Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 47
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Ik denk even in het openbaar: bied de ideeën over geaaide producten aan bij de verschillende importeurs die ons forum ook in de peiling houden en altijd op zoek zijn naar goede ideeën...

    Witte tenten heeft bijvoorbeeld de Woede reeds op de markt gezet en de Hoogmoed mag er ook best wezen. Wie weet ziet men tussen jullie ideeën nog wel een potentieel mooi en veilig geproduceerd (kant en klaar) product?

  2. #32
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Bedankt voor de notulen Morris en zo te lezen is iedereen het er ook wel mee eens, uiteraard blijven er altijd dingen die iemand niet helemaal zint, maar we kunnen het niet iedereen 100% naar de zin maken helaas.

    Wat betreft het modden van cakes, films wel, tutorial niet, daar hebben we misschien wel het langst over gediscussieerd gisteren. Tutorial uit naam van een professional is ingebracht, maar het blijft een risico, een cake is er niet op gemaakt en mocht het nou een keer fout gaan, dan wijst men naar de tutorial op VWC en daar hebben we allemaal geen baat bij natuurlijk.
    Lastig dus, op film zie je niet hoe het is gedaan, enkel de uitwerking en dat het goed gaat. Maar geloof mij, het kan ook fout gaan, soms weet je niet of de constructie van de cake het aan kan en omvallen kan ook zomaar.
    Punten waar mensen geen rekening mee houden, wij willen niet aangewezen worden als bron van de gemaakte fout door iemand, dus is het niet toegestaan.
    Voor ons dus ook erg dubbel, maar je moet toch een keuze maken en dit is het geworden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Iig heb jij HET woord van 2011 verzonnen ! het modden heet tegenwoordig AAIEN
    De credits zijn voor Bob1 van Dutch Fireworks, die gebruikt het woord al een aantal jaren en daarvan is het overgenomen.

  3. #33
    VWC-Lid Willymeuf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2010
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.499
    Thanks
    713
    759 waarderingen in 416 posts
    Erg duidelijk! Zoals hierboven ook vaker is aangegeven: De regels zijn gewoon begrijpelijk met de beargumentatie die er bij staat. Je houdt altijd mensen die het er niet helemaal mee eens zijn, maar op deze manier denk ik dat het grootste gedeelte met alles eens is.

  4. #34
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Top leden van de crew en netjes dat jullie open zijn richting je leden en daarnaast ook ook je verantwoording nemen richting bepaalde zaken.

    Leuk ook dat mijn idee goed is ontvangen over het indelen van de winkels per provincie.

    Succes nog verder.
    Groeten...:)

  5. #35
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Bedankt voor de notulen Morris en zo te lezen is iedereen het er ook wel mee eens, uiteraard blijven er altijd dingen die iemand niet helemaal zint, maar we kunnen het niet iedereen 100% naar de zin maken helaas.

    Wat betreft het modden van cakes, films wel, tutorial niet, daar hebben we misschien wel het langst over gediscussieerd gisteren. Tutorial uit naam van een professional is ingebracht, maar het blijft een risico, een cake is er niet op gemaakt en mocht het nou een keer fout gaan, dan wijst men naar de tutorial op VWC en daar hebben we allemaal geen baat bij natuurlijk.
    Lastig dus, op film zie je niet hoe het is gedaan, enkel de uitwerking en dat het goed gaat. Maar geloof mij, het kan ook fout gaan, soms weet je niet of de constructie van de cake het aan kan en omvallen kan ook zomaar.
    Punten waar mensen geen rekening mee houden, wij willen niet aangewezen worden als bron van de gemaakte fout door iemand, dus is het niet toegestaan.
    Voor ons dus ook erg dubbel, maar je moet toch een keuze maken en dit is het geworden.



    De credits zijn voor Bob1 van Dutch Fireworks, die gebruikt het woord al een aantal jaren en daarvan is het overgenomen.
    Akkoord en begrijpelijk en ik zal me er aan houden.
    Een idd de credits van het aaien gaan naar Bob van Duch fireworks!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  6. #36
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Ik heb net de notulen doorgelezen en ik moet zeggen: ik ben het overal mee eens. Op deze manier wordt forum nog een stuk beter. Voor het onmogelijk maken van het editten na 10 dagen vind ik een goede maatregel. Niets zo vervelend als dat goede informatie opeens verwijderd is. Ook vind ik de regels omtrecht bans en bedreigingen goed. Goed dat jullie naar de leden luisteren. Winkels per provincie is trouwens ook een goede toevoeging want soms zoek je een ongeluk naar een winkel.

    Ga zo door en dan wordt het forum nog beter!

  7. #37
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Top ! Leuke veranderingen , vooral knallers tot max 50 gram. Van mij mag het tot en met 5 gram besproken worden , alles daarboven ook al niet meer. Want het brengt vaak veel negatieve dingen naar boven vind ik.

    Succes verder en ik kan al niet wachten op 1 september !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  8. #38
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Top ! Leuke veranderingen , vooral knallers tot max 50 gram. Van mij mag het tot en met 5 gram besproken worden , alles daarboven ook al niet meer. Want het brengt vaak veel negatieve dingen naar boven vind ik.

    Succes verder en ik kan al niet wachten op 1 september !
    HUH Ik denk dat je een beetje in de war bent!
    Dit forum is een heel jaar open!
    Je kunt hier het hele jaar je hard luchten.
    Nee 1 september vind ik telang wachten! HIER is het ALTIJD GEZELLIG!
    (waarschijnlijk wist je het al maar tog)

    verder over de knallers: gelukkig hebben de mods anders besloten
    Laatst gewijzigd door 3xh; 30 januari 2012 om 19:56

  9. #39
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    HUH Ik denk dat je een beetje in de war bent!
    Dit forum is een heel jaar open!
    Je kunt hier het hele jaar je hard luchten.
    Nee 1 september vind ik telang wachten! HIER is het ALTIJD GEZELLIG!
    (waarschijnlijk wist je het al maar tog)

    verder over de knallers: gelukkig hebben de mods anders besloten
    Ja dat weet ik maar ik zit mezelf alleen maar gek te maken als ik steeds ga kijken dus ik neem vaak even een pauze en als ik zin heb stook ik een romeinse kaars of iets in die richting.
    Maar vanaf 1 september volg ik echt alles. Ik ben ook echt een freak hoor maar nu ff trainen , schoolwerk en me richten op de zomer.
    Diploma halen en groeien is ff veel belangrijker
    Ik zal af en toe kijken naar wat film topics maar liever niet teveel dat lijd mij af. En dat is puur persoonlijk
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  10. #40
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    het is mij volkomen duidelijk allemaal

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    De veranderingen doen mij niet veel, dat betekent niet dat ik negatief ben, maar ik zou toch geen knaller boven de 50 gram scoren bijvoorbeeld.
    Over dat aaien, ik begrijp dan ook dat jullie dan weinig zullen aaien, de eventueel geaaide producten filmen en op vwc delen.
    Dat zou wel hypocriet zijn namelijk
    Het leven is een feest!

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    beetje krom vinden jullie zelf ook niet???

    Wel even uitleggen hoe je shells moet schieten, pijlenrekje maken, doorlontopic lontentopic enz enz.

    En dan geen topic over het modden van cakes....?

    En dan trots zelf als moderator zijnde een gemodde cake online gooien....

    thumps up!

  13. #43
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Ben het er helemaal over eens.

    Het punt van de winkels op provinie is vooral handig, want steeds meer winkels worden hier toegevoegd door de winkeliers zelf of overige mensen!

    Maar saluteshells met meer dan 50 gram knalsas mogen deze wel besprokem worden?

  14. #44
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
    Ben het er helemaal over eens.

    Het punt van de winkels op provinie is vooral handig, want steeds meer winkels worden hier toegevoegd door de winkeliers zelf of overige mensen!

    Maar saluteshells met meer dan 50 gram knalsas mogen deze wel besprokem worden?
    Een shell is toch echt wel wat anders dan een Cobra6 of Explod of zelfs nog stapje hoger. Een shell wordt nog wel gebruikt bij vuurwerkshows en dergelijke.

    Zelfde geld beetje voor doorlonten, dat is wat anders dan het (deels) uit elkaar halen van producten. Dat zie je echt voorbij komen

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    beetje krom vinden jullie zelf ook niet???

    Wel even uitleggen hoe je shells moet schieten, pijlenrekje maken, doorlontopic lontentopic enz enz.

    En dan geen topic over het modden van cakes....?

    En dan trots zelf als moderator zijnde een gemodde cake online gooien....

    thumps up!
    Alle zaken die jij benoemd maken het afsteken van vuurwerk veiliger en is dus goed dat dit benoemd wordt.
    Het doorlonten van cakes keuren wij goed doordat er op deze manier niets inwendig aan de cake veranderd wordt.
    Het modden van cakes is daarentegen een hele andere tak van sport doordat de cake dan inwendig bewerkt en veranderd wordt.
    Daarbij komt er teveel kijken bij het maken van een tutorial want er zijn teveel zaken waar op gelet moet worden.
    Welke cakes zijn stevig genoeg om te modden? Bij welke cakes wordt de druk door het modden te groot? Allemaal zaken die je per cake, per product zou moeten benoemen om het veilig te maken, wat dus niet te doen is.
    Daarbij, zoals Mike al aangeeft, willen wij niet de verantwoording hebben als forum, wanneer een onervaren iemand een cake verkeerd mod en dan verwijst naar ons forum als raadgever.
    Dit is de reden dat wij hiervoor gekozen hebben en daar zullen we mee moeten leven

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •