Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts

    De vuurwerkbunker Klazienaveen

    Een prachtige winkel met een mooi assortiment bestaande uit Rubro en Lesli, volgens mij met erg leuke prijzen Een winkel om in de gaten te houden!
    www.devuurwerkbunker.nl

    __________________________________________________ _____________________
    Poelman Vuurwerk Klazienaveen, door jarenlange ervaring en gewoon het meest uitgebreide assortiment uw favoriete vuurwerkwinkel. Een team van 12 personen staan tijdens de drie vastgestelde verkoopdagen 29, 30 & 31 december voor u klaar om uw vuurwerkwensen te realiseren. Dit jaar voor het eerst wordt er geen folder bezorgd van Poelman, betekent dit dat er dan geen vuurwerk meer wordt verkocht? Nee, het tegenovergestelde.... Wij verkopen misschien nog wel meer maar alleen nog maar op de drie losse verkoopdagen en we nemen dus geen voorbestellingen meer aan. Wij garanderen dat er voor iedereen voldoende en passend vuurwerk is en kunnen nog steeds zeggen dat wij de grootste en beste zijn! Kom op 29, 30 en/of 31 december en ervaar het zelf. Mocht u vragen hebben dan horen wij het uiteraard graag.

    Bij Poelman staat veiligheid altijd voorop en daarom geven wij iedere klant, ongeacht het aankoopbedrag, 3 meter aansteeklont gratis. Naast deze actie geven wij bij een minimale besteding van € 50,- ook gratis vuurwerk weg, we lijken wel gek geworden!!!! Kijk eens bij de pagina Acties om te zien welke geweldige producten wij gratis weggeven!

    De openingstijden tijdens de verkoopdagen zijn:
    Donderdag 29 december 07:00 - 21:00 uur
    Vrijdag 30 december 07:00 - 21:00 uur
    Zaterdag 31 december 07:00 - 17:00 uur

    De openingstijden van de showroom zijn:
    Maandag 13:00 - 18:00 uur
    Dinsdag 09:30 - 18:00 uur
    Woensdag 09:30 - 18:00 uur
    Donderdag 09:30 - 21:00 uur
    Vrijdag 09:30 - 18:00 uur
    Zaterdag 09:30 - 17:00 uur

    Poelman Vuurwerk Klazienaveen
    Mr. Ovingstraat 6
    7891 BR Klazienaveen
    0591-317191
    [email protected]
    Laatst gewijzigd door Pyroguy; 25 november 2011 om 14:20

  2. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    De prijzen staan inmiddels online. Over het algemeen worden de adviesprijzen gehanteerd, maar er zitten een paar uitschieters bij.

    Buurtassortiment €89,95
    Secret Salute €22,95
    Thunder King Jumbo Box €25
    Heavy Legend 49 shots €21,95

  4. #3
    VWC-Lid Ru.Bom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    14
    Thanks
    7
    25 waarderingen in 1 post
    Ja, erg leuke dealer. Ga er al jaren heen!
    [B]Groeten Ru.Bom[/B]

  5. #4
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Weet iemand hier wanneer de site weer wordt upgedate?

  6. #5
    VWC-Lid chefke26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 september 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    239
    Thanks
    5
    147 waarderingen in 63 posts
    Ben hier vanmiddag geweest. Een grote winkel waar de producten uitgebreid stonden uitgestald, zodat je de producten duidelijk kunt bekijken. Prijzen zijn goed en ze hebben klantvriendelijk personeel, al met al een goede zaak waar ik nog wel een keer weer terug zal komen.

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    53
    Thanks
    6
    21 waarderingen in 12 posts
    Ik loop er nu ook al ongeveer 4 jaar. Het uitgebreide assortiment en de prijzen spreken me erg aan. Ophalen gaat ook lekker snel, al vind ik het niet erg om bijvoorbeeld 3 uur te hoeven wachten

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 december 2012
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    ik ga er nu 3 jaar heen altijd vriendelijk personeel en mooie prijzen en snelle levering nadat je je lijstje hebt ingeleverd ga volgend jaar weer tevreden heen

  9. #8
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    al iets bekend wanneer de prijzen bekend worden gemaakt?

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    53
    Thanks
    6
    21 waarderingen in 12 posts
    Ik denk rond 6 december, ik had geloof ik ergens gelezen dat de showroom vanaf dan geopend is

  11. #10
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    165 waarderingen in 55 posts
    Vorig jaar zaten er nog wel leuke aanbiedingen tussen maar dit jaar valt het mij toch behoorlijk tegen. De nog enigszins interessante kortingen zijn op één hand te tellen, verder zijn het vooral de reguliere adviesprijzen die de klok slaan.
    Aangezien ze geen voorbestellingen aannemen zou je toch een paar mooie lokkertjes verwachten om mensen ervan te weerhouden hun vuurwerk alvast elders te bestellen, maar ik zie ze dus niet.
    Dit jaar dan ook geen Poelman voor mij.

  12. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 december 2012
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    ik ga nog wel dit jaar heen maar dat komt omdat ik gewend ben aan deze winkel en voor sommige prijzen vind ik het handiger dan hier bij mij in het dorp

  13. #12
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
    Vorig jaar zaten er nog wel leuke aanbiedingen tussen maar dit jaar valt het mij toch behoorlijk tegen. De nog enigszins interessante kortingen zijn op één hand te tellen, verder zijn het vooral de reguliere adviesprijzen die de klok slaan.
    Aangezien ze geen voorbestellingen aannemen zou je toch een paar mooie lokkertjes verwachten om mensen ervan te weerhouden hun vuurwerk alvast elders te bestellen, maar ik zie ze dus niet.
    Dit jaar dan ook geen Poelman voor mij.
    Had ze ook al via facebook medegedeeld, dat de prijzen toch enigszins tegenvielen. Had er ook meer van verwacht. Rubro valt mij toch al tegen dit jaar. Ik heb nu een gedeelte Royal en Katan. Misschien dat ik nog wat klein spul voor de kinderen haal bij hun. Pili crackers vonden ze vorig jaar toch wel heel tof.

  14. Deze gebruiker waardeert Reverser voor het bericht:


  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2012
    Berichten
    53
    Thanks
    6
    21 waarderingen in 12 posts
    Ik ga wel weer heen denk ik, de cakes die ik wil zijn daar het goedkoopst (lees: Grande Finale, Stage Maker...). Waar ik wel van schrok is dat de Fan Cake, ofwel Prestige 156's, voor 109,- stond aangeboden. Ik heb zojuist even op de site gekeken en zag dat hij nu 59,95 kost

  16. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2013
    Berichten
    13
    Thanks
    5
    4 waarderingen in 4 posts
    Ook ik ben dit jaar niet geweest. Vond de aanbiedingen ook niet echt interessant om eerlijk te zijn.
    Vorig jaar voor 700 euro gehaald maar geen leuke korting erbij. Dit jaar elders besteld met goede kortingen en ruimere keuze´s.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •