Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts

    Waterfestival Lelystad 23-06-2007

    Hier de film van de show in Lelystad op 23-06-2007 (film zegt 22, foutje ). Een symfonisch vuurwerk welke hoorde bij het Waterfestival. De show van deze 22ste editie is dit jaar gearrangeerd op het thema: Michiel de Ruyter.
    Deze show werd geschoten door Wagenvoort Vuurwerk uit Wapenveld en het maximale kaliber hierbij was 6" (150mm).

    Klik hier voor het algemene topic over deze show.


    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Lelystad_22062007_Wagenvoort
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 19:12
    Bestandsgrootte: 259,23 MB


    Met dank aan Pyroworld voor hosting.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 24 juni 2007 om 22:58

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Topshow! Ik heb echt wat gemist .
    Ik vind dat Wagenvoort hier iets moois heeft neergezet. De show is uitstekend op muziek geschoten op een paar missertjes na. Heerlijke mines met verschillende effecten en kleuren. In een paar thema's waar alleen candles gebruikt werden, hadden mogelijk met wat shells gecombineerd kunnen worden. Maar ik ben blij te zien dat dit soort shows in Nederland dus best mogelijk zijn.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Ja ja, het was egt een goede show.
    Deze show was duidelijk stukken beter als de show van vorig jaar, het is een tijd geleden dat ik zo'n soort show in Nederland heb gezien.

    Er werden zeer goede mines gebruikt die zo hier en daar prima op muziek werden geschoten, en er kwamen ook een aantal zeer lekkere blokken en candles langs. De kleiner kaliber peony bommen vond ik zelf wat minder mooi uit de verf komen maar dat is mijn persoonlijke mening.

    Bij de finale zelf had ik het idee dat er een backup lijntje werd ingeschakeld na een korte stilte, of ik dit juist heb weet ik niet.

    Petje af voor de mannen Wagenvoort Vuurwerk
    Once a pyro, always a pyro

  4. #4
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Tis eindelijk gelukt het filmpje te downen na eerst een kapotte versie een half uur hebben laten downen
    Op zich een hele leuke en vermakende show om te zien met allerlei aspecten derin waarbij natuurlijk de mines vooral in het oog vallen enige jammere is dat dan blokjes totaal in het niet vallen achter zo een mine maja je kan niet alle shebben...
    Ook met momenten erg leuk om de muziek geschoten al slaan ze soms inderdaad een beetje de plank mis op de muziek...
    Op zich niet heel storend dat er veel blokken worden gebruikt want ze proberen wel zo veel mogelijk erin te varieren maar toch wil je af en toe op momenten ook gewoon een shell er boven zien...
    Af en toe erg goed met mooie candles gewerkt maar af en toe ook een rustig moment met alleen candles van wat midnere kwaliteit en dan valt het een beetje dood jammer...
    En af en toe snapte ik de salutes ook echt niet en op een ander moment moesten toch echt weer salutes maja ieder heeft zijn smaak daarin
    En dan de finale wat mij betreft hoeft ie echt niet aangekondigd te worden hoor...
    Maar de finale leek inderdaad erg alsof die op muziek moest want hij knalde niet echt lekkre door ofzo en je zag iedereen twijvelen... Toch jammer want ook daar zaten een aantal mooie aspecten in zoals die geweldig mooie glittermines wat een kwaliteit zeg poeh hé
    Over het algemeen ene erg vermakende show met wat mij betreft wat foutjes maarja dat doet nauwelijks iets af aan de show verder...
    Had er graag bij willen zijn!!!

  5. #5
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Hele mooie show. Mooi op de muziek gedaan enz. Alleen ik vond het raar dat de finale werd aangekondigd. En ik vond de finale niet echt vlot, hij ging in stukken.

    Mijn complimenten trouwens voor het filmen/kwaliteit, heel erg mooi

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prachtige show op eigen bodem. Mooi gefilmd ook weer.
    De gekozen muziek is fantastisch en past heel goed bij de show.
    Alleen vreemd en jammer dat men bij de finale niet voor muzikale begeleiding heeft gezorgd.
    Apart overigens dat de finale wordt aangekondigd. Weer eens wat anders.
    In deze show wordt veel van mines gebruik gemaakt. Niet erg want ze komen heel mooi uit de verf. Vooral de gouden mines, in vol ornaat.
    Enige minpunt denk ik dat sommige peony bommen niet goed afgewerkt waren, maar het is slechts een detail.

    Mooie show mannen.
    U wordt weer bedankt.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •