Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts

    [Archief] De 1e verkoopdag.

    De eerste verkoopdag zit er op. Altijd weer spannend voor het hele Pronk Vuurwerk team. Nu terugkijkend op deze eerste dag kunnen we niet anders zeggen dan dat we tevreden kunnen zijn. Zoals elk jaar proberen we het proces te verbeteren. Het doel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen en ze zo snel mogelijk met het bestelde vuurwerk de winkel uit te laten gaan.

    Bij Bart (voorverkoop) liep het als een trein ondanks de geweldige hoeveelheid bestellingen die we deze eerste dag hebben verwerkt heeft niemand al te lang moeten wachten. Zelf op het moment suprême De winnaar van de vuurwerkontwerpwedstrijd (Arnoud) kwam zijn vuurwerk halen terwijl op dat moment toevallig wat leveranciers kwamen lossen en het even redelijk druk was wisten we de wachttijd beperkt te houden. Het mooie was wel dat Arnoud even in het middelpunt van de belangstelling stond. Als het goed is zijn er foto’s van dit moment genomen en ik hoop ze dan ook na 1 januari als het weer wat rustiger is te kunnen plaatsen.

    Bij Richard (losse verkoop en waar ik zelf ook sta in de showroom) ging het ook top. Dit jaar hebben we alles gescheiden. Mensen vullen een lijstje in bij de showroom. Rekenen af bij de kassa en halen het 10m verder af bij de afhaal balie. Dit systeem loopt zo goed dat het nooit echt druk is geweest en de mensen binnen no time weer buiten staan met het vuurwerk. Ook de internet bestelling maken het voor iedereen makkelijk (Er kan nog steeds online besteld worden). De klant geeft zijn briefje af bij de losse verkoop en heeft zo goed als gelijk zijn vuurwerk.

    Uiteraard zijn er ook een paar kleine dingetjes fout gegaan. Dit hebben wij zo goed als mogelijk proberen op te lossen. Het is en blijft van belang om je vuurwerk goed te controleren. Het blijft mensen werk maar mocht het dus fout zijn gegaan meld dit dan proberen we het zo goed als mogelijk op te lossen.

    Nu slapen en op naar dag 2. Tot morgen.
    Laatst gewijzigd door Scav; 3 februari 2016 om 09:08

  2. #2
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Leuk bericht, goed te horen dat de eerste dag goed is bevallen!
    Truste en succes met de verdere verkoop!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2011
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    221
    Thanks
    0
    88 waarderingen in 40 posts
    Ik was weer snel aan de beurt en heb weer genoten van mijn jaarlijkse oliebol en kopje thee! Leuk detail om banken neer te zetten voor de wachters bij het videoscherm
    Laat nog geregeld muggenscheetjes

  4. #4
    VWC-Lid glopje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2007
    Berichten
    332
    Thanks
    400
    180 waarderingen in 64 posts
    Super geregeld ik had een mooi tijdstip niet te druk (11:00-12:00). In de voorverkoop 2 bestellingen gedaan, maar ze waren 1 ultra pakket knock outs vergeten toen liep ik toevallig tegen bart zelf aan die meteen een nieuwe haalde. Hij kwam super aardig over en lijkt mij echt een toffe peer! Voor het 4de jaar tevreden.

    Wel stom ik ben vergeten te controleren of ik een gratis pot had gewonnen dit werd mij ook niet verteld door het personeel, maarja eigen fout ik had moeten kijken. Kan dit nog nagekeken worden online? (ordernummers: 20110193 & 20110383)

    Top tent volgend jaar weer,
    Bedankt!
    Laatst gewijzigd door glopje; 7 januari 2012 om 15:38

  5. #5
    VWC-Lid Lardo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2009
    Berichten
    54
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 3 posts
    prima service gister, moest alleen even uitleggen hoe de dominator van de star collection er uit zag!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •