Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 28
  1. #1
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts

    Poll RTL Nieuws Allemaal even stemmen!

    Gemeenten moeten vuurwerkshows houden om zo ongelukken met vuurwerk te beperken

    http://rtlontbijtnieuws.hyves.nl/pol...453SS7HGK0KW8O
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    23 juli 2011
    Berichten
    240
    Thanks
    62
    80 waarderingen in 40 posts
    Bij deze bied ik mij aan om een show te schieten.

    Waar kan ik aankloppen voor subsidie?

  3. #3
    VWC-Lid sandert98's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2010
    Locatie
    Borculo
    Berichten
    226
    Thanks
    87
    18 waarderingen in 8 posts
    Zo, ik heb mijn reactie erbij gezet, dit staat er:
    Dik oneens. Er zijn echt vuurwerkfreaks in dit land, en die dan? Niet iedereen is dan ook meteen een prof... Kijk maar eens op www.vuurwerkcrew.nl of www.avpvuurwerk.nl, in totaal zijn het duizenden vuurwerkfans, en dan zou je het voor elk van hun verpesten... Een vuurwerkshow wordt wel vaker in een jaar geschoten... En wie gaat deze show eigenlijk schieten? We hebben veel te weinig mensen die in NL vuurwerk mogen afschieten (profs) voor elke gemeente. En 's avonds, je hebt lekker wat drank op, het is 00:00 geweest, wat ga je dan doen? Lekker naar buiten vuurwerk afsteken, niet nog half slingerend over de weg met je auto naar de show... Dan gebeuren er net zo veel ongelukken. Nederland is al zo streng met de regels van consumenten vuurwerk, en heel erg duur... Er zit zo veel belasting op dat de regering ook wel genoeg verdiend... Kijk maar naar de prijzen in Duitsland, een cake (pot) die daar 5,- kost kost hier zo 20,-

    Conculsie: Vuurwerk moet legaal blijven voor iedereen die 16+ is.
    Groet, Sander

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    127
    Thanks
    2
    43 waarderingen in 19 posts
    Stemme met zun alle !!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Ik kan zo "kwaad" worden op die reactie's die er onder staan bij die poll. Er zijn gewoon zoveel mensen die het ons niet gunnen om plezier te hebben met vuurwerk, omdat ze alleen de gevaarlijke en slechte kant ervan zien. Deze mensen denken er ook niet aan dat er alleen ongelukken gebeuren met mensen die er niet verstandig mee omgaan. En dat er genoeg mensen zijn die er wel normaal mee omgaan.
    Ik hoop dat wij gewoon altijd ons eigen vuurwerk af mogen blijven steken. En niet dat wij naar het gemeentehuis moeten om daar een zielig showtje te aanschouwen. Want wanneer dit gebeurt koop ik een caravan en rijd ik naar polen om allemaal illegaal spul te halen, want dat krijg je dan

  6. #6
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    ook maar ff een reactie geplaatst:

    Oneens: , Wat is het voordeel van een show die e.v.t door profs i.s.m de gemeente wordt afgestoken. Juist helemaal niets !
    Denk juist dat het meer problemen met zich meebrengt qua overlast, denk aan vernieling,drankgebruik,geweld tegen burger en hulpverleners. Daarbij mocht er een verbod komen, dan stoppen die wat minder verstandige mensen echt niet met het slopen van bushokjes,brievenbussen en ga zo maar door. Dan voelen zich juist nog stoerder omdat ze dan wat hebben wat niemand heeft. Helaas wordt deze mooie hobby van veel liefhebbers juist verpest door een aantal van die randfiguren. Dus dat vuurwerkverbod heeft geen enkele zin, elk jaar staan er 1000den mensen buiten te genieten van mooi vuurwerk, dit van jong tot oud, vaders,moeder kinderen hele families genieten van een leuk oud en nieuw met vuurwerk. Moeten we deze traditie verloren laten gaan ? ik hoop het niet...... Dus kom graag met een beter plan, en daarmee bedoel ik pak enkel de mensen die het juist verpesten voor de anderen.
    M.v.g
    Stefan
    http://www.stefandrukker.nl

  7. #7
    VWC-Lid PalmPistil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Berichten
    99
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ^dat dus. Jammer dat ons land zoveel onnozele en hypocriete mensen telt. Vuurwerk is een makkelijk doelwit, tuurlijk is het vervuilend en kán het gevaarlijk zijn, maar die mensen staan totaal niet stil bij wat voor een vervuiling/overlast/gevaar ze zélf veroorzaken (en dat in vaak grotere mate dan vuurwerk), een betere wereld begint bij jezelf toch? Simpele zaken als een bosje bloemen op tafel heeft gigantisch veel vervuiling met zich meegebracht qua transport en bestrijdingsmiddelen, kijk hoeveel slachtoffers alcohol/roken elk jaar eist, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maarja, daar hebben ze zelf plezier van of is een te moeilijk doelwit, dus gaan ze kleine factoren zoals vuurwerk zwartmaken.
    En dan komen ze nog met bullshit zoals een totaalverbod of sterke beperking op vuurwerk, terwijl dat vrijwel alleen de liefhebbers en "gewone" burgers treft, gezien veruit het grootste gedeelte van het vandalisme/zware ongelukken/overlast/vroeg afsteken met illegaal vuurwerk gebeurt, en dat is dus al illegaal (duh), net als het vandalisme en vroeg afsteken zelf. Dat gaat dan toch allemaal vrolijk door, dus minder schade zal er echt niet komen door een verbod of het (totaal onhaalbare) idee van centrale shows.

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Die idioten weten niet eens waar ze op stemmen joh.
    Het verhaal van Tony laat al zien dat deze optie godsonmogelijk is.

    En dan zie je reacties staan over drank en drugs en problemen met tieners. Hahahahaha.

    Nou, als je denkt dat je 500.000 mensen op 1 plek kwijt kan in de grote steden, dan heb je je hersens zelf al niet op een rijtje zitten. Dan weet ik niet of het persoon in kwestie zelf in staat is om het verstand te gebruiken. Ik denk het niet zelfs.

    En dan begin je maar over drank en drugs onder de jongeren. Nou, blijkbaar hebben sommige mensen geen drank of drugs nodig om te raaskallen. Waarom zou je ook, als je toch al niet in staat bent om zelf logisch na te denken?

    Dom en populistisch gepraat in de media. Bah.

  9. #9
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Heb ook meteen gestemd!
    Meteen oneens!

  10. #10
    VWC-Lid ajax0251's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2008
    Locatie
    zeg jij het maar
    Berichten
    217
    Thanks
    27
    24 waarderingen in 16 posts
    Shit heee!!

    Ruben heeft al gestemd nu kan ik niet meer stemmen :S

  11. #11
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajax0251 Bekijk bericht
    Shit heee!!

    Ruben heeft al gestemd nu kan ik niet meer stemmen :S
    Het gaat per hyves account niet om je IP adres
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  12. #12
    VWC-Lid !-Joost-!'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2011
    Locatie
    Noord-..........
    Berichten
    623
    Thanks
    114
    230 waarderingen in 124 posts
    Meteen oneens gestemd! Helaas nog een meerderheid met eens
    December here we come!

  13. #13
    VWC-Lid MOH1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Locatie
    nieuwegein/utrecht
    Berichten
    448
    Thanks
    5.389
    219 waarderingen in 171 posts
    wie kan voor mij stemmen op oneens heb gen hyves account,door dit soort shows voorkom je echt vuurwerk ongelukken als je normaal met vuurwerk omgaat kan er weinig mee gebeuren stook al 31jaar af heb nog nooit wat gehad

  14. #14
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.465 waarderingen in 2.740 posts
    Uiteraard ook gestemd op oneens! Kom op mensen stemmen!

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    27
    Thanks
    3
    16 waarderingen in 4 posts
    ik kan niet stemmen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •