Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Vragen aan Vuurwerk24 (2012)

    Zoals jullie gewend zijn, zullen de crewleden dit jaar ook weer de importeurs bezoeken voor de laatse updates en nieuwtjes over het vuurwerk.
    Hebben jullie vragen dan kunnen julie ze hier onder, alvast plaatsen zodat wij ( de crew) deze aan de importeur kunnen voorleggen.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  2. #2
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Net nieuw op de markt en wat ik gezien heb was gewoon erg Goed en veel belovend.
    Hoe denken jullie deze trant in stand te hoouden?
    Ook hebben jullie een Prachtige 123 en een 456 koppel (doorlont) box op de markt gebracht.
    Kunnen wij hier nog iets nieuws of een uitbrijding van verwachten?
    In mijn optiek hebben jullie flink de grens op gezocht en was ik aangenaam verrast!
    En hoe willen jullie meer/ nieuwe winkels over halen om ook Vuurwerk 24 verkoop punt te worden?

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.580 waarderingen in 584 posts
    Ben met name benieuwd naar de nieuwe produkten.
    Maar ook of ze de doorstroming gaan verbeteren voor het afhalen van vuurwerk. Die wachttijd in de file van bijna een uur was niet echt cool. Een gigantisch complex en dan maar 1 roldeur open waar de vuurwerkuitgifte plaatsvond in een bouwkeet. Zou volgens mij wel iets uitgebreider kunnen.

    Verder niets dan lof. Had een aantal cakes en waren pracht exemplaren, op 1 na die vond ik wat minder (de 12 geloof ik), maar de Cake 8 wat een topper! Ook de grote dozen waren super. Het design spreekt me erg aan, simpel, maar erg prof (ja en oranje is mn lievelingskleur :P)

    En had nog een vraag over de pijlen. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om pijlen van meer dan 20 gram in pakketten mogen te stoppen. Je verkoopt immers op Duits grondgebied waar 20 de max is.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 februari 2010
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Fijn dat de producten van Vuurwerk24 goed bevallen zijn. We gaan deze dit jaar zeker nog uitbreiden.
    Wat betreft de uitgifte: de file is ontstaan doordat er een hoop mensen met een voorbestelling (via internet of in de winkel), die deze de 2e of 3e dag op zouden halen, toch de 1e dag zijn gekomen. En met zo veel bestellingen komen er dan inderdaad wachttijden. Wat betreft de roldeur, er mag maar helaas 1 roldeur open van de controlerende instanties.De 2e en 3e dag waren er absoluut geen lange wachttijden, maximaal 10 minuten. De planning was om een grote tent neer te zetten, waar je de auto achteruit in kon zetten, kofferbak open en inladen maar, maar helaas kregen we dat dit jaar niet voor elkaar. We gaan zeker proberen om alles dit jaar nog soepeler te laten verlopen.

  5. #5
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Is er al wat nieuws te melden omtrent uitbreiding verkooppunten en/of collectie?

    En zijn, met de veranderde situatie in NL, nu ipv de naar eerdere wetgeving aangepast (correct me if I'm wrong) Heron 123/456 nu ook de originele ABC/DEF mogelijk te verspreiden in ons landje?

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •