Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 106
  1. #16
    VWC-Lid ajax0251's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2008
    Locatie
    zeg jij het maar
    Berichten
    217
    Thanks
    27
    24 waarderingen in 16 posts
    + nog mensen langs het veld die nog wel is met spectucalere dingen komen!

  2. #17
    VWC-Lid Mr.Y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Berichten
    344
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Net verhuist, ben benieuwd. Hier en daar wel al 's avonds wat kartonnen dozen uit busjes zien komen dus komt wel goed.
    VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

  3. #18
    VWC-Lid GlobalFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Berichten
    155
    Thanks
    104
    47 waarderingen in 36 posts
    Het begint natuurlijk om 10:00,alle kinderen in de buurt hebben dan legaal vuurwerk (denk aan rotjes,babypijlen etc.),dan komen ik en mijn broer eraan met supervlinders,poolse nitraten en dan staan hun ook weer elk jaar onder de indruk .We kopen niet echt veel siervuurwerk voor 00:00,omdat we het meeste geld verspillen aan illegaal vuurwerk,we hebben ongeveer 10 kleine potten,en dan een grote cake van €50,-.Maar dan hebben we nog steeds heel veel illegaal vuurwerk over,en dan terwijl iedereen bezig is in de buurt met sierpotten afsteken om 00:00,gooien wij vlinders en nitraten,en die hoor je dan duidelijk tussen al dat siervuurwerk in
    They lovin' da bulletz comin' from ma gun!

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Locatie
    Hier
    Berichten
    146
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bij mij in de straat is het niet echt erg druk. Voor ons huis op de parkeerplaats staan wel wat mensen, verder alleen 2 vrienden van mij uit de straat met wie ik overdag sta te stoken.

  5. #20
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
    Hoe stoken ze bij jou in de straat? Ben jij om 12 uur de enige die staat te stoken, of moet je moeite doen om boven het vuurwerk van jou buurman uit te komen?

    Staan ze om 12 uur allemaal buiten, of geven ze er niet zo veel om en heeft iedereen de gordijnen dicht.

    Ik ben samen met mijn broer een van de weinige die goed het gas er op geeft.
    Staan een paar gezinnen buiten en de overburen hebben standaard de gordijnen dicht, aangezien die een schijthekel aan vuurwerk hebben, en pleiten voor een vuurwerk verbod.

    Verder wel paar gezinnen hier in de buurt, die ook elk jaar prachtig vuurwerk hebben, is elk jaar weer soort van wedstrijd wie het mooiste spul heeft. Waar ik uiteraard elk jaar als winnaar uit kom
    Haha, onze overburen hebben ook een hekel aan vuurwerk, en ik weet zeker dat hun ook diegene zijn die bij ons een anonieme brief in de bus vorig jaar hebben gedaan,waarin een oproep stond of wij niet eens bij iemand anders vanaf 10:00uur vuurwerk wilden stoken aangezien wij altijd met een man of 12 bij ons voor staan (hoekhuis) en daar 2uur flink los gaan. erna wordt het wat minder en rond de avond blijven ik en mijn broertje over, maar laatste tijd vieren wij het niet meer thuis, dus bij anderen. Maar bij ons in de straat zijn er wel een paar die afsteken maar niet zoals ons, wij staan er bij ons bekend om in de straat. 31 dec is knaldag!

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Als iemand het persoonlijk netjes aan mij zou vragen valt er zeker iets te regelen. Maar een anonieme dwingende brief, wat een lachertje man.

  7. #22
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Als iemand het persoonlijk netjes aan mij zou vragen valt er zeker iets te regelen. Maar een anonieme dwingende brief, wat een lachertje man.
    Ja dat is ook zo, ze hebben ons al eens gevraagd om beetje de andere kant op te stoken, dat is dan ook geen probleem. Maar zon kinderachtige brief..... dat vraagt om reactie, dus juist wat dingen die kant op.

  8. #23
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Vorig jaar voor het eerst dat de straat ook stookte, nieuwe buren komen wonen die ook wel van vuurwerk houden. Beetje competitief stoken, om en om kijken wie de mooiste blokken heeft wat uiteindelijk leiden to een hele leuke en vooral gezellige sfeer in de hele straat.
    Raaddebom.nl

  9. #24
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    volgens mij is hier de uitdrukking het gras aan de overkant altijd groener van toepassing, overal waar ik kom is het dood, hopelijl is het dit jaar anders :-)
    http://www.stefandrukker.nl

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2011
    Berichten
    24
    Thanks
    3
    5 waarderingen in 4 posts
    et is hier altijd chaos een stuk of 40-50 man komt naar het "pleintje" hier en er wordt echt letterlijk van alles afgestoken op shells na .. meestal niet direct om 12 maar rond een uur of half 1 breekt het los

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Moet het per sé stoken bij jouw in de straat zijn..? Member aasamember stookt volgens mij namelijk ook in de straat achter hem, gezien het filmpje hier

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Hier is het altijd extreem rustig, buren (13 & 15 jarige gozers) stoken een beetje legaal, t/m fonteinen en potjes uit pakketten...
    So far voor overdag :P
    Dan 0:00; niemand in de buurt buiten, de volgende straat pas :/
    0:10 komen de overburen naar buiten en die steken wat af, en nog wat andere buren, maar verder is het best wel doods...
    Ik maak er dan wel weer een feest van hoor ;)
    Iedereen komt overigens wel naar buiten, maar enkel voor nieuwjaarwensen enzo, niet voor vuurwerk..

    Dit keer vier ik het bij wat vrienden, midden in het dorp, dus daar zal wel wat meer de lucht in gaan
    Jammer dat die vrienden niet zo van het vuurwerk zijn :|

  13. #28
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    bij mij in de straat kunnen ze er wel wat van hoor :O
    kmoet echt moeite doen om der boven uit te komen:P
    maar dit jaar gaat het waarschijnlijk wel lukken

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2010
    Berichten
    90
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Vorig jaar voor het eerst in me eigen straat in me eigen huis gevierd.
    Had voor +- 500 euri aan spul.
    Hele blok 6 huizen was uitgestorven op 1 na.
    Daar zat een vriendengroep die ook met flink wat zooi naar buiten kwamen om 12.
    Eerst even dat van hun gekeken (voornamelijk lesli) en toen zelf aan t stoken geslagen.
    Toen ik klaar was met m'n allereerste showtje zag ik dat er aan de andere kant van 't kruispunt ook een man of 10 aan 't kijken was. Prachtig droog commententaar "is het nu op?" Vervolgens als uitsmijter 10 NL zinkpijlen de lucht in. " Nu wel " :-)

  15. #30
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Hier in de straat stoken alleen mijn buurjongetjes wat klein spul met hun pa als die thuis is (Is militair) Voor de rest is het vrij tam hier in de straat, om 00:10 staat de hele straat + paar omliggende straten bij ons voor het huis te kijken naar mijn vuurwerk
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •