Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groningen 28-08-2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Groningen 28-08-2012

    Datum: 28-08-2012
    Plaats: Groningen
    Provincie: Groningen
    Tijd: Vorig jaar rond 22:00 / 23:00
    Wie: Vorig Jaar azuma
    Wat: Onbekend
    Waar: Vorig jaar: vanaf ponton bij Roeiver. de Hunze / Praediniussingel
    Waarom: Gronings Ontzet / Bommen Berend
    http://www.stefandrukker.nl

    #2
    Wat mij betreft schieten ze de show weer vanuit het stadspark!

    Vorige jaar moet een complete chaos geweest zijn.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Ach, het vuurwerk zelf was een creatief hoogstandje geweest, als het goed gegaan was... Logistiek zei ik al vanaf 't begin dat het kolder was van City Club om het weer naar het centrum te willen houden.
      Ik zeg: Azuma weer een kans geven, maar dan in het Stadspark met combi prof+consu. Het festivalterrein voor 't podium wat kleiner (kan best) en dan zo'n afstand creëren dat er tot 6" (of minstens 4") geschoten mag worden Kan Azuma mooi wraak nemen op vorig jaar

      Comment


        #4
        dit jaar er maar eens heen gaan, lekker dichtbij

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Ach, het vuurwerk zelf was een creatief hoogstandje geweest, als het goed gegaan was... Logistiek zei ik al vanaf 't begin dat het kolder was van City Club om het weer naar het centrum te willen houden.
          Ik zeg: Azuma weer een kans geven, maar dan in het Stadspark met combi prof+consu. Het festivalterrein voor 't podium wat kleiner (kan best) en dan zo'n afstand creëren dat er tot 6" (of minstens 4") geschoten mag worden Kan Azuma mooi wraak nemen op vorig jaar
          Het is voorheen ook al 8 inch gewest op het oude terrein. Waarschijnlijk met aangepaste regels aangezien je die afstand voor 8 inch niet kan halen daar. Zonder de aangepaste regels zou je zeker 4 inch kunnen doen. En denk dat 6 inch ook nog makkelijk haalbaar zou moeten wezen als ze het restaurant dichtdoen.

          Ik hoop echt ten zeerste dat het weer naar het oude terrein terug gaat want in de binnenstad is naar mijn mening gewoon gevaarlijk. Als er daar iets gebeurd kun je geen kant op zo druk het daar is en met de flats waar afgelopen jaar ook vw naar binne/tegenaan vloog zou ik de risicos geen eens meer willen nemen.
          Gerwin

          Comment


            #6
            In groningen, leuk 28 augustus heb ik ook rijbewijs en auto zal dus zeker die kant opgaan om te kijken (A)

            Comment


              #7
              Azuma zal de show dit jaar weer schieten.
              Wij zijn er van overtuigd dat het nu zonder problemen zal verlopen.

              Wat ik begrepen is staan we wel weer op de zelfde lokatie.
              Dieter www.pyroevents.nl

              Comment


                #8
                Dit jaar wordt het vuurwerk ook weer geschoten op de Zuiderhaven, ter hoogte van de Praediniussingel.

                Comment


                  #9
                  Zelfde locatie, maar ook weer hetzelfde 'budget'? Kortom is het de moeite waard om deze kant op te gaan, ondanks dat het vorig jaar fout ging, als het goed ging was het zeker een show die het rijden waard was.

                  Comment


                    #10
                    Uiteraard zal dreamfireworks de show gaan doen met ons naar de overname.
                    Dieter www.pyroevents.nl

                    Comment


                      #11
                      Voel ik hier een meeting aankomen mannen?
                      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                      Comment


                        #12
                        Het is vast de moeite waard, maar ik ga dan naar Rijssen hoor Lars!

                        Comment


                          #13
                          Sorry, verkeerd topic. Modje?

                          Comment


                            #14
                            Wagenvoort gaat hem schieten, t word een pyromusical digitaal geschoten

                            Comment


                              #15
                              Ga er ook heen. Heb er echt zin in!
                              Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                              Comment

                              Working...
                              X