Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62

Discussie: Koln 14 juli 2007

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Hier dan een verslag van de hele dag:

    Om half 2 vertrok ik vanuit Rotterdam om 3 uur in Breda aan te komen. Om 10 voor 3 reden hun net aan en kwam ik net de trein aan, dus meteen naar Keulen rijden.
    Ca. 5 uur kwamen we dan eindelijk aan in keulen. Na een hoop zoeken hadden we even getankt en geparkeerd.
    Om half 6 gingen we ergens zitten aan de kant van de kerk bij het water. We hadden vlees bij ons en van die kant en klare barbequetjes.
    Dus naast een kraampje voor pannenkoeken zaten wij gezellig te barbequen.

    Rond half 8 waren we klaar en gingen we een goed plekje zoeken.
    We stonden lekker vooraan en het begon langzaam enorm druk te worden achter ons.
    Rond 10 uur begon het langzaam donker te worden en kort daarna volgde in de verte al 1 van de kleinere showtjes.
    Het was erg ver maar leuk om te zien, kort daarna kwam de volgende al die een stuk dichterbij was.
    De rondvaartboten kwamen langs varen en langs heel de rijn hadden ze aan de kant sterretjes, er kwamen enorm veel boten langs zeker wel 10 á 20 minuten bleven ze langsvaren. Ze waren allemaal rood verlicht en met een muziekje en de kanten helemaal verlicht door de sterretjes gaf een enorme mooie sfeer.

    Toen alle boten voorbij waren begon in de verte nog een show en even later kon je al 3 kleinere shows zien in der verte.
    Eindelijk het was half 11 en de show begon. Het begon heel rustig met rood licht op de boot en op de brug met flitsen.
    In heel de show kwamen behoorlijk wat thema's langs en hele gave effecten.
    Er zijn heel veel verschillende effecten langsgekomen wat het extra gaaf maakte.

    De mines op het water, verschillende kleuren waterbengalen, de tails vanaf de brug en de boot, de waterval vanaf de brug en de waterbommen vond ik toch wel erg gaaf.
    Verder was heel de show natuurlijk hartstikke vet, er werd veel geschoten in leuke thema's en goed op het muziek.
    Verder heb ik niet echt veel te vertellen over de show, je moet gewoon de live-uitzending zien: http://www.patricksimonis.nl/koln2008.asf

    Op de terugweg was het even doordouwen door die chaos en met de auto even geduld hebben om Keulen uit te komen.
    Uiteindelijk kwamen we kart voor 3 op Breda station aan waar ik nog de trein naar Rotterdam moest hebben om 10 voor half 4. Eindelijk was ik om 4 uur in Rotterdam, nog een halfuur lopen en ik kon eindelijk me bed induiken
    Wel maar 3 uurtjes kunnen slapen maarja

    Het was dus een top dag om nooit te vergeten, volgend jaar weer!!

  2. #62
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Mooi verslag kerel

    Maarreh, waarom volgend jaar niet lekker blijven overnachten??
    Hotels waren zeer goed betaalbaar.
    En je hoeft niet ver van te voren te reserveren... ik deed het pas enkele dagen ervoor.
    Was wel extra relaxed. Kun je nog ff blijven hangen, geen BoB nodig, geen files.
    Rustig een drankje doen en de volgende ochtend na een goed ontbijtje pas weer de weg op

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •