Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyronale 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
    Ik heb wat filmpjes van Pyronale gecheckt maar die kunnen mij niet bekoren iig.

    Wat is volgens jou dan een goede pyromusical? Doe eens een link?
    Dan heb je goteborg of surex nog niet in actie gezien.Geloof mij daar kan je echt niet tegenop met een normale show kippenvel gegarandeerd.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #17
      Doe mij dan toch maar een gewone show, met alleen dikke dreunen en 'whoomp' geluiden van shells die de lucht in gaan…. en zonder klassieke muziek
      One shot

      Comment


        #18
        dikke dreunen en whoomp geluiden heb je in een pyromusical ook,margoed als je er niks om geeft dan houd t op,ik heb iig mega veel zin in Goteborg Surex en ga zo maar door!!

        Comment


          #19
          Denk dat vele onbekend zijn met Luso pirotecnia, heb zelf 1 showtje van ze gezien maar ben benieuwd wat ze kunnen met een piromuscial.
          Voorbeeld van hun kunsten zonder muziek:
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Raaddebom.nl

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
            Doe mij dan toch maar een gewone show, met alleen dikke dreunen en 'whoomp' geluiden van shells die de lucht in gaan…. en zonder klassieke muziek
            kijk deze maar even:



            en daarna deze:



            Als je daar live bij bent weet je niet wat je meemaakt zo gaaf.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #21
              Ok hier nog een show,heet wel niks met pyronale te maken,maar als je deze pyromusical niks vind dan weet ik het ook niet meer hoor!

              The official Pyrotex Fireworx video of their championship winning display from the British Musical Fireworks Championships 2011 held in Southport UK. For mor...

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                kijk deze maar even:



                Als je daar live bij bent weet je niet wat je meemaakt zo gaaf.
                En deze vind ik dus wel erg geslaagd

                Zal die andere vanmiddag nog ff checken
                One shot

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Melchior de Magiër Bekijk bericht
                  En deze vind ik dus wel erg geslaagd

                  Zal die andere vanmiddag nog ff checken
                  Kijk bij die andere show vooral naar het finalenummer die was episch niet normaal.Nog steeds de mooiste show die ik live heb gezien.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #24
                    De volgorde van de deelnemers is inmiddels bekend gemaakt en ziet er als volgt uit:
                    vrijdag 7 september

                    SCHWEIZ Bugano
                    PORTUGAL Luso Pirotecnia
                    POLEN Surex

                    zaterdag 8 september

                    ÖSTERREICH Feuerwerke Jost
                    KANADA Apogée Fireworks
                    SCHWEDEN Göteborgs FyrverkeriFabrik

                    Ik hoop stiekem dat de laatste deelnemer weer de winnaar word

                    gr JefFreak

                    Comment


                      #25
                      ahh damn wist het goteborg en surex allebei op een andere dag.Dan ga ik dus 2 dagen die kant op.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #26
                        Ik kende dit nog niet, en wat ik in de laatste posts zie is toch by far wel heeeel bijzonder.
                        Lang leve YT, enz, er toch een beetje bij te zijn, maar er echt bij zijn moet toch wel heel gaaf en indrukwekkend zijn.
                        En ja, Two steps From Hell is helemaal ok
                        Ik hou dit topic in de gaten...
                        Ik moet hier echt een keer bij zijn, bij een van de shows op de films!
                        Ik zei nog zo, geen bommetje!

                        Comment


                          #27
                          Jammerlijk feit van Pyronale vind ik wel dat het niet is toegestaan om te gaan filmen en foto's te maken met een (semi-) profi-camera.

                          Ook ik ga z.s.m. mijn kaartje bestellen!

                          Comment


                            #28
                            Ik ga gezellig met pyroboy naar deze shows! Ik heb er zin in kerel!

                            Comment


                              #29
                              Götenborg geeft op facebook aan dat ze inmiddels bezig zijn met de voorbereiding van hun show op pyronale.
                              Ze hebben 2814 stuks vuurwerk tot hun beschikking. ik heb dr zin in

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                                Jammerlijk feit van Pyronale vind ik wel dat het niet is toegestaan om te gaan filmen en foto's te maken met een (semi-) profi-camera.
                                Is toch juist wel een keer fijn om je 100% op het vuurwerk te concentreren lijkt me?

                                Ben er ook bij denk ik!

                                Comment

                                Working...
                                X