Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat steek jij als eerste af om 10:00 ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zoals eerder vermeld in dit topic zou ik starten met 3x 1000farts met als eindbom 1x 5000 en 2x black salute. Daarna nog 2 stuks patriot launcher en een silver salute erachteraan geknald. Om het helemaal af te maken als laatste een joker de lucht in geschoten. Hier een paar foto's. De doos met spullen en de mat met eindbom.


    Attached Files

    Comment


      Zijn er eigenlijk mensen die het 10:00 uur moment afgeschaft hebben of in zoverre gezien hebben, dat het dit of de komende jaren geen must meer is om goed te openen? Die misschien wel opnenen, maar juist rustig?

      Comment


        Ja hoor!!! Ik begin al jaren met een vuurpijl. Het hoeft niet groots te zijn,maar gewoon om de Dag Der Dagen mee te beginnen. Zoonlief steekt deze de laatste jaren af. Die heeft nog minder geduld dan zijn vader.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Ben begonnen met de China Salute 100. Heel bescheiden voor mijn doen

          https://youtube.com/@VuurwerkBram

          Comment


            Vind hem niet zo overtuigend overkomen. Wat vond jij er van?

            Comment


              Heb dit jaar ook niks afgestoken om 10.00 uur omdat ik heerlijk aan t werk was.
              En zoals het er nu uitziet zal ik ook dit jaar weer aan t werk zijn op de 31e om 10.00 uur dus zal ik 's middags pas beginnen met stoken. En dan zal ik rustig beginnen omdat mijn zonen fonteinen en kleine spullen als grondbloemen, vuurrpijlen etc. fantastisch vinden.
              Laatst aangepast door Viva la Bang; 24 January 2013, 15:31.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                @Jupilerfreak:

                Klopt, hij was ook niet zo goed. Knallen zijn matig tot slecht en dit is wat anderen ook zeggen over deze cake.
                Ook had ik veel blindgangers erin zitten :(
                Hij schijnt het jaar daarvoor nog wel goede knallen te hebben gehad...
                Helaas dus weer een product wat afgezwakt is.
                Laten we hopen dat dat niet gebeurt met de Salute Cake 1, want die maakten de verwachtingen meer dan waar!
                https://youtube.com/@VuurwerkBram

                Comment


                  Hallo allemaal, ik heb zelf al wel een idee voor een leuk 10uur project, maar ik zou graag van jullie tips horen wat ik zou kunnen maken. Ik heb voor het 10-uur projectje tot mijn beschikking: een stuk of 65 singleshots; veel verschillende soorten; whistling thunder queen, thunderking 2.0, ghost king, thunder tubes, monster thunderking, asian thunderking. Verder nog 12 romeinse kaarsen, 1 crackling candle, de secret salvo, een nitraat cake, en misschien nog de hoogmoed. Ik heb zelf al wel ideeen, maar zou graag tips/ideeen van jullie horen ;)

                  Comment


                    Om 10.00 uur s'ochtends een paar Delicious Thunders Special Edition om de buurt even wakker te maken.

                    Gr. Edwin
                    Laten we het vooral gezellig houden !

                    Comment


                      Normaal ben ik niet zo een 10 uur mens.
                      Maar wil dit jaar toch eens een leuk project opzetten
                      Zelf zat ik te denken aan 2 x secret salute samen met 50 royal thundersmoke doorgelont.
                      in combinatie met 2 x de sky screamers.
                      Lijkt me een leuke opening.
                      Mischien nog een goede mat op de grond gecombineerd met wat leuke strobe potjes.
                      Van alles wat zeg maar.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment

                      Working...
                      X