Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 49 van 49
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2010
    Berichten
    580
    Thanks
    29
    195 waarderingen in 99 posts
    Killing Arrow waren gewoon weer mijn toppers.

    En die rare dingen van lesli met een soort horse tail effect gedoe? Die waren ook wel vet, maar killing arrow makkelijk op 1..

    Heb wel nog nooit zink meegemaakt dus daarover oordelen en/of vergelijken kan ik niet echt. Light year en spaced etc wel...

  2. #47
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Ik vond de Killing Arrow pijlen, altijd vaste prik geweest in de collectie, vies tegenvallen afgelopen jaarwisseling. Ik laat ze dan ook mooi liggen dit jaar.

    Ik denk dat het bij pijlen al gauw een gevalletje onbekend maakt onbemind wordt. Goedkoop zijn ze vaak niet en er is vaak geen beeldmateriaal... Dan geef je je geld toch liever uit aan wat zekerheid. Ik denk dat ik dit jaar gewoon eens gek doe en een paar pakketten koop waar nog geen ervaringen of films van te vinden zijn. We zullen zien of het mee- of juist tegen valt.

  3. #48
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik ben de pijlen weer een beetje zat. De bekende toppers heb ik allemaal wel gehad zo ongeveer, en het NL pijlniveau ligt over het algemeen zo laag dat ik niet zomaar ergens (meestal dure) pijlpakketten ga aanschaffen. Killing Arrow zijn duur en kwalitatief slechter geworden. Zink blijft prachtig maar érg prijzig. Light Year vond ik tegenvallen (maar nog altijd beter dan de gemiddelde NL pijl).
    Ik ben dit jaar enkel een beetje benieuwd naar de nieuwe pijlen van Rubro, misschien dat ik nog voor die verleiding zwicht.
    Écht pijlen scoren doe ik wel weer als 75gr. toegestaan wordt, alleen zal de prijs dan abominabel hoog worden, óf als ik in Duitsland eens ga shoppen
    Nederland is absoluut geen pijlenland; je moet de goeien met een vergrootglas zoeken in de spreekwoordelijke hooiberg.

  4. #49
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Hebben jullie geen ervaring met de pyro shells van pyrostar.
    5 40grams pijlen zonder overdreven body met zeer leuke uitwerkingen en betaalbare prijs.
    Extreme Pyromaniac for life.

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •