Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Spanje] Spanje en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Namens "onze" jongens, reuze bedankt Rob.
    Ik heb ze de info zojuist doorgegeven

    Comment


      #47
      Hoi mense,

      Ik zit nu in Frankrijk maar ik ga nog naar san Sebastian.
      Weet iemand of daar nog wat winkeltjes of iets zijn waar ze vuurwerk verkopen?

      grtz, PyroPowerZ
      Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

      Comment


        #48
        Ik kom al jaren in Valencia maar nog nooit een vuurwerk winkel gezien! :(
        Laatst aangepast door pyrojames; 14 December 2009, 01:29.
        Fireworks... The best a man can get!

        Comment


          #49
          Winkels waar ze atomico nitraten verkopen in de buurt van l'Estartit Girona, Lloret de Mar enz. ?

          Comment


            #50
            Winkels in de buurt van costa brava dat iemand weet ??
            Knaap!

            Comment


              #51
              Ik heb nog wel een interessante website gevonden voor de liefhebber :



              Goh, wat hebben ze daar toch leuk spul
              Laatst aangepast door Torrr; 28 April 2010, 19:30.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Ik heb nog wel een interessante website gevonden voor de liefhebber :



                Goh, wat hebben ze dar toch leuk spul
                huh? dat is een amerikaanse vuurwerksite? niet spaans

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
                  huh? dat is een amerikaanse vuurwerksite? niet spaans
                  hahaha, ik zag het contact adres bij de link : home op de site en kreeg dit :



                  Dus ik had te snel gekeken, vond het al zo vreemd dat ik zo goed "spaans "kon lezen

                  Wat ik trouwens wel opvallend vind is dat ik aan deze site kwam via een text op een Fenix doos, importeur Hamburg Duitsland en daaronder stond weer UNO336 Fireworks, dat ff google en , en ik kreeg deze site op mijn scherm.

                  Fenix --> Polen --> Hamburg --> Amerika ---> Spanje ????
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #54
                    iemand nog vuurwerkwinkeltjes in malgrat lloret enz?

                    Comment


                      #55
                      Vertrek morgen naar Blanes. Iemand die daar ergens een winkel weet te zitten? (weet dat ze er zijn)
                      Stoken tot we er bij neervallen!!

                      Comment


                        #56
                        hoi,

                        ik ben nu al twee keer in salou geweest, op carrer de barcelona maar heb helaas geen vuurwerkwinkel gevonden.Weet toevallig iemand het huisnummer want dan weet ik waar ik in de straat ongeveer moet zoeken. alvast bedankt.

                        Comment


                          #57
                          hee ik kom net een paar dagen geleden uit spanje ik zat 15 kilometer van benidorm en heb wel een vuurwerk winkel gevonden heb er niet echt veel gekocht want had ook nog het geluk dat ik 2 avond shows en 2 mascleta´s heb kunnen bezoeken en overal waar ik kwam werd vuurwerk afgestoken als ik jullie een tip mag geven voor de gene die volgend jaar naar spanje op vakantie willen dan moeten jullie naar benidorm of in altea daar ben ik ook geweest echt super als je van vuurwerk houd maar goed zal er even wat foto´s bij voegen

                          de winkel zit aan de hoofd weg n322 van altea het valt volgens mij onder alicante de omgeving




                          op de foto hier onder staat de eigennaar vol trots te vertellen aan mij waar die overal was geweest en hij vond het prachig een freak uit nederland voor de lief hebben die in spanje wil gaan wonen en werken zijn zaak is ook te koop!!!ik weet niet hoeveel de zaak moet gaan kosten !!!!!!!


                          op de foto hier onder vertelde hij dat hij de eerste plaats had gehaald in monaco was leuk om naar te luisteren hij kwam er speciaal helemaal achter uit de zaak voor gerend!!omdat ik allemaal foto´s aan het maken was

                          ik weet wel als ik weer naar spanje ga,dan weer naar altea
                          [url]http://www.youtube.com/user/raymond575?feature=mhum#p/a/u/0/LWRh831-jvE[/url]

                          Comment


                            #58
                            Weet iemand een vuurwerkwinkel te vinden in Santa Susanna? Ongeveer 60km van Barcelona vandaan.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door timmy-125 Bekijk bericht
                              Weet iemand een vuurwerkwinkel te vinden in Santa Susanna? Ongeveer 60km van Barcelona vandaan.
                              Ik ben afgelopen zomer ook in Santa Susanna, Malgrat de Mar geweest.
                              In Malgrat zelf (op loopafstand van Santa Susanna, loop de boulevard maar af), zit een vuurwerkwinkel.

                              Deze zit op Carrer de Girona en heet Petards Fontrodona / Paper i Plastics.
                              Het is een cadeauwinkel met daarlangs een vuurwerkwinkel.

                              In dit topic heb ik een folder geplaatst van deze winkel. Op de laatste pagina is een routekaartje te zien.

                              Mocht je overigens om inlichtingen moeten vragen:
                              "Donde esta tienda de pyrotechnica?" = "Waar kan is een vuurwerkwinkel?"

                              "Fuegos artificiales" = Vuurwerk

                              Succes!
                              Laatst aangepast door Sniper; 18 September 2010, 08:15.
                              Moderator @ [url=www.avpvuurwerk.nl]AVP[/url] - [url]http://www.youtube.com/sniperpyrofreak[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X