Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts

    Vuurwerk24 op het NOS journaal.

    De verkoop van vuurwerk in Nederland is weer begonnen. Maar we halen de knallers en pijlen ook van over de grens, uit Duitsland bijvoorbeeld. Voor het eerst werken de Nederlandse en Duitse politie nu samen in de jacht op illegaal vuurwerk.

    Video te zien als je op de link klikt met Hayo Wolff.

    Bron: http://nos.nl/video/326267-verkoop-v...-begonnen.html

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Drukte in Elten op eerste dag vuurwerkverkoop.

    Elten - Bij Vuurwerk24, dat in het Duitse Elten vanuit een grote loods vuurwerk verkoopt, stonden de eerste klanten dinsdagochtend om zeven uur al op de stoep.
    Ook Hayo Wolff, eigenaar van Vuurwerk24, had de lange wachtrij met auto's met gele kentekens op de Groenlandstrasse gezien. "Het is eigenlijk verschrikkelijk over de top, maar hier gok je van tevoren wel op", lachtte hij, terwijl hij om zich heen keek in de loods. Dinsdag werkten er zo'n veertig mensen om alle klanten te voorzien van hun favoriete vuurwerk en op oudjaarsdag zullen dat er nog zo'n zestig meer zijn.

    Dat Nederlanders niet te beroerd zijn om een eindje te rijden voor goed geprijsd en ander vuurwerk, bewees Jaap Kooi wel. Hij was speciaal van Rotterdam naar Elten gekomen 'om kwaliteitsspul te halen'. Hoeveel hij moest afrekenen bij de kassa? "Iets van 350 euro. Ja, zoveel besteed ik eigenlijk ieder jaar wel aan vuurwerk. Ik koop alleen maar sierspul. Ik hou niet zo van dat geknal."

    Ook Erik Lens en Netty Greevink uit Didam sloegen het nodige in. Vuurpijlen en Romeinse kaarsen sierden de achterbak. "Het is nu al een gekkenhuis, maar op oudjaarsdag moet je hier helemaal niet wezen", wist Lens te vertellen. "Ik schrok wel toen ik die lange rij met auto's zag, maar ik geloof dat we maar een klein half uurtje hoefden te wachten."

    Bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagin...erkverkoop.ece

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2010
    Berichten
    325
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 8 posts
    Hoe dom is die bovenste man wel niet via Kleef binnendoor weggetje.... Wat die in de auto had was geen 10kg

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    ridderkerk
    Berichten
    32
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    haha me oom

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •