram per tube', maar ik denk dat die mensen dan van een koude kermis terug komen als blijkt dat er nog steeds maar 15 gram per tube gebruikt mag worden.
    Ik denk dat het zo zit eerst had je 15 gram per tube in totaal,dus voor de lift,burst,effect etc.Nu pak je de volle 15 gram voor alleen het effect denk ik en de rest word van de overige 10 gram gedaan zoals de lift,burst of mine/tail.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. #22
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    (...) Hoop op veel variatie,ronde effecten,en mischien ook shapes!
    Denk dat je die shapes niet kunt verwachten. We moeten het nog steeds doen met een 30 mm buisje. Daar zit dan nog een kartonnen koker in (de bombette) dus de effectieve maat voor de kruitkamer is maar 25 mm ofzo. Een cylindrische bombette van 30 mm kan gewoon geen mooie shape produceren. Daar kan een grotere hoeveelheid kruit niets aan veranderen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Ik denk dat het zo zit eerst had je 15 gram per tube in totaal,dus voor de lift,burst,effect etc.Nu pak je de volle 15 gram voor alleen het effect denk ik en de rest word van de overige 10 gram gedaan zoals de lift,burst of mine/tail.
    Bijna. Eerst was het 15 gram totaal per compartiment (shot). Nu wordt dat 25 gram totaal per compartiment. Dat is dus inclusief liftcharge, tail, mine, breakcharge en effectlading. Een break is max. 2 gram flash. De lift is meestal rond de 2 gram. Dus effectief houden we nu hooguit 25-2-2= 21 gram over voor het boeket/effect. Maar met een tail en een mine erbij (die allebei optioneel zijn) houd je nog minder over. Maar waar vroeger het echte sierboeket uit hooguit 11 gram kruit bestond, kan dat nu uit bijna het dubbele bestaan! Simpel gezegd kunnen we dus een dubbel zo dik gevuld boeket verwachten met een zelfde knal en stijghoogte.
    Persoonlijk denk ik vooral dat dit zichtbare verbetering oplevert voor effecten met grote sterren. Een peony van 10 of 20 gram...ach, boeiuh. Maar een palm van 20 gram gaat er mijns inziens toch wel opeens een stuk beter uitzien! Of wat denk je van falling leaves? Een fluitlading van 25 gram (klimt tot aan het topje van de Eiffeltoren)? Een cake á la Showtails met 25 gram zilveren staarten?
    Laten we lekker link gaan doen!

  8. #23
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Nee bedoel w of fan-shape,geen patern shells of iets,
    Light some fireworks, and see who answers.

  9. #24
    VWC-Lid zyzal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 januari 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    248
    Thanks
    173
    77 waarderingen in 27 posts
    Dus.. Volgensmij zit het zo?

    25 gram per tube is mogelijk is door een cake onder de titel
    "combinatie van enkelschots buizen" te laten vallen.

    we hebben dan te maken met het volgende;
    Een combinatie van enkelschotsbuizen, waarbij ieder type afzonderlijk functioneert en voldoet aan de individuele eisen
    Individuele eisen enkelschotsbuizen;

    categorie 2
    25 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; de burstlading van de pyrotechnische unit bevat of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat/metaal; knallading is niet toegestaan

    categorie 3
    40 gram pyrotechnische stoffen of preparaten in totaal; de burstlading van de pyrotechnische unit bevat of maximaal 10 gram zwart buskruit of maximaal 4 gram nitraat/metaal of maximaal 2 gram perchloraat/metaal; knallading is niet toegestaan
    Uitgaand van een combinatie van categorie 2 enkelschotbuizen, houden we dus 21 gram over voor het effect. zoals darksoul al zei. Dat is natuurlijk al een hele verbetering tegenover de oude 11 gram. Maar nu ben ik zelf iemand die overal het maximale uit wil halen, en vraag ik me af of er ook combinaties van categorie 3 enkelschotbuizen toegestaan zijn? 40 gram per schot dus?
    Staren word je stil van.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    127
    Thanks
    17
    108 waarderingen in 46 posts
    de prijs word dan zowiezo hoger aan de kant broekhoff heeft aleen maar dure cakes

  11. #26
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adam Bekijk bericht
    de prijs word dan zowiezo hoger aan de kant broekhoff heeft aleen maar dure cakes
    Er is eerder aan FPM bevestigd dat de prijzen al beginnen bij net geen € 20,00...

    Dan kunnen en zullen er vast ook dure cakes zijn maar dus ook meer betaalbare cakes.
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. #27
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Verwacht juist dat de prijzen wel wat lager kunnen,omdat ze minder karton gebruiken als je uitgaat van 20 shots cakes maximaal gevuld.Het blijft een 500 grams cake alleen dan anders ingedeeld,dus zou het nogal vreemd vinden als de prijzen in eens stijgen.Het mooiste zou dus zijn compacte cakes maximaal gevuld tegen aantrekkelijke prijzen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  13. #28
    VWC-Lid mark1600's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 december 2007
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    121
    Thanks
    31
    85 waarderingen in 29 posts
    als ze allemaal ook maar stabiel zijn.

  14. #29
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark1600 Bekijk bericht
    als ze allemaal ook maar stabiel zijn.
    Dat kan je makkelijk oplossen door een uitklapbaar voetje onder de cake te maken.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  15. #30
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Wat de prijzen ook zijn..
    Ik ben benieuwd.
    Word het een 20/25 schots cake met rode en groene peony's en crackling van 25gram perschot waar ze 30euro voor vragen dan laat ik deze lekker staan..
    zijn het willows w/ colour tips ja dan zou ik er nog wel 50e voor geven .. (beweize van spreken).

    Soms is de 15 gram die we tot nu toe konden helemaal zo slecht nog niet voor zijn prijs en uitwerking.

    Ik moet ut allemaal nog zien gebeuren..

    Maar de importeurs die er mee aan de slag gaan... succes!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •