Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gerwin stopt als crewlid

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Tja.. Wat nu te zeggen..

    Gerwin bedankt! enne.. Hartelijk dank voor al je werk!

    Zie je vast ooit nog wel eens
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    Comment


      #32
      Bedankt voor al je werk Gerwin. Veel succes verder.

      Comment


        #33
        Gerwin, heel erg bedankt wat je allemaal voor vuurwerkcrew heb gedaan!

        Comment


          #34
          Gerwin, ook ik bedank jouw voor je tomeloze inzet in de afgelopen jaren. Petje af voor al die keren dat jij in touw was om de server weer eens uit de knoop te halen, of onderhoud te doen als dat nodig was.

          Wie weet zien wij elkaar nog wel eens, en zo niet hoop ik dat je toch nog wel af en toe eens gezellig hier op VWC langskomt.

          Het ga je goed maat, en ik wens je dan ook heel veel voorspoed en geluk toe in de uitdagingen die voor jouw in het verschiet liggen.

          Comment


            #35
            ik heb je niet lang gekend maar bedankt voor alles wat je hebt gedaan.
            het ga je goed en veel succes met die uitdagingen.

            Comment


              #36
              Gerwin bedankt voor het werk en de tijd die je altijd in vuurwerkcrew hebt gestoken. Door jou bleef de site online en wanneer we eruit lagen was jij degene die dit snel oppakte en regelde. Bedankt daarvoor!
              Het ga je goed, en we spreken ons!

              Comment


                #37
                Moi Gerwin...op zijn Drents dan maar...
                Ik heb vooral genoten van je speciale vuurwerkjes "thuis" op de 31e zeg maar, je hebt me wat dat betreft meer de vuurwerkwereld ingetrokken. Succes met wat je gaat doen en wel zien elkaar vast nog wel eens achter op straat..Verder dank voor je enorme kennis en verspreiding ervan in de post....

                David.

                Comment


                  #38
                  Gerwin,

                  ook langs deze weg wil ik je bedanken voor al het werk wat je achter de schermen hebt gedaan. Veel mensen zien dit werk niet, maar juist wij moderators des te meer. Als de server eruit lag, als er dingen op de site niet goed werkten etc etc ...veel te veel om allemaal eigenlijk te benoemen.

                  Je hebt goed en lang over deze keuze nagedacht, maar toch blijf ik het jammer vinden iig. Ik snap je wel hoor, want je hebt goede redenen ervoor iig, maar zal een gemis blijven

                  Comment


                    #39
                    Gerwin, heel jammer dat je dit besluit hebt genomen, maar we zullen je in t wereldje zeker nog tegenkomen.... Super bedankt voor alle technische support en succes met alles waar je nu mee bezig bent!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Gerwin, heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je in de afgelopen 7 jaar in de site hebt gestoken.
                      Veel respect hiervoor, want je hebt er zeer veel energie in gestoken.

                      Heel veel succes en plezier met je verdere plannen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Er is een tijd van komen en helaas ook een tijd van gaan en na 7 jaar VWC, is er voor jou iets anders op je pad gekomen. We hebben het opgestart, je bent er eentje van de eerste minuut en we hebben heel veel meegemaakt en dat zal ik nooit vergeten, onwijs bedankt voor alles wat je voor VWC hebt gedaan!

                        Al vaker gezegd, er is door jou onwijs veel tijd achter de schermen in de website gaan zitten en die zijn niet voor iedereen zichtbaar, maar zonder die inspanning, zou de website niet hebben bestaan!

                        Veel plezier en succes met alle dingen waar jij je mee bezig gaat houden en we houden natuurlijk contact en zullen je vast nog vaak zien!

                        Pik, bedankt!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Dank voor je inzet. Gaat veel tijd inzitten. Dat je dit over hebt voor anderen is je te prijzen.
                          Succes met wat je nu gaat doen.
                          Greetzzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment

                          Working...
                          X