Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 31
  1. #16
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Ik dacht dat het sowieso verboden was op dit forum? Laten we dat lekker intact houden.


    Regels zijn regels; voor andere dingen krijg je een waarschuwing of wat dan ook , dus hier voor lijk me dat ook zeer gepast.

  2. #17
    VWC-Lid vuurwerkgekkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    540
    Thanks
    4
    208 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Ga hier nou eens niet over beginnen ! Hou het nou eens op de achtergrond ! Check voor jezelf de sites en stuur lekker een f*cking email naar die pool zelf ! Je moet het juist niet online gaan bespreken want dan is het zo weer in het nieuws volgend jaar ! Wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maar los van dat kun je beter niet meer over dit soort onderwerpen praten op forums !

    Als dan iemand wat hebbe-dingetjes wil bestellen ipv de handelfiguren is het voor diegene gelijk verpest !! Ik word kotsziek van mensen die hierover constant zo in het openbaar praten.

    Google lekker , en informeer bij de site zelf. Niet hier meer please !

    Sorry van mijn reactie , is niet persoonlijk bedoeld. Maar ik word er echt echt echt zo moe van dat mensen er hier zo over praten en op youtube de bestelling uploaden enzo !

    Haha ik ben het eens met je reactie hoor!
    Ik bestel zelf niks bij zo'n winkel hoor, ben niet gek!
    Maar ik zat gewoon toevallig even dit topic te lezen en was nieuwsgierig naar de site van die bombashop...

  3. #18
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Ga hier nou eens niet over beginnen ! Hou het nou eens op de achtergrond ! Check voor jezelf de sites en stuur lekker een f*cking email naar die pool zelf ! Je moet het juist niet online gaan bespreken want dan is het zo weer in het nieuws volgend jaar ! Wat waarschijnlijk toch wel gaat gebeuren, maar los van dat kun je beter niet meer over dit soort onderwerpen praten op forums !

    Als dan iemand wat hebbe-dingetjes wil bestellen ipv de handelfiguren is het voor diegene gelijk verpest !! Ik word kotsziek van mensen die hierover constant zo in het openbaar praten.

    Google lekker , en informeer bij de site zelf. Niet hier meer please !

    Sorry van mijn reactie , is niet persoonlijk bedoeld. Maar ik word er echt echt echt zo moe van dat mensen er hier zo over praten en op youtube de bestelling uploaden enzo !
    helemaal gelijk voorstander of tegenstander doet er nu even niet toe,hier op de site zitten sommige lui ook te janken dat ze gepakt zijn .en maar klagen hoe wie wanneer etc nou precies hoe jij het zegt de veraders zijn de mensen zelf door het gepraat op youtube facebook etc.vele doen zich slim voor maar weten niet hoe of wat en maar vragen op ytube welke site etc etc ipv zelf te zoeken.nu heb je de poppen aant dansen door powned etc mensen snappen niet of willen niet snappen dat wat je op het net doet nooit prive is

  4. #19
    VWC-Lid vuurwerkfreak4live's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Berichten
    822
    Thanks
    90
    83 waarderingen in 31 posts
    Lekker opkrassen met die sites. Het grootste gedeelte van de mensen die daar bestelen hebben de ballen verstand van wat ze in hun handen hebben. Allemaal kindertjes die graag willen knallen en dus daar bestellen...... Laat ze maar streng controleren.
    [B]Phantom[/B]

  5. #20
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suckyy Bekijk bericht
    ik werk zelf ook bij de tnt op dit moment voor een aantal maanden,
    en ik kan je verzekeren dat er geen vuurwerk via de tnt binnekomt.
    het word meestal met Gls en UPS verzonden vanwege hun slechte controle op pakketjes.
    Ohja? scannen ze elk pakketje dan bij tnt? hoe zit het dan met de privacy wet?

    Vroeger is er toch heel wat verzonden met TNT hoor... en dan heb ik het over vorig jaar.

  6. #21
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak4live Bekijk bericht
    Lekker opkrassen met die sites. Het grootste gedeelte van de mensen die daar bestelen hebben de ballen verstand van wat ze in hun handen hebben. Allemaal kindertjes die graag willen knallen en dus daar bestellen...... Laat ze maar streng controleren.
    En België dan? Daar geldt toch precies hetzelfde? Daar komen ook zat kindertjes die graag wat te knallen willen hebben. Hoe later in het jaar je gaat, hoe meer kans je maakt om gezinnen met jonge kinderen tegen te komen die wat beter vuurwerk willen hebben.

  7. #22
    VWC-Lid Firekiddo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    268
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    @Dinkydau: Zena @België licht daarom ook netjes in aan ouderen met jonge kinderen, als hen dat opvalt, welke producten enigzins te hard zouden knallen en niet als "rotjes" zou moeten worden beschouwd. Dus niet alleen naar België voor beter vuurwerk, maar ook voor beter advies. Die lokale kassier van de Boerenbond weet er toch niets van, haha

    Verder voorzag ik al ruim van te voren dat deze gezegde toch echt opgaat voor het onderwerp van deze thread;
    Een ervaring rijker, maar een illusie armer. Sluiten die site!
    2011, denk!

  8. #23
    VWC-Lid vuurwerkfreak4live's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Berichten
    822
    Thanks
    90
    83 waarderingen in 31 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinkydau Bekijk bericht
    En België dan? Daar geldt toch precies hetzelfde? Daar komen ook zat kindertjes die graag wat te knallen willen hebben. Hoe later in het jaar je gaat, hoe meer kans je maakt om gezinnen met jonge kinderen tegen te komen die wat beter vuurwerk willen hebben.
    Maar dat is echt een wereld van verschil. Daar zijn de ouders hoe dan ook betrokken bij het kopen van vuurwerk. Ook kan je in Belgie knalvuurwerk kopen dat niet zo zwaar is als Delova Rana en dat soort knalspul. Daar zit toch echt een heeeeeel groot verschil tussen.
    [B]Phantom[/B]

  9. #24
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Er zijn ook genoeg mensen die stiekem naar België gaan zonder ouders, en op dezelfde manier kun je ook stiekem vuurwerk via internet bestellen. Wat die delova ranas betreft vind ik dat je gelijk hebt, inderdaad niet goed dat iedereen die zomaar kan kopen, maar aan de andere kant, als je zo ver wil gaan om via internet te bestellen ken je ook vast wel iemand die je in Nederland aan zulk spul kan helpen. Ik denk dat er in België veel meer mensen komen die er de ballen verstand van hebben dan er vuurwerk uit het buitenland laten opsturen. Volgens mij valt het best wel mee hoeveel mensen er delova ranas bestellen zonder te beseffen wat ze kopen. Nu nog wel in ieder geval... Hoe meer de media blijven roepen dat je in Polen veel vetter vuurwerk kunt bestellen dan in Nederland, hoe meer idioten daaraan gaan meedoen. Die internetwinkels zijn er al jaren en nooit was er een probleem, en nu ineens wel.

  10. #25
    VWC-Lid RubenPyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 januari 2012
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
    Op een andere poolse site staat dat ze tot einde 2011 geen orders meer aan nemen en verzenden.
    Dat betekend dat ze in 2012 weer beginnen?
    Ja dat staat er ook. ik heb ze een e-mail verstuurd om te vragen of ze in 2012 naar nederland sturen

  11. #26
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RubenPyro Bekijk bericht
    Ja dat staat er ook. ik heb ze een e-mail verstuurd om te vragen of ze in 2012 naar nederland sturen
    Dit doen ze inmiddels alweer Of het veilig is betwijfel ik....
    Vuurwerk is een passie!

  12. #27
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Lekker slim om dat hier te vermelden.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  13. #28
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    begrijp mij niet verkeerd maar worden nu alleen mijn posts aangepast en of verwijderd ,of mogen we het fijn weer hebben over sites zoals bombashop of andere illegale zaken terwijl er de indruk word gegeven door veel mods dat we dat niet meer zouden doen.ik ben dat trouwens niet van plan maar irriteer mij dat er hier niet een lijn getrokken word

  14. #29
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Lekker slim om dat hier te vermelden.

    Boeien, hoezo zou ik daar stiekem over moeten doen? 1 kijkje op de site en je komt er ook achter....
    Vuurwerk is een passie!

  15. #30
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Jongens het gaat om een nieuwsbericht uit 2011.
    We leven nu in augustus 2012.

    De genen die toch willen bestellen via dergelijke sites, moeten het zelf maar weten.....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •