Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 69

Discussie: Drank en Vuurwerk

  1. #16
    VWC-Lid havenmeester's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 oktober 2005
    Berichten
    230
    Thanks
    45
    39 waarderingen in 24 posts
    Ik drink eigenlijk heel de dag maar wel op een rustige manier en zal nooit dronken vuurwerk afsteken. Ik steek sowieso praktisch na 23.00 uur geen vuurwerk meer af en dan is het: Kastelein vul de kelken

  2. #17
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickietjuh Bekijk bericht
    nooit meer als 6-7 bier en na 00:00 vol gas!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
    Voor mij gaat dat prima samen en zou denk niet eens zonder kunnen met oud en nieuw. In de vooravond drink ik gemiddeld een fles of 8 en tijdens het knallen ook aan de lopende band. Heerlijk,en gaat elk jaar prima zo...
    not sure if serious or...?

    Mja, ik drink natuurlijk om 24:00 wel een glaasje champagne maar verder pas nadat ik klaar ben met vuurwerk afsteken, dus om 2:10 (ik zet altijd mn horloge verkeerd als ik zie dat het bijna 2:00 is :P)
    MAAARRR, dan gaan we er ook voor

  3. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Ik drink overdags af en toe een jagermeister om warm te blijven. Verder drink ik absoluut met mate die avond. Om 02±00 als we uitgestookt zijn gaan we los
    Vuurwerk is een passie!

  5. #19
    VWC-Lid PyroFreakDJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Berichten
    99
    Thanks
    46
    35 waarderingen in 17 posts
    Als ik zelf vuurwerk afsteek gebruik ik simpelweg geen drugs.

    Een ongeluk zit in een klein hoekje. En net zoals met rijden onder invloed; het kan 10000x goed gaan, maar het hoeft maar 1x fout te gaan..

  6. Deze gebruiker waardeert PyroFreakDJ voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Alcohol en Vuurwerk is net als Alcohol in het verkeer..
    Vuurwerk is ook onvoorspelbaar en je reactie vermogen is gewoon minder. In het verkeer kom je vaak beter weg als je zat bent, maar met vuurwerk nooit.

    Zelf lus er ook graag 1. En toen ik nog wat jonger was gingen er wel over de dag verspreid een biertje of 6 in.. Vaak toch te druk met afsteken dat ik hem vergeet..
    Maar sinds ik een auto heb sowieso nuchter.
    Ik wil overal even kijken, overal even de sfeer proeven.
    En zoals de meesten hier ben je al heel het jaar wat bezig met voorbereiden en dan wil je niet hebben dat je jezelf niet 100% onder controle kunt houden.
    Ook druk met filmen en alles en dat moet wel ff goed gebeuren want anders sla ik mezelf voor mij kop de volgende dag

    Wel rook ik mijn jointjes.. (buitenwiet) en daar ga ik prima op. Persoonlijk word ik er alleen lekker rustig van en kan ik mijn gedachten beter/ rustiger houden. Anders gaat alles in 1 keer de lucht in hahahah.

    Wanneer ik niet meer hoef te rijden en het afsteken nog een uurtje doorgaat pak ik er ook 1 bij
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  8. Deze gebruiker waardeert Levensgenieter voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid Leet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2008
    Berichten
    355
    Thanks
    135
    331 waarderingen in 91 posts
    Jointjes vind ik persoonlijk net zo (slecht) als alcohol. Dus om hier een moraal ridder uit te gaan hangen hoeft voor mij niet. Alcohol en vuurwerk gaat niet samen net als drugs en vuurwerk.

    Zelf drink ik niet tot we klaar zijn.
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Leet voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Ik hang niet de 'moraal ridder' uit.
    Ik rook nu 10 jaar lang elke dag mijn jointjes waar ik niemand mee hinder. Ik had kunnen kiezen om aan vieze medicatie te kunnen beginnen wat je dan wordt voorgeschoteld uit de farmaceutische industrie.

    Alle drugs die vandaag de dag bestaan waren voorheen gebruikt als medicijn. Door het zetten van eigen (5) plantjes in de achtertuin weet ik wat ik tot mij neem en heb ik niet de nadelige gevolgen van medicatie (net zo verslavend, stemming gevoelig zijn, organen die aangetast worden, consentratie verlies en moeheid heb je ook. Dus als ik al nadelige gevolgen ondervind, zijn die altijd minder dan wanneer ik die medicijnen moet slikken! Dat is mijn keus en ik sta er 100% achter en voel me er heerlijk bij. Wat een ander vind moet hij of zij weten. Slik maar lekker medicijnen dan.. Vaak ook minstens net zo ******verwekkend als roken.
    Ik hoef me ook niet te verdedigen tegenover jou trouwens. Ik respecteer je mening maar heb ook respect voor je medemens. Anders ben je net als de mensen die niet van vuurwerk houden.. ''ik vind het niks, dus verbieden die zooi!'' tja.. kortzichtig noemen ze dat toch?


    Ps:
    Dat je Alcohol al kunt scheiden van Drugs zegt voor mij al genoeg.
    Alcohol is zowat de meest vernietigende drugs op aarde.. Maar als we dat ook in het drugs rijtje plaatsen in half Nederland een junk..

    Ik zeg altijd maar:
    Een tevreden roker is geen onrust stoker

    Peace
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  12. Deze 4 gebruikers waarderen Levensgenieter voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Berichten
    1.039
    Thanks
    108
    346 waarderingen in 201 posts
    Champange 1 glas.
    Voorest niks alles alcohol vrij na 2 uur met een pils naar de smeulende resten kijken.
    Overigens drink ik tegenwoordig al met mate.
    Autorijden gaat niet met drank vuurwerk ook niet.
    Vroeger wel vaak gedronken veel dronken soms te veel kotsend en al haha mooie tijd maar met oud en nieuw altijd 0.0 op.
    Vond het nooit verandwoord.

  14. #24
    VWC-Lid Leet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2008
    Berichten
    355
    Thanks
    135
    331 waarderingen in 91 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
    Ik hang niet de 'moraal ridder' uit.
    Ik rook nu 10 jaar lang elke dag mijn jointjes waar ik niemand mee hinder. Ik had kunnen kiezen om aan vieze medicatie te kunnen beginnen wat je dan wordt voorgeschoteld uit de farmaceutische industrie.

    Alle drugs die vandaag de dag bestaan waren voorheen gebruikt als medicijn. Door het zetten van eigen (5) plantjes in de achtertuin weet ik wat ik tot mij neem en heb ik niet de nadelige gevolgen van medicatie (net zo verslavend, stemming gevoelig zijn, organen die aangetast worden, consentratie verlies en moeheid heb je ook. Dus als ik al nadelige gevolgen ondervind, zijn die altijd minder dan wanneer ik die medicijnen moet slikken! Dat is mijn keus en ik sta er 100% achter en voel me er heerlijk bij. Wat een ander vind moet hij of zij weten. Slik maar lekker medicijnen dan.. Vaak ook minstens net zo ******verwekkend als roken.
    Ik hoef me ook niet te verdedigen tegenover jou trouwens. Ik respecteer je mening maar heb ook respect voor je medemens. Anders ben je net als de mensen die niet van vuurwerk houden.. ''ik vind het niks, dus verbieden die zooi!'' tja.. kortzichtig noemen ze dat toch?


    Ps:
    Dat je Alcohol al kunt scheiden van Drugs zegt voor mij al genoeg.
    Alcohol is zowat de meest vernietigende drugs op aarde.. Maar als we dat ook in het drugs rijtje plaatsen in half Nederland een junk..

    Ik zeg altijd maar:
    Een tevreden roker is geen onrust stoker

    Peace
    Het gaat mij er niet om of jij ze per dag rookt of per maand of per jaar. Het zal mij een biet wezen. Gebruik van verdovende middelen in samenwerking met vuurwerk keur ik ten alle tijden af of dit nou alcohol is een joint of weet ik veel wat.
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Leet voor het bericht:


  16. #25
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
    Ik hang niet de 'moraal ridder' uit.
    Ik rook nu 10 jaar lang elke dag mijn jointjes waar ik niemand mee hinder. Ik had kunnen kiezen om aan vieze medicatie te kunnen beginnen wat je dan wordt voorgeschoteld uit de farmaceutische industrie.

    Slik maar lekker medicijnen dan.. Vaak ook minstens net zo ******verwekkend als roken.
    Nou ben ik reuze benieuwd of je pillen (bijvoorbeeld xtc) doelt of medicijnen. Aangezien medicijnen geen ****** veroorzaken en roken wel (ook joints). Graag je reactie!

  17. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2011
    Berichten
    297
    Thanks
    21
    384 waarderingen in 98 posts
    Oudejaars avond max. 2/3 biertjes en verder lekker fit stoken. Alles om ongelukken te voorkomen
    No Pyro no Party

  18. #27
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lawinebom Bekijk bericht
    Vroeger wel vaak gedronken veel dronken soms te veel kotsend en al haha mooie tijd maar met oud en nieuw altijd 0.0 op.
    Vond het nooit verandwoord.
    Haha komt me bekend voor dit maar met oud en nieuw nooit inderdaad.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  19. #28
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
    Het gaat mij er niet om of jij ze per dag rookt of per maand of per jaar. Het zal mij een biet wezen. Gebruik van verdovende middelen in samenwerking met vuurwerk keur ik ten alle tijden af of dit nou alcohol is een joint of weet ik veel wat.
    Dat is je goed recht. Mijn mening is dat wanneer je niet een joint rookt maar een scala aan medicijnen in moet nemen (waar je ook niet mee mag rijen etc..) je niet beter af bent. Integendeel.
    Als je zelf helemaal gezond bent, en je leven er niet op vooruitgaat met een hulpmiddel, dan is jou mening natuurlijk helemaal te begrijpen. Echter zijn er ook andere mensen.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
    Nou ben ik reuze benieuwd of je pillen (bijvoorbeeld xtc) doelt of medicijnen. Aangezien medicijnen geen ****** veroorzaken en roken wel (ook joints). Graag je reactie!
    Nou.. bij deze:
    Ik doel op de farmaceutische industrie. Dit is een criminele miljarden industrie die voor iedereen een boel ellende bezorgd. Overal moet je tegenwoordig medicijnen voor slikken. Bij het minste of geringste heb je een afwijking of word van je gevraagd meerdere medicatie tot je te nemen.
    Als je echt interesse hebt investeer je 10 minuten van je tijd aan dit filmpje:

    Misschien word er dan iets meer duidelijk voor je.

    Als je denkt dat medicatie niet kan ker verwekkend is, dan vraag ik je toch echt om wakker te worden. Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf nagaan of/hoe en wat hij/zij nodig heeft voor een beter leven. Ik ken iemand uit mijn nabije omgeving wie een nieuwe lever heeft gekregen na een auto immuunziekte. Deze persoon slikt een bakje vol medicijnen per dag (tegen afstoot, pretnison alles)
    Wel is een feit dat deze medicijnen zwaar ******verwekkend zijn. Dit heeft de arts zelf verteld. Maar het geneesmiddel is in dit geval beter dan de kwaal zelf. Omdat deze persoon anders niet lang zal leven. Feit is dat de nieren, de maag - ingewanden worden aangetast door die medicijnen. Het is niet voor niks dat je al gauw aan de maagbeschermers moet..
    Maar jij kunt hier heel anders over denken.

    Om op mijn verhaal terug te komen. Ik weet wat ik tot mij neem en kan dit prima doseren (een pil is een pil..). Daarnaast jaag ik Nederland niet op kosten door mee te werken aan die industrie.


    Btw.. Heel het leven is ******verwekkend.. Wat denk je van veel E-nummers bvb. En laatst immers in het nieuws over bewerkt vlees. Zo zijn er nog tig producten die die ziekte helpen opwekken. Niet half Nederland rookt. Wel half Nederland sterft aan die verschrikkelijke ziekte. Dat moet dan toch ergens vandaan komen?
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  20. Deze 2 gebruikers waarderen Levensgenieter voor het bericht:


  21. #29
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Ik drink gewoon lekker wijn onder het eten. Het is natuurlijk wat je zelf gewend bent. Ik drink een paar keer in de week een paar wijntjes onder het eten dus waarom met oud en nieuw niet. En je moet gewoon je grenzen kennen. Als je nooit drinkt is het niet verstandig om het wel te doen want dan weet je niet waar je grens ligt. Ik kan prima een fles wijn drinken zonder wat te voelen niet dat ik dat doe met oud en nieuw hou het netjes bij 2/3 glaasjes en een glaasje champagne om 12 uur.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze 2 gebruikers waarderen arviidd voor het bericht:


  23. #30
    VWC-Lid Leet's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 augustus 2008
    Berichten
    355
    Thanks
    135
    331 waarderingen in 91 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
    Dat is je goed recht. Mijn mening is dat wanneer je niet een joint rookt maar een scala aan medicijnen in moet nemen (waar je ook niet mee mag rijen etc..) je niet beter af bent. Integendeel.
    Als je zelf helemaal gezond bent, en je leven er niet op vooruitgaat met een hulpmiddel, dan is jou mening natuurlijk helemaal te begrijpen. Echter zijn er ook andere mensen.





    Nou.. bij deze:
    Ik doel op de farmaceutische industrie. Dit is een criminele miljarden industrie die voor iedereen een boel ellende bezorgd. Overal moet je tegenwoordig medicijnen voor slikken. Bij het minste of geringste heb je een afwijking of word van je gevraagd meerdere medicatie tot je te nemen.
    Als je echt interesse hebt investeer je 10 minuten van je tijd aan dit filmpje:

    Misschien word er dan iets meer duidelijk voor je.

    Als je denkt dat medicatie niet kan ker verwekkend is, dan vraag ik je toch echt om wakker te worden. Natuurlijk moet iedereen voor zichzelf nagaan of/hoe en wat hij/zij nodig heeft voor een beter leven. Ik ken iemand uit mijn nabije omgeving wie een nieuwe lever heeft gekregen na een auto immuunziekte. Deze persoon slikt een bakje vol medicijnen per dag (tegen afstoot, pretnison alles)
    Wel is een feit dat deze medicijnen zwaar ******verwekkend zijn. Dit heeft de arts zelf verteld. Maar het geneesmiddel is in dit geval beter dan de kwaal zelf. Omdat deze persoon anders niet lang zal leven. Feit is dat de nieren, de maag - ingewanden worden aangetast door die medicijnen. Het is niet voor niks dat je al gauw aan de maagbeschermers moet..
    Maar jij kunt hier heel anders over denken.

    Om op mijn verhaal terug te komen. Ik weet wat ik tot mij neem en kan dit prima doseren (een pil is een pil..). Daarnaast jaag ik Nederland niet op kosten door mee te werken aan die industrie.


    Btw.. Heel het leven is ******verwekkend.. Wat denk je van veel E-nummers bvb. En laatst immers in het nieuws over bewerkt vlees. Zo zijn er nog tig producten die die ziekte helpen opwekken. Niet half Nederland rookt. Wel half Nederland sterft aan die verschrikkelijke ziekte. Dat moet dan toch ergens vandaan komen?
    Nogmaals een heel verhaal over het feit dat je het goedkeurd om onder invloed van vuurwerk af te steken.
    Ik vind het meer en meer een triest verhaal worden wat ik ook in de vuurwerk community tegen kom omdat je er dingen bij haalt die totaal niet relevant zijn. Ik zie voorbij komen dat dingen slecht voor je zijn zoals e nummers etc. Dat is het zelfde als veel mensen zeggen er moet geen verbod komen omdat er ook 100en mensen doodgaan in het verkeer dan moeten jullie dit ook maar verbieden.. Ik vind dit zo'n slap excuus.

    Als er iets is wat je niet moet willen is afsteken onder invloed. Dan bedoel ik onder invloed van wat dan ook. Als het fout gaat is het niet de schuld van Alcohol of jointjes of harddrugs of wat dan ook, nee... Het is altijd de schuld van het vuurwerk. Media zegt niet dat er 300 slachtoffers zijn van alcohol gebruik in samenwerking met vuurwerk, nee. Het is altijd er zijn 300 vuurwerk slachtoffers.

    Daarom moet je het helemaal niet willen. Juist in tijden dat het onderwerp vuurwerk zo onder vuur ligt.
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •