Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W-shape rek voor singel shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    W-shape rek voor singel shots

    Beste VWC leden,

    Hier heb ik een ontwerpje gemaakt voor een W-shape of Z-shape, om singel shots mee af te vuren. Zeer gemakkelijk om te maken, verdere uitwerking volgen nog.

    #2
    Zo ziet er erg strak uit! Zal trouwens een beste bak geweld zijn als je de bovenste foto na maakt
    Stuk of 350

    Comment


      #3
      mooi gemaakt man, hoop dat meerderen zullen volgen.
      Het is overzichtelijk en makkelijk om zo te bouwen, Zal zeker de moeite waard zijn.
      Thnx!!
      Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
        Zo ziet er erg strak uit! Zal trouwens een beste bak geweld zijn als je de bovenste foto na maakt
        Stuk of 350
        Dat is zeker een geweld dit jaar een soort gelijk project gemaakt alleen in een I-shape.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Ik ben al vast begonnen met het maken van een z-shape waaier

          Comment


            #6
            heb je zoveel single shots over van vorig jaar?

            Comment


              #7
              Fijn dat steeds meer mensen deze doorlontmethode gebruik ipv tai rips of tape enzv.
              Het werkt gewoon het beste en het is lekker makkelijk en snel te doen..

              Respect man voor je werk , ik denk dat ik dit jaar maar eens w shape ga proberen ipv gewoon recht de lucht in. Moet niet zoveel moeilijker zijn met doorlonten als je een goede ondergrond hebt !
              Bedankt voor deze voorbeelden !
              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

              Comment


                #8
                Gaaf uitgewerkt projectje Buldog. Succes en houd ons op de hoogte met meerdere foto's!
                PS:
                Als ik nu mijn 500 thunderkings al uit de kast ga pakken en ga monteren. Haalt het project de zomer niet. Dus ik begin pas weer rond december.
                Respect als dat bij jou wel lukt

                Comment


                  #9
                  Een aantal nieuwe foto's

                  Comment


                    #10
                    Deel 2 foto's

                    Comment


                      #11
                      1 Tip haal direct die onsteker eraf!!! Ontstekers pas aanbrengen op het laatste moment. Ze kunnen in zeldzame gevallen ook door statische elektriciteit afgaan!!!
                      Gerwin

                      Comment


                        #12
                        En als je geen overslag wilt kun je beter dik karton tussen de rijen inplaatsen, want dit is vragen om een extra snel blok... :0-)

                        Comment


                          #13
                          Ontsteker is eraf... en het karton doe ik ook altijd ertussen alleen op de foto is dat niet mooi

                          Comment


                            #14
                            Het ziet er mooi uit, ik neem aan dat je Google Sketch up gebruikt om te ontwerpen?

                            Groetjes Stefano

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                              En als je geen overslag wilt kun je beter dik karton tussen de rijen inplaatsen, want dit is vragen om een extra snel blok... :0-)
                              Moet je inderdaad doen, want mijn knal single shot, was ook binnen 5 secenden weg.
                              Terwijl ik allemaal thempo verschillen er in had gezet.

                              @ buldog hoe maak je die stellages waar je die A.t. op plakt?
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment

                              Working...
                              X