Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Ice

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Black Ice

    Artikelnummer: ???
    Artikelnaam: Black Ice (Eerder bekend als Bazooka)
    Bruto Gewicht: 500 gram
    Netto Kruitgewicht: 420 gram
    Aantal Schoten: 47
    Effectomschrijving: Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer
    Tijdsduur: ca. 40 sec.
    Stijghoogte: ca. 40 meter
    Richtprijs: 16,99

    Bron: De oude website van Weco.be
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Laatst aangepast door sandert98; 15 January 2012, 10:03.
    Groet, Sander

    #2
    Prima cake, stuk beter dan de Bazooka aangezien deze niet functioneert zoals hij hoort te functioneren..
    Enne, niet overnemen zonder bronvermelding? Zijn het jouw foto en filmpje dan?
    Het is trouwens geen 500 gram wat er in zit en het brutogewicht al helemaal niet.. Effectomschrijving klopt ook niet..

    Comment


      #3
      weco 47-Schuss-Batterie „Black Ice" 47-Schuss-XXL-Fächer-Salven-Batterie Neuartige Feuerwerks-Kombination mit bis zu 500 g Effektmenge Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer: insgesamt ca. 40 Sek. Effekthöhe: ca. 40 m

      Bron: De oude website van Weco.be
      [U][B]Schorpioen[/B][/U] - vastberaden, diepgravend, beheerst, fanatiek en diepzinnig.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
        Prima cake, stuk beter dan de Bazooka aangezien deze niet functioneert zoals hij hoort te functioneren..
        Enne, niet overnemen zonder bronvermelding? Zijn het jouw foto en filmpje dan?
        Het is trouwens geen 500 gram wat er in zit en het brutogewicht al helemaal niet.. Effectomschrijving klopt ook niet..
        1. Ik had alles gekopieerd van een andere cake, dus dat van niet overnemen stond er nog onder
        2. Ik heb dezelfde effectomschrijving gebruikt als de Bazooka, want dat is dit toch?
        3. Weet jij hoeveel kruit er bruto in zit Ik kon het niet vinden
        Groet, Sander

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Schorpioen Bekijk bericht
          weco 47-Schuss-Batterie „Black Ice" 47-Schuss-XXL-Fächer-Salven-Batterie Neuartige Feuerwerks-Kombination mit bis zu 500 g Effektmenge Leuchtintensive Kometenaufstiege in Multi-Colour mit fetzigem Crackling-Bukett, gefolgt von einer in Fächerform geschossenen Salve hochsteigender Luftheuler -- finalisierend eine großkalibrige Bombetten-Salve mit gigantischem Crackling-Bukett Brenndauer: insgesamt ca. 40 Sek. Effekthöhe: ca. 40 m

          Bron: De oude website van Weco.be
          Dank voor uw info, ik heb de beginpost aangepast
          Groet, Sander

          Comment


            #6
            Het netto kruitgewicht is in ieder geval 420 gram, in plaats van 500

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
              Het netto kruitgewicht is in ieder geval 420 gram, in plaats van 500
              Dan vind ik het eerder een 400 grammer dan een 500 xD
              Groet, Sander

              Comment


                #8
                Ik had deze ook bij de duitse Lidl gehaald.Vond dit toch wel hun beste cake! De salvoschoten waren echt mooi, en deze had tenminste iets meer snelheid dan de andere potten (uitgezonderd de doorgelonte potten zoals de Sin City, die was ook heel goed). Maar de black ice staat zeker weer bovenaan mijn verlanglijst komend oudjaar.

                Comment


                  #9
                  Filmpie van hiero

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  Het waren trouwens eerder een soort van hummers dan fluiters

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
                    Filmpie van hiero

                    movie

                    Het waren trouwens eerder een soort van hummers dan fluiters
                    Staat erbij;)
                    Groet, Sander

                    Comment


                      #11
                      Super blokje met wat mij betreft een van de beste prijs/kwaliteit verhouding.
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                      Comment


                        #12
                        Ik vind dit echt een geweldige cake. Mooie effecten voor weinig geld. Dit jaar weer 2 of 3 van meenemen
                        Waar zou de wereld zijn zonder bananenijs?

                        Comment


                          #13
                          Vorig jaar 2 van gekocht.
                          Deze cake vond ik het mooiste en het beste prijs/kwaliteits hebben. Voor een cake als dit betaal je in nederland gouw 30-40 euro voor. TOP
                          Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

                          Comment


                            #14
                            hier staat duitsland bekend om, mooie cakes voor een hele mooie prijs

                            Comment


                              #15
                              Nou ik vind het helemaal niks.
                              Al die duitse cakes zijn 10x niks als ik het elke keer zie.
                              Veel halve effecten en slappen cakes, ga je daarom naar duitsland.

                              Comment

                              Working...
                              X