Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NIet geleverd door Bonfireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dat kun je wel zeggen ja... wisselende kwaliteit en slechte leveringen.

    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Chinese Dream gelukkig wel.

    Dragon Thunder niet geleverd en wat meer spul zoals Treasure Island was er ook niet...
    Vind Bonfire een beetje vaag dit jaar hoor.
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      Chinese Dreams (2x) en Treasure Island (3x) wel gekregen, maar ook geen Dragon Thunders. Werd me verteld dat die misschien vanavond of morgen pas aan zouden komen.

      Comment


        #18
        Snap de problemen niet... Bij ons alles goed en ruim op tijd geleverd.
        PartyMax Vuurwerkteam

        Comment


          #19
          ps voor alle duidelijkheid, snap wel dat het een probleem is dat je iets wilt en het is er niet!! Wat ik bedoel dat ik niet snap dat de produkten er niet zijn, is bij ons geen probleem, alles is er gewoon.
          PartyMax Vuurwerkteam

          Comment


            #20
            Waarschijnlijk te weinig besteld of de schepen komen niet optijd de haven binnen met de nieuwe voorraad, een probleem waar veel importeurs dit jaar last van hebben overigens
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Hier geen enkel probleem met bon, zijn nog braaf op tijd komen naleveren ook vandaag.

              Comment


                #22
                geen probleem hier in enschede bij de importeur !!!!!

                Comment


                  #23
                  Bij De Knallende Ketel in Almere ook geen problemen. De Dragon Thunders waren aan het van de middag op, maar morgen zullen ze gewoon weer voorraad hebben.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #24
                    Werk jij voor de importeur dan? toch apart dat vuurwerkgigant franeker veel niet geleverd heeft gekregen dan

                    Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
                    geen probleem hier in enschede bij de importeur !!!!!
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      Gisteren bij Vuurwerk4all geweest. Ze hadden voor mij geen Great Wall of China voor me van Bon, maar de rest volgens mij wel allemaal. Vooral veel van Wolff hadden ze niet (Concerto Rosso, Silver Salute, Sniper en nog wel meer).

                      Comment


                        #26
                        Ik heb dit vorig jaar gehad bij producten van bonfireworks... van de 7 bestelde producten kreeg ik er 2 :S mede daarom heb ik van dit merk niets besteld dit jaar.

                        Comment


                          #27
                          Vanmiddag bij vuurwerk4all de wodka blue en midnight delight niet gehad.
                          Toen ik The wave als vervanger vroeg was deze er ook niet dus maar wat anders van bon genomen

                          Comment


                            #28
                            In Ijzendoorn was alles uitgeleverd.
                            Leef met de dag!

                            Comment

                            Working...
                            X