Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heron Cake 8 oud

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hij komt zeker minder indrukwekkend over als het eerste fimpje waardoor ik er 4 heb besteld in me enthousiasme (achteraf niet handig misschien, maar voor € 24,75 (karton actie) kan ik me er ook geen buil aan vallen.
    En ken zo geen NL waaiers voor onder de €50 die hetzelfde zouden halen.
    Blijft wel unieke bak.

    Comment


      #17
      weet iemand ook de prijs?
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #18
        Staat hier slechts een enkele keer vermeld in dit topic :-)

        € 33 per stuk, 24,75 als je ze per 4 koopt (karton)

        Comment


          #19
          Heb deze toch nog meegenomen via de RockOn korting. Aangezien er nog een waaiercake ontbrak in mijn collectie leek me dit een leuke en goedkoper oplossing. Best groot ding overigens. Ben alleen wel bang dat die op straat wat tegen gaat vallen. Maarja.. voor ongeveer 15 euro is dat natuurlijk peanuts ;)

          Laatst aangepast door Calim3ro; 29 December 2011, 19:59.

          Comment


            #20
            wat een heerlijk blok voor weinig geld was dit , net zoals meerdere producten uit de heron collectie filmpje volgt snel

            Comment


              #21
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #22
                Mooie effecten in deze cake. Maar vond het tempo echt een tegenvaller. Veel lange pauzes tussen schotenserie. Voor het geld dat ik er voor betaald heb een superding maar toch wel een twijfelgeval voor de volle 33 euro. Vond het tempo gewoon te matig. Hoe goed de effecten ook waren. De qlimax van een waaiercake ontbrak hierdoor.

                Comment


                  #23
                  Prachtblokkie, vond dat die los prima tot zijn recht kwam.
                  Heb er ook 2 aan elkaar gelust die tegelijk de lucht in zijn gegaan. Dat was een heftige waaier geworden met prima bursts.
                  Dit is gefilmd, hoop dat de film goed gelukt is, zal vanmiddag eens naar de cameraman gaan om te kijken :-)

                  Comment


                    #24
                    Prachtige cake hoor.. Zeker voor die 33 euro. Zijn zat vergelijkbare waaiercakes in NL waar je zo 60-70 euro voor neer moet tellen. Daarnaast erg mooie effekten. 1 minpuntje, er zit niet echt een finale in op t eind. Ik de laatste 2 salvo's liever wat sneller op elkaar hebben gezien met vervolgens een lucht vol brocade of crackling.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                      Prachtige cake hoor.. Zeker voor die 33 euro. Zijn zat vergelijkbare waaiercakes in NL waar je zo 60-70 euro voor neer moet tellen. Daarnaast erg mooie effekten. 1 minpuntje, er zit niet echt een finale in op t eind. Ik de laatste 2 salvo's liever wat sneller op elkaar hebben gezien met vervolgens een lucht vol brocade of crackling.
                      Als ik jouw filmpje zie heb je hem ook bij het reserve lont aangestoken ipv het gewone lont

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Langekasper Bekijk bericht
                        Als ik jouw filmpje zie heb je hem ook bij het reserve lont aangestoken ipv het gewone lont
                        Aha.. Naja ik heb hem niet aangestoken, ik stond te filmen

                        Comment


                          #27
                          Het tempo is inderdaad wat traag. Voor de rest staan de effecten me wel dik aan, en zeker voor die prijs. 2 doorlonten, 1tje iets later laten gaan en de pauze's zijn gevuld!
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            #28
                            ik vind dit zeker wel een mooie pot en helemaal voor die prijs

                            Comment


                              #29
                              Af en toe denk je hij is klaar.
                              Owneej gaat tie weer haha.
                              Ligt het aan mij of lijken de effecten klein.

                              Comment


                                #30
                                dit komt door het filmpje

                                Comment

                                Working...
                                X