Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[L205] It's BIG

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door THUNDERKING Bekijk bericht
    Prachtige pijlen met een groot effect gevolgt door een lekkere knal.
    ]
    Het is denk ik een lekkere knal gevolgt door een groot effect?

    on-topic: Mooie effecten en een erg harde burst!

    Comment


      #17
      Ik zit ook te twijfelen hoor... zien er erg goed uit maar heb betere pijlen gezien van rond de 70 gram. Maar als je er in reallife onder staat in je straat dan is het natuurlijk altijd mooier dan op filmpjes.

      Maar ben vorig jaar ook best teleurgesteld door de venus rockets en de topfighters, had grotere boeketten verwacht. Dus ik ben zeg maar moeilijk over te halen van pijlenpakketen bij original

      Comment


        #18
        Ok, bump van oude topic, maar heb deze pijlen 2009-2010 gehad.
        Stokken zaten er bij 3 pijlen los aan, beetje ductape doet wonderen, maar slordig vond ik het wel.
        Burst was hard, effect viel in het niet bij de nederlandse zink pijlen die ik dat jaar ook voor 't eerst had.
        Zou ze niet nog een keer kopen, de 74 gram zag ik er niet aan af..

        Comment


          #19
          Deze zijn terug? Verbeterd?

          Comment


            #20
            Misschien wel het beste pijlenpakket te verkrijgen bij Zena momenteel
            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              #21
              Iemand deze toevallig gehad de afgelopen jaarwisseling? Zo ja hoe waren ze ?

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
                Iemand deze toevallig gehad de afgelopen jaarwisseling? Zo ja hoe waren ze ?
                ja me maat had ze en ze zijn vet daarom heb ik ze nu ook aangeschaft en dat wil wat zeggen het waren de beste pijlen van afgelopenjaar.(ja op die be zinks na dan)

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
                  ja me maat had ze en ze zijn vet daarom heb ik ze nu ook aangeschaft en dat wil wat zeggen het waren de beste pijlen van afgelopenjaar.(ja op die be zinks na dan)
                  Kijk dat is fijn om te horen gold-member dan probeer ik ze ook eens dit jaar op de kop te tikken
                  Laatst aangepast door tivoli; 4 June 2016, 10:54.

                  Comment


                    #24
                    Vorig jaar drie pakketten in het pijlenrek. Ik heb ze een paar jaar daarvoor ook gehad en vond ze in vergeleijking met de "oude" uit de groene doos iets minder. We mooie pijlen hoor, de uitwerking is veel groter dan je denkt want het zijn geen grote pijlen om te zien...

                    Comment

                    Working...
                    X