Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 18
  1. #1
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts

    Dankwoord aan de leden

    Op deze manier wil ik namens de gehele VWC crew alle leden die filmpjes van shows en reacties plaatsen in topics hartelijk bedanken voor hun positieve bijdragen aan het forum. Zonder jullie zou deze website namelijk niet zo groot en gezellig zijn. Dankzij jullie kunnen we genieten en discussiëren over alles wat dan ook maar met vuurwerk te maken heeft. Nogmaals mijn dank en ik hoop dat iedereen lekker blijft posten. Heren en dames : sjapoo
    Laatst gewijzigd door Torrr; 18 december 2011 om 20:09
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #2
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Jij bedankt voor het compliment
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  3. #3
    VWC-Lid danielmi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2010
    Berichten
    210
    Thanks
    5
    15 waarderingen in 9 posts
    De sfeer is weer toppie en problemen op het forum worden netjes afgehandeld dus vanuit mijn punt ook een compliment voor jullie ;)
    Leef met de dag!

  4. #4
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danielmi Bekijk bericht
    De sfeer is weer toppie en problemen op het forum worden netjes afgehandeld dus vanuit mijn punt ook een compliment voor jullie ;)
    Inderdaad, je kan ook echt merken dat er achter de schermen over gesproken is en dat er positieve veranderingen hebben plaatsgevonden. Het komt de sfeer zeker ten goede
    Vuurwerk is een passie!

  5. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Goed topic Arjan, want de leden mogen zeker bedankt worden voor alle tijd en moeite, want we beleven hier tenslotte allemaal plezier van en vergeten al snel hoeveel moeite de mensen hiervoor doen. Een diepe buiging is dan ook op zijn plaats!

    *gaat staan en buigt*


  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Ook een groot dank naar jullie leden toe, wij kunnen ons als crew wel inzetten om het laatste nieuws te krijgen en te posten voor jullie, maar zonder jullie bijdrage en discussies is het forum niets.

    Dus bijdeze dank aan alle leden die het gehele jaar aanwezig zijn en de leden die de laatste maanden komen en tevens een warm welkom aan alle nieuwe leden.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  7. #7
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Jullie als crew natuurlijk ook bedankt.De tijd en moeite die jullie als crew insteken is enorm groot.

    Elk jaar kijk ik weer uit naar die verslagen over bezoekjes aan importeurs, de filmpjes van demo's, nieuwe producen enz. Dit kost allemaal enorm veel tijd.

    En ik heb soms wel eens van pff, ik kijk morgen of overmorgen wel even op VWC nu geen tijd/zin. Maar jullie zijn gewoon constant bezig met van alles, leuke dingen soms minder leuke dingen. Maar dat hoort er allemaal bij.

    En de afgelopen jaren is alles stappen vooruit gegaan, veel nieuwe crew leden en noem maar op.

    Ga zo door als team!

    Misschien vergeet ik dingen maarja bedenkt die er zelf maar bij.

  8. #8
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Arjan, mooi gesproken.
    Dankzij de leden is het forum wat het is inderdaad.
    Zonder leden geen forum.

    Dus ook van deze kant, bedankt voor jullie bijdrage aan VWC afgelopen jaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  9. #9
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ondanks dat er begin 2011 redelijk wat spanningen waren op het forum en er flink wat dialogen zijn geweest, waarbij crewleden en gewone leden hun inbreng hebben gedaan, is de sfeer erg verbeterd. In dat opzicht was 2011 een topjaar voor vwc.

    Na enkele jaren minder plezier te hebben beleefd aan vuurwerk en dus ook vwc, geniet ik weer volop van de site.

    Bij deze wens ik alle overige leden en crewleden te bedanken voor de leuke discussies, mooie beelden en prettige sfeer.


  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Zoals gezegd, namens de gehele crew, hartelijk dank voor jullie bijdrage ONS ALLER heerlijke forum. Toch wil ik ook vanuit mijn eigen persoontje jullie allemaal eens extra bedanken voor de goede en leuke bijdragen.

    Natuurlijk zijn er ook wel eens wat mindere momentjes geweest in het afgelopen jaar, maar die hebben we het dan toch ook maar mooi weer met zijn allen tot een goed einde kunnen brengen!

    Dusssss: HARTELIJK BEDANKT!!! (dit keer is de caps-mode goed bedoeld )

    Ik hoop dat jullie allemaal een fijn kerstfeest mogen beleven, om daarna natuurlijk op en top te gaan genieten van de feestdag van het jaar die ons hier op het forum bijeen brengt en ons nooit zal gaan vervelen! Veel plezier!

    En ik zeg het nu maar alvast, we rekenen natuurlijk weer op jullie mooie bijdragen in het nieuwe jaar.

    Fijne feestdagen iedereen!

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Ook van mijn kant een dankwoord aan alle leden voor jullie inbreng op het forum!

    Wij kunnen wel stad en land afzeilen voor de laatste informatie, importeursbezoeken en demo's, maar als er vervolgens geen discussie wordt gevoerd in de betreffende topics, of er komen geen mooie reacties en filmpjes binnen, dan zag het forum er heeel wat slechter uit!

    Daarom, iedereen ontzettend bedankt voor jullie mooie woorden, pittige discussies, filmpjes, foto's en elke andere manier om iets bij te dragen aan dit prachtige forum!

    Ik hoop jullie dan natuurlijk ook allemaal te mogen begroeten in het nieuwe jaar!

    BEDANKT!

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Iedereen bedankt voor jullie bijdrage want zonder jullie is er geen vwc.
    Er waren de nodige ups en downs maar dat zijn we te boven gekomen met ook de hulp van jullie.
    Gezelligheid maken we met zijn allen en dat zal in 2012 er dan niet minder op worden.
    Iedereen nogmaals bedankt!

  13. #13
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    Er is in iedere familie weleens een scheef woord gevallen en altijd is dat netjes opgelost,dar er soms wat te zeuren is is des nederlands anders klopt er iets niet.Ook ik dank mijn mede forumleden en crew voor wat zij maken tot het beste vuurwerk forum(in mijn ogen althans).Alvast prettige feestdagen
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  14. #14
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Aan alles wat er gezegd Is heb ik niets meer aan te voegen, complimenten aan iedereen.
    Groot positief zijn de heftige discussies, deze worden met respect naar elkaar gevoerd, en blijft de sfeer goed.

  15. #15
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Iedereen bedankt!
    moderatoren voor hun harde werk om alles goed te leiden, en bezoeken aan importeurs! De personen die het forum onderhouden(Gerwin o.a)! En natuurlijk alle crewleden (ook moderatoren), zonder jullie zijn er geen discussies, foto's en films. Ook wil ik winkeliers bedanken die leuke acties voor ons hebben en leuke prijsvragen!

    Het voelt met de jaar meer op een grote vuurwerk familie

    Ivivuurwerk.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •