Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drank en Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Drank en Vuurwerk

    Het lijkt vanzelfsprekend dat je niet moet drinken als je vuurwerk afsteekt, maar toch vallen er iedere keer weer gewonden door mensen die drank drinken en vuurwerk afsteken.

    Hoe zit dat bij jullie? Drinken jullie helemaal niets? 1 biertje? Of wat anders?

    Ben hier wel benieuwd naar..
    Laatst aangepast door RobinSCT; 1 January 2012, 20:50. Reden: Tekst toegevoegd

    #2
    Gisteravond schoot m'n dronken buurman een 40 grams sierpijl uit Belgie gericht naar een jongen. (voetzoeker)
    Scheelde echt niks.
    Zo zie je maar weer.
    Daarom drink ik ook maar 2-3 biertjes, zodat ik niet zoals hem wordt.
    Laatst aangepast door You_Make_Me_Sick; 1 January 2012, 22:23.
    MarkHE can't live without tangerine juice, do you have some?

    Comment


      #3
      Ik heb echt ook geen enkele neiging om op oud en nieuw te gaan drinken! Wil de ultieme gevoelens voor oud en nieuw behouden namelijk. Ik heb zo lang uitgekeken naar deze dag, en met alcohol beleef je het toch veel minder intens. Een 2e reden waarom ik niet drink, is dat ik weet dat alcohol en vuurwerk niet samen gaan.

      Maar zelfs als al mijn vuurwerk op is, ga ik niet eens drinken. Iedereen gaat dan altijd hier naar een feest op het dorp, maar ik ben dan niet van de partij. Kies er gewoon bewust voor om de ervaring echt niet te gaan vergeten! ( alcohol laat je alles vergeten )

      Comment


        #4
        Alcohol laat niet alles vergeten, dat is dan misschien jouw ervaring, maar de mijne niet. Ikzelf drink met het afsteken van vuurwerk maar 1 biertje, maar verder gewoon wat fris. Dit omdat ik het er mee eens ben dat vuurwerk en alcohol niet samen gaan.

        Comment


          #5
          Ik drink tot 00:00 helemaal niets, na het vuurwerk afgestoken te hebben ga ik wel volgas!
          Dit vind ik gewoon veiligste manier...

          Comment


            #6
            ik drink wel maar wel met mate!!!!
            vanochtend zag de auto van de buurman er niet uit.
            echt mega grote deuken erin!
            wij dachten dat het door vuurwerk kwam maar dit had een andere dronken buurman gedaan.......
            die wou de auto op de kant gooien
            vond het echt aso!!!!!

            Comment


              #7
              2 biertjes vooraf.
              En me maten drinken gewoon wel genoeg.
              Maar omdat ik alles afsteek en het natuurlijk veilig moet drink ik altijd minimaal.
              2 dus wat ik al aangaf.
              Maar daarna
              Dan gaat de tap open.

              Comment


                #8
                Ik drink wel MAAR met mate natuurlijk!
                Ik sta altijd vanaf 12 uur tot een uurtje of 5 buiten bij het vreugdevuur met een biertje. Rond half2 begin ik pas met het afsteken van siervuurwerk en wat knalspul omdat het dan rustig is en ik tenminste van mijn spul kan genieten.
                Fc Den Haag

                Comment


                  #9
                  nooit meer als 6-7 bier en na 00:00 vol gas!
                  http://www.youtube.com/user/DieTaskforceFlapoor

                  Comment


                    #10
                    Ik drink tot ongeveer 21.30 een paar slokken alcohol en daarna niets meer op de kleine toost slok om 00.00 uur na dan
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Voor mij gaat dat prima samen en zou denk niet eens zonder kunnen met oud en nieuw. In de vooravond drink ik gemiddeld een fles of 8 en tijdens het knallen ook aan de lopende band. Heerlijk,en gaat elk jaar prima zo...

                      Comment


                        #12
                        ik drink helemaal geen alcohol (i.v.m medicijnen) dus heb nergens last van

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #13
                          Ik drink oudjaarsdag/avond ook gewoon bier. je kent zelf je grens en als je der niet tegen kan moet je niet drinken.
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            #14
                            Drink gewoon een biertje. Had ik wel nodig ook afgelopen oudjaarsdag, want de spanningen waren om te snijden. Het biertje hielp goed ter ontspanning en hield mij, met een warme pizza, even van de straat tot de rust weergekeerd was. Prima zo!

                            Comment


                              #15
                              Ik drink dan helemaal niks. Normaal drink ik ook niet zo veel , af en toe als ik uit ga drink ik wat, maar ook dan met de rem er op. Ik denk dat het gewoon het beste is om helemaal niet te drinken met oud en nieuw , maar maak dat iedereen maar wijs.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment

                              Working...
                              X