Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 40 van 60 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 586 t/m 600 van 900
  1. #586
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cardinal of Soul Bekijk bericht
    Van mij mogen ze al die lui opdoeken
    Koet, LVT, Pyrofreaks4life en die gasten die gasten van PTD die alleen maar minderjarige jochies om zichzelf heen verzamelen om vuurwerk af te steken. Die lui weten de boel goed te verzieken door jeugd aan te sporen onverantwoord met vuurwerk om te gaan.
    Al dat gestunt komt alleen ellende van. Zo zijn er meer die je noemt. Beetje shells zonder buis in de straat afsteken.

  2. #587
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
    ik vind van wel.
    veel leden bekeken zijn funke video's.
    jij niet ?
    zonder deze pyro
    was dat niet mogelijk

    ik snap sommige hun stelling.
    maar dan moet je 1 lijn trekken'
    en alles wat met illegaal vw te maken heeft
    geen podium meer geven.
    dus ook geen zena be meer dan
    met het p1 gebeuren.
    Toevallig is er niks illegaal bij Zena. P1 niet als je dat soms dacht

  3. #588
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2009
    Berichten
    339
    Thanks
    25
    131 waarderingen in 88 posts
    hier in nederland is een p1 nitraat
    toch echt illegaal.
    waarom denk je dat funke niet naar nl komt ?
    omdat 60% wordt afgekeurt
    burt knal ' salutez .
    etc
    uiteindelijk is dit spul illegaal

  4. #589
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2018
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat is precies wat ik zeg. Alles op legaal en eventueel buitenlandse shows etc. Maar focus op NL legaal vuurwerk en maak illegaal vuurwerk 'uncool'.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
    ik vind van wel.
    veel leden bekeken zijn funke video's.
    jij niet ?
    zonder deze pyro
    was dat niet mogelijk

    ik snap sommige hun stelling.
    maar dan moet je 1 lijn trekken'
    en alles wat met illegaal vw te maken heeft
    geen podium meer geven.
    dus ook geen zena be meer dan
    met het p1 gebeuren.

  5. #590
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Toevallig is er niks illegaal bij Zena. P1 niet als je dat soms dacht
    Jij en TCDD buigen de regeltjes naar je eigen hand. Geloof je nu echt dat je karton piromax salute cakes legaal is in Nederland? Of Funke of....
    Als jullie daad bij het woord willen voegen dan koop je ook alleen legaal Nederlands vuurwerk. Anders moet je gewoon je gejank voor je houden. Jullie zijn zelf geen haar beter dan anderen die ook zoeken naar knallen die net wat harder zijn.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  6. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  7. #591
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Ik zie niet in wat er fout is aan LVT zijn kanaal.

    Dit vind ik veel ernstiger:
    https://www.youtube.com/watch?v=FF9Mp_hEix8

  8. #592
    VWC-Lid LVT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Locatie
    Belgique.
    Berichten
    1.017
    Thanks
    317
    2.088 waarderingen in 797 posts
    Omdat jullie toch allemaal zo goed zijn in jullie mening te ventileren heb ik even een vraag. Wat vinden jullie mooier, de eerste video met een 2e camera op de mine gericht of de tweede video zonder dit shot. Let op! Het betreft hier een volledig legale cake van Vulcan Europe aangekocht in Baarle!!!





    Graag jullie mening

    Groetjes LVT
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

  9. Deze 3 gebruikers waarderen LVT voor het bericht:


  10. #593
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Jij en TCDD buigen de regeltjes naar je eigen hand. Geloof je nu echt dat je karton piromax salute cakes legaal is in Nederland? Of Funke of....
    Als jullie daad bij het woord willen voegen dan koop je ook alleen legaal Nederlands vuurwerk. Anders moet je gewoon je gejank voor je houden. Jullie zijn zelf geen haar beter dan anderen die ook zoeken naar knallen die net wat harder zijn.
    Waarom zou cat 2 funke illegaal zijn? Juist 120 decibell misschien net overschreden,, o wat erg. Azijngezeik van je. In jouw videos gebeurd heel wat meer. "Geen haar beter" je ziet dus zelf dat je fout zit. Sommige mensen denken overal waar het ter sprake komt, illegaal te moeten verdedigen. En de mate waarin jij over de grens gaat is toch heel wat anders dan waar je anderen mee zwart denkt te kunnen maken. In een andere topic probeerde je al eerder je standpunt te profilern, maar je hoeft niet te denken dat je zo naar anderen kunt wijzen. Cat 2 is lang geen cat 4. En dat jullie cat 2 over de grond schieten, of zelfs onder een brug.... goed voorbeeld

  11. #594
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Sorry dat ik het zeg maar ik vind allebei niks, ik zie ze liever zoals ik ze in het echt zie dus het volledige effect en het afvuren van de box in 1 beeld.

    Nou is dit met camera's lastig omdat het blikveld van de meeste camera's kleiner is.

    Nu lijkt het alsof je door een wc rol naar de box kijkt en deel van het effect valt buiten beeld.

    Dus of een groothoeklens gebruiken of net iets meer afstand.

    Dit is natuurlijk geheel mijn mening anderen zullen daar wellicht anders over denken.


    Heb zo te zien ook een leuke discussie gemist en vind de kritiek op een podium voor lvc hier trouwens deels terecht.

    Is nogal een verschil tussen een cat2 boxje over de grens halen en hier afschieten en zelf vuurwerkmatten maken en shells schieten.

    Al staat er op hun kanaal dat ze zelf geen shells meer schieten omdat het bijna mis ging maar toch hebben ze nog 2 filmpjes staan waar ze shell schieten, verwijder die dan ook en distantiëer je ervan

    Zo lang je Ruben koet niet na gaat doen of die andere vloggers met hun geknutsel en gestunt en zwaar illegaal vuurwerk niet hier in Nederland gaat afsteken mag je hier blijven van mij ;)

    Tegenwoordig is het helaas "alles voor de views"
    Laatst gewijzigd door lbanoa; 4 januari 2018 om 22:22

  12. #595
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Ze maken zelfs een voetzoekermat van vuurpijlen, en er staat niks van die dit niet na. Om over het geknooi met bombettes nog maar te zwijgen. Dit zet jongeren gewoon aan tot geknutsel.

  13. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  14. #596
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    1.827
    Thanks
    1.055
    1.212 waarderingen in 619 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Ze maken zelfs een voetzoekermat van vuurpijlen, en er staat niks van die dit niet na. Om over het geknooi met bombettes nog maar te zwijgen. Dit zet jongeren gewoon aan tot geknutsel.
    Dat is natuurlijk niet goed te praten, kijk ze hebben een hoop leuk spul, leuke films van producten etc. Die filmpjes zijn leuk voor de oudere, maar de jongere willen wat meer actie, iets meer baldadigheid. Snap dat je als youtuber/vlogger of wat het ook is daarop in wilt spelen. Maar je hebt ook een stukje verantwoordelijkheid. Alles wat de jeugd ziet is zwaar vuurwerk en ermee klote tegenwoordig (voornamelijk vd vloggers)

    Door zulke filmpjes zie ik de toekomst somber in, illegaal vuurwerk is een keuze en dat waardeer ik. Maar laat gewoon zien dat je er ook verantwoord mee om kunt gaan. Daar help je vuurwerk en de volgende stookgeneratie veel meer mee.

    Voor de rest gewoon dikke pluim voor alle product filmpjes, kijk hier altijd met veel plezier naar

  15. #597
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk niet goed te praten, kijk ze hebben een hoop leuk spul, leuke films van producten etc. Die filmpjes zijn leuk voor de oudere, maar de jongere willen wat meer actie, iets meer baldadigheid. Snap dat je als youtuber/vlogger of wat het ook is daarop in wilt spelen. Maar je hebt ook een stukje verantwoordelijkheid. Alles wat de jeugd ziet is zwaar vuurwerk en ermee klote tegenwoordig (voornamelijk vd vloggers)

    Door zulke filmpjes zie ik de toekomst somber in, illegaal vuurwerk is een keuze en dat waardeer ik. Maar laat gewoon zien dat je er ook verantwoord mee om kunt gaan. Daar help je vuurwerk en de volgende stookgeneratie veel meer mee.

    Voor de rest gewoon dikke pluim voor alle product filmpjes, kijk hier altijd met veel plezier naar
    alles voor de vieuws jange !


    Heb net de film "nerve" gekeken. dat gaat ook over dit idee dat mensen annoniem baldadigheid willen ervaren en dat iemand anders dat doet op hun aanmoediging en het kan niet gek genoeg. Kijk alleen al naar van die gekke russen die kranen en flatgebouwen inklimmen en aan de rand hangen voor vieuws.

  16. #598
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2011
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Laat lekker de beheerders en moderators beslissen of dit wel of niet kan op dit forum.
    Nu weer ontopic, zoals hierboven al genoemd is valt een deel van het effect buiten het beeld.
    Ik vind het 1e shot mooier, heb je toch een beetje een idee hoe de mines eruit zien.

  17. Deze gebruiker waardeert noureddine2001 voor het bericht:

    LVT

  18. #599
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Waarom zou cat 2 funke illegaal zijn? Juist 120 decibell misschien net overschreden,, o wat erg. Azijngezeik van je. In jouw videos gebeurd heel wat meer. "Geen haar beter" je ziet dus zelf dat je fout zit. Sommige mensen denken overal waar het ter sprake komt, illegaal te moeten verdedigen. En de mate waarin jij over de grens gaat is toch heel wat anders dan waar je anderen mee zwart denkt te kunnen maken. In een andere topic probeerde je al eerder je standpunt te profilern, maar je hoeft niet te denken dat je zo naar anderen kunt wijzen. Cat 2 is lang geen cat 4. En dat jullie cat 2 over de grond schieten, of zelfs onder een brug.... goed voorbeeld
    Ik weet niet op welk kanaal je dit hebt gezien maar niet op die van ons.

    Misschien begrijp je me verkeerd.
    Ik probeer illegaal vuurwerk helemaal niet te verdedigen. Ik vind het gewoon jammer dat er een select groepje op VWC is wat telkens als het over illegaal vuurwerk gaat hier op in moet haken met uitspraken als: Illegale meuk, traditieverpesters, blij dat hij gepakt is enz, enz.
    Ik vind het prima als je tegen illegaal vuurwerk bent, en dit wilt promoten maar kijk dan eerst naar jezelf.
    90% van de vuurwerkliefhebber hier houden zich bezig met illegaal vuurwerk, in welke vorm dan ook. Of het nu P1 knallers zijn, matten, doorverbonden cakes, singel shot rekjes of knalcakes die in nederland nooit goedgekeurd zouden worden, we zijn allemaal niet roomser dan de paus. Dan heb ik het nog niet gehad over de schietkisten en 25kg regeling.

    Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat je eerst naar jezelf moet kijken voordat je afgeeft op anderen.

    Zelf heb ik al jaren geen prof. vuurwerk meer in mijn bezit gehad. Niet omdat ik erop tegen ben maar simpelweg omdat ik het risico niet wil lopen gepakt te worden. Zwaar siervuurwerk mag ik graag zien maar het weegt niet op tegen maanden met geknepen billen op de bank te zitten.
    Als er liefhebbers zijn die dit er wel voor over hebben moeten ze dat lekker zelf weten. De meeste liefhebbers die ik ken gaan hier ook op een verstandige manier mee om. Degene die het niet gebruiken zoals het bedoeld is wil ik ook geen liefhebbers noemen.

    Uitijndelijk zijn we allemaal vuurwerkliefhebbers, in welke vorm dan ook. Laat elkaar gewoon lekker in zijn waarde


    Sorry LVT'tje voor het vervuilen van je topic
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  19. Deze 2 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  20. #600
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
    Let op! Het betreft hier een volledig legale cake van Vulcan Europe aangekocht in Baarle!!!
    Gelukkig dan is het goed

    Wat hebben we allemaal genoten van de filmpjes van LVT, altijd de eerste met de nieuwe Loots spullen, de Funke spullen (die menigeen hier ook op z'n collectiefoto heeft staan) etc. En nu is het nieuwjaar geweest en kan het opeens niet meer. Bah

    Niks van aantrekken LVT vooral doorgaan met je top productfilms

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Apollo voor het bericht:


Pagina 40 van 60 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •