Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Frankrijk] Vuurwerk winkel Frankrijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
    Ja volgens mij wel, en voor cat 4 heb je een bepaalde opleiding/training nodig als ik zo op de sites rondkijk.
    Klopt. In Frankrijk is alles tot en met categorie (F)3 vrij verkrijgbaar. Ik zie op sommige sites al knallers tot en met 5 gram flash, maar ook Traca's en flashrollen. Verder zijn er ook 2" cakes mogelijk in cat. (F)3 en die worden soms verkocht.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
      Klopt. In Frankrijk is alles tot en met categorie (F)3 vrij verkrijgbaar. Ik zie op sommige sites al knallers tot en met 5 gram flash, maar ook Traca's en flashrollen. Verder zijn er ook 2" cakes mogelijk in cat. (F)3 en die worden soms verkocht.
      Ff oftopic..
      In tjechie verkopen ze ook gewoon 50mm cakes in de plaatselijke lidl
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        #18
        Weet iemand nog winkels in de buurt van Nantes of La Roche Sur Yon?
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #19
          Ik ben zelf meerdere keren in de omgeving van La Roche geweest. Vuurwerk vind je het hele jaar door in verschillende winkels zoals speelgoedzaken en winkels die iets doen met Feestartikelen. In La Roche zit bijv. een vestiging van een winkel uit de Confetti-keten en die hebben ook het e.e.a. Maar zelfs bij de wat grotere supermarkten vind je op en rond de speelgoedafdeling regelmatig wat (klein) vuurwerk. Af en toe liggen daar dan nog wat cakes bij. Over het algemeen geldt dat er vóór 14 juli overal een aardig aanbod ligt, daarna wordt het veelal niet meer in de zomer aangevuld. Foto's:

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Vuurwerk Frankrijk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:172,1 KB
ID:	1566110

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20140815_114842.jpg
Vertoningen:1
Grootte:205,7 KB
ID:	1566111

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20140815_114917.jpg
Vertoningen:1
Grootte:195,6 KB
ID:	1566112

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20140815_115001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,8 KB
ID:	1566113

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20140813_205940.jpg
Vertoningen:1
Grootte:131,6 KB
ID:	1566114

          Vooral die Petards Flash-knallertjes in K1, oftewel categorie 1, waren echt bizar. Die dingetjes klappen behoorlijk en die mogen ze dan verkopen aan kids vanaf 8 jaar en tenminste 1 meter afstand houden...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
            Weet iemand nog winkels in de buurt van Nantes of La Roche Sur Yon?
            Had je al via Google gezocht (feux d'artifice)? Ik vond net deze https://goo.gl/maps/fnNnU6NZSLw Op streetview zie ik een foto met op de gevel o.a. Artifice, dus ze zouden toch iets moeten hebben. (Geen belofte van mijn kant!)

            Vroegah wel vaak in Franse winkeltjes op vakantie wat vuurwerk gevonden. Meestal klein spul, tussen de opblaasboten en duikbrillen. Zelden hadden ze een echte grote collectie.

            Comment


              #21
              Bedankt voor de info!
              Ik ben de 13e en 14e juli al in Frankrijk dus ik denk dat vuurwerk vinden dan niet zo moeilijk wordt.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #22
                Vuurwerk winkel [Party Fiesta] in Beziers.

                Adres:
                Centre commercial Polygone Rive gauche [Winkelcentrum]
                34500 Béziers
                Frankrijk

                Een impressie:

                https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                Comment


                  #23
                  Zag ik dat nu goed? 490,00 voor die box.

                  Comment


                    #24
                    zag het ook al staan ja voor een 188 shots compoundje. mogen we hier nog niet eens klagen.
                    in luxemburg vragen ze ook zo belachelijk veel voor vuurwerk. voor dat geld kun je in zwitserland grote bugano en nico blokken stoken man

                    Comment


                      #25
                      Iemand nog tips voor aankomend weekend tijdens quatorze juillet? Winkels of shows in en rond Parijs?
                      Verneem ze graag!

                      Alvast bedankt!!
                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment


                        #26
                        Net een paar pakjes Franse knallers gekocht. Leuk om eens te proberen. Gaat om de le tigre Bison knallers. Die bison 3 zijn goed droog denk ik, want productiejaar is 2015 ...
                        Staat op dat daar 9 gram flash per knaller in zit, de bison 2 is uit 2018 en bevat 1.5 gram per stuk

                        Comment

                        Working...
                        X