Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts

    Trip naar Plaggenmarsch vuurwerk Hardenberg

    Hier een verslagje van mijn kant over de klantenavond van Plaggenmarsch.
    Al vele jaren ben ik vaste klant van dit verkooppunt in Hardenberg. Sinds vorig jaar organiseren ze een avond voor hun vaste klanten en proberen ook via de verschillende fora bekendheid te krijgen voor hun winkel.

    vanavond 20 december was het zover. De klantenavond!
    Vanmorgen werd ik al wakker met een blij gevoel: vanavond gaat het weer gebeuren: voor het eerst dit jaar exclusief voor de vaste klanten een ''besloten'' demo, Met na de demo tijd voor een borrel en hapje, en natuurlijk je bestellijst invullen.

    De demo was erg leuk, alles werd per stuk geschoten. Er werden producten geschoten van verschillende importeurs zoals, Roayl, Rubro, hardix, Wolff en lesli. Producten werden per stuk geschoten, zodat iedereen zich een goed beeld kon vormen van de prestaties van de verschillende producten.

    Na de demo die geschoten werd door Royal Fireworks, kwamen de mannen van Royal ook nog weer even naar de showroom, waar belangstellenden de heren van Royal alles konden vragen over vuurwerk!

    Na veel te hebben gebabbeld over vuurwerk, en genoten te hebben van de happies en biertjes, werd het tijd om mijn bestellijst samen te stellen.

    Na het afrekenen, heb ik nog enkele foto's gemaakt van de verschillende uitgestalde collecties bij Plaggenmarsch!

    Al met al vond ik het een geslaagde avond, wel jammer dat ik niet de prijs heb gewonnen voor de grootste bestelling, kwam helaas een paar tientjes tekort!

    Nu maar hopen dat 31 december heel gauw aanbreekt en dat ik de bestelde producten op kan halen!!

    Hieronder wat foto's van de collectie bij Plaggenmarsch!

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2011
    Berichten
    42
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Supertof dat een vuurwerkverkoper zoiets organiseerd! Zo te horen heb je een zeer aangename avond gehad Hopelijk komt er hier in de buurt ook zo een demo.

    Heb je actie foto's of filmpjes gemaakt?

  3. #3
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knowmaster Bekijk bericht
    Supertof dat een vuurwerkverkoper zoiets organiseerd! Zo te horen heb je een zeer aangename avond gehad Hopelijk komt er hier in de buurt ook zo een demo.

    Heb je actie foto's of filmpjes gemaakt?
    Wat ik heb gefilmd is de nitro wave van rubro, filmpje kun je vinden in het topic van de nitro wave!

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2011
    Berichten
    42
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Oke toppie ik zal even kijken! Bedankt

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    138
    Thanks
    131
    105 waarderingen in 32 posts
    Hier ga ik donderdag naar toe Helaas niks zelf besteld maar een paar maten wel Misschien koop ik nog wel wat los daar.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •