Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Bezoek] Marijn Vuurwerk / Witte Tentenverhuur

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Bezoek] Marijn Vuurwerk / Witte Tentenverhuur

    Gisteravond werd ik opgebeld door Evelien, ze heeft nieuws en wil dat graag via VWC naar buiten brengen. Wij zijn dus van harte uitgenodigd om langs te komen en bij te praten!

    Wij zijn momenteel dus aan het plannen wanneer wij kunnen gaan, dit zal in mei zijn. Een vragentopic heeft nu weinig zin natuurlijk, want we weten niet wat we te horen zullen krijgen en hebben net zoveel vragen als jullie.

    We horen dus snel meer, wij zijn benieuwd!!!

    #2
    Ben wel nieuwsgierig waar het over gaat.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #3
      Zal er dan toch een wonder geschieden? Ben ook benieuwd.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        Ben heel benieuwd naar het nieuws spannend!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Ook ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd wat ze te melden hebben..ik hoop dan natuurlijk ook dat ik bij het bezoek aanwezig kan zijn

          Comment


            #6
            Zeer benieuwd wat er ons verteld gaat worden.
            We zullen het hopelijk snel mee maken.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              ben benieuwd, denk in elk geval niet dat Marijn weer vrolijk doorgaat het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat ze gaan fuseren of iets dergelijks.
              'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

              Comment


                #8
                Wilde net zeggen..
                Een fusie!
                en met wie??
                tsja ik ben erg benieuwd!
                Weet wel dat de laatste jaren (vooral afgelope en dit jaar) de vuurwerk branche onder druk staat.
                Wie weet hebben ze wel een infesteerder gevonden of iets dergenlijks!
                we zullen zien.
                Ik ben benieuwd!

                Comment


                  #9
                  Denk dat we beter even met z'n allen kunnen wachten tot de crew op bezoek is geweest bij witte tenten. We moeten natuurlijk niet te hard van stapel lopen. En om nou te gaan speculeren of marijn-vuurwerk wel of niet door gaat heeft weinig nut!

                  Ik ben benieuwd wat er in dit gesprek naar voren zal komen. Maar ook kan ik mij herinneren dat er in het bericht dat werd geplaatst stond dat de crew nog een keer op bezoek ging als Evelien van marijn-vuurwerk hier nog wat over kwijt wilde.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Details zijn niet bekend bij ons verder en dat is ook niet nodig. Mocht Evelien er nog een keer wat over kwijt willen, dan zullen wij daar langsgaan, maar dat zal absoluut niet op korte termijn zijn.

                  We zullen toch echt af moeten wachten!

                  Comment


                    #10
                    Spannend, ben erg benieuwd. Hopelijk een doorstart of iets dergelijks, op welke manier dan ook.

                    Achja, wat Killerdome zegt, we zullen toch echt af moeten wachten dus dat doen we dan maar.

                    Comment


                      #11
                      Tjah wat kunnen we hiervan verwachten..ik wacht het rustig af.
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #12
                        Crew ga dus maar snel op bezoek ;)
                        Groeten...:)

                        Comment


                          #13
                          dit is zeker bijzonder.
                          want ze hebben afgelopen tijd toch te kennen geven dat ze er mee waren gestopt
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            Misschien hebben ze mooie nieuwe vuurwerktenten. Ik weet niet wat dat zijn maar als ik een camping had, dan wist ik het wel.

                            Comment


                              #15
                              Big nieuws

                              Hey,

                              Ik heb goed nieuws voor MARIJN liefhebbers,ze gaan door en je wil niet weten hoe.
                              Dit wordt echt spetactulair.

                              Ik kan jullie volgende week meer vertellen

                              Comment

                              Working...
                              X