Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Spanje en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

    Comment


      #62
      Ik ga in de zomermaanden op vakantie naar Spanje op vakantie, en vroeg me af of er winkels in de buurt zijn.

      Het stadje heet Tarragona, miss bij sommige bekend?
      Mvg, Landinho

      Comment


        #63
        Niemand een idee?
        Mvg, Landinho

        Comment


          #64
          Mag je in spanje het hele jaar afsteken ?(denk het niet maarja), zoja, dan moet ik mijn ouders overtuigen om toch naar Spanje te gaan , En Portugal dan?
          [url]http://www.youtube.com/user/djtdestech[/url]

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door landinho Bekijk bericht
            Niemand een idee?
            Sorry ik heb niet echt een idee, maar ik was ook in m'n zomervakantie in Spanje, Marbella. Hier kwam ik een winkel tegen waar ze vuurwerk verkochten, ik heb toen een aantal knallers gehaald en wat rooktabletten
            Dit was om precies te zijn in calahonda, helemaal in het zuiden van spanje aan de kust!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door I-TIMOOW-I Bekijk bericht
              Mag je in spanje het hele jaar afsteken ?(denk het niet maarja), zoja, dan moet ik mijn ouders overtuigen om toch naar Spanje te gaan , En Portugal dan?
              Ik neem aan dat je het gewoon mag afsteken, ik kon het ook kopen...
              Hoe dat in Portugal gaat weet ik niet!

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                Sorry ik heb niet echt een idee, maar ik was ook in m'n zomervakantie in Spanje, Marbella. Hier kwam ik een winkel tegen waar ze vuurwerk verkochten, ik heb toen een aantal knallers gehaald en wat rooktabletten
                Dit was om precies te zijn in calahonda, helemaal in het zuiden van spanje aan de kust!
                Zover kom ik niet.

                Ik zit meer bij Malgrat in de buurt, vlak onder Barcalona
                Mvg, Landinho

                Comment


                  #68
                  Ik ga deze zomer naar Spanje op vakantie, en ik wil wat vlinders hier kopen.
                  Het liefst de hardst mogelijke vlinders die je als particulier in Spanje kan kopen (heb geen papieren zoals vervoer kvk o.i.d.) Ik ga naar l'Estartit toe dus het liefst in die buurt winkels, heb dit topic al gekeken, maar omdat het al even geleden is dat hier voor het laatst gepost is vraag ik of jullie updates hebben. Adressen, Sites en aanraders voor mij. Ik wil alleen maar vlinders hebben, verder niks. En het liefst zo hard mogelijk!
                  Jullie doen me een groot plezier met reacties!

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Trueno Bekijk bericht
                    Ik ga deze zomer naar Spanje op vakantie, en ik wil wat vlinders hier kopen.
                    Het liefst de hardst mogelijke vlinders die je als particulier in Spanje kan kopen (heb geen papieren zoals vervoer kvk o.i.d.) Ik ga naar l'Estartit toe dus het liefst in die buurt winkels, heb dit topic al gekeken, maar omdat het al even geleden is dat hier voor het laatst gepost is vraag ik of jullie updates hebben. Adressen, Sites en aanraders voor mij. Ik wil alleen maar vlinders hebben, verder niks. En het liefst zo hard mogelijk!
                    Jullie doen me een groot plezier met reacties!
                    Kijk even bij google maps en dan toets je in: Fuegos artificiales tienda l'estartit
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #70
                      Dan krijg ik muziekwinkels ofzo?

                      Comment


                        #71
                        Kan je daar ook shells kopen?

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door mortierwaus Bekijk bericht
                          Kan je daar ook shells kopen?
                          Shellkitjes, max. 2''

                          12 shelletjes en een buisje in 1 pakket

                          Comment


                            #73
                            Shellkitjes wel dacht ik, maar ik zoek nog een winkel in Barcelona, Girona of omgeving l'estartit. Ik zoek in deze plaatsen de Ricasa Trueno no4.

                            Comment


                              #74
                              Ik had wat spul meegenomen uit Spanje

                              Filmpjes hiervan zijn te vinden in mijn video topic



                              Te zien: Traca Valenciana 30 meter, Trueno de Aviso 50mm salute shellkitje, Supergato Super Trueno, Rompevigas XL Super Trueno, Hipertro



                              Traca Valenciana 30 meter



                              Van boven naar onder: Supergato, Rompevigas XL, Hipertro
                              Moderator @ [url=www.avpvuurwerk.nl]AVP[/url] - [url]http://www.youtube.com/sniperpyrofreak[/url]

                              Comment


                                #75
                                wie weet winkels in omgeving l'estartit, of Centrum Barcelona. Moet echt centrum zijn, want we gaan niet in een plaatsje in de buurt daarheen. Of gewoon omgeving L'estartit. Kunnen jullie een rijtje maken van winkels? En weten jullie of ze daar ook de trueno ricasa no4 verkopen? Super bedankt alvast!

                                Comment

                                Working...
                                X