Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 30
  1. #16
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Grrrrr ... Deze moet ik ook missen.. Echt balen, het grootste kaliber wat ik 'live' heb mee gemaakt is 4"... Dan moet 8 inch toch wel veelbelovend zijn.. Maar helaas.. Op vakantie..

    Hopelijk gaat volgend jaar Tarragona een hoop goed maken!
    Gr. Alex:bye:

  2. #17
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Oh man! Jammer zeg! meeting zonder jou ... waar zit je als je op vakantie bent?
    veel plezier daar, ik weet niet eens wat het grootste kaliber is wat ik live heb gezien:bon"k:
    maar 8" zal wel een 'recordje' zijn

    Vincent

  3. #18
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
    Oh man! Jammer zeg! meeting zonder jou ... waar zit je als je op vakantie bent?
    veel plezier daar, ik weet niet eens wat het grootste kaliber is wat ik live heb gezien:bon"k:
    maar 8" zal wel een 'recordje' zijn

    Vincent
    Ik zit dan op Lowlands ! (niet dat dat jammer is, echt 1 groot feest daar!) Maar aan de andere kant toch weer wel jammer.. Loosdrecht is echt een half uurtje fietsen ofzo vanaf mijn huis ...

    Bonn schijnt ook erg mooi te zijn ja.. Misschien wat voor volgend jaar..

    Groetjes!

    Edit: whaha lekker scheef weer... Ik zag bij jouw bericht ":bon"k:" staan en las dat er Bonn stond xD ... Ik zeg wel niks meer ....
    Laatst gewijzigd door alexy; 25 mei 2007 om 21:07
    Gr. Alex:bye:

  4. #19
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ik ga er zeker heen ik kom de 17e thuis van vakantie.. en dan de 18e meteen een mooie show ( tenminste daar hopen we op) maar met zulke kalibers zal het ongetwijfeld spectaculair worden...

  5. #20
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinnie Bekijk bericht
    en daar vergeet ik dan weer aan te denken , zo maar even snel in de agenda van mn ma kijken.
    Leuk dat je ook in Hilversum woont, nog andere VWC'ers die hun huis in Hilversum hebben staan? enne, lijkt me leuk om jullie te ontmoeten

    Vincent

    ha vinnie nou leuke cyber ontmoeting ik woon ook in hilversum ga je zeker weten ontmoeten bij de show in loosdrecht ,mits me vliegtuig van uit portugal geen vertraging heeft

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Op onderstaande website vind je een affiche van de vuurwerkshow en algemene informatie over de gondelvaart.

    http://stichtingsloep.nl/html/gondelvaart_2007.html

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Net terug van deze show, en ik heb me prima vermaakt.
    Kwam niet direct door de show maar we waren weer eens met een gezellige groep

    Het vuurwerk zelf was wel leuk hoor, maar duurde (uit m'n hoofd) rond de 7min en dat vonden we allemaal wat aan de korte kant
    Ook was de manier van schieten niet direct speciaal, er werden vooral grote salvo's met shells achter elkaar geschoten en zo hier en daar een keer een fan shape serie met shells.
    Na een rits shells met oa een salute effect (finale) was het een tijd stil waarna na een lange pauze (1/2min?) nog een keer een rekje shells vertrok.

    Wel moet ik zeggen dat er mooie effecten langs kwamen, zo werden er mooie crossette en palmtrees geschoten, en ook de laatste 200mm multi colour peony was erg lekker.

    Al met al een geslaagde avond, maar ik zelf had iets meer van het vuurwerk verwacht.


    Hier een paar foto's:



    Once a pyro, always a pyro

  8. #23
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Jammer dat het vuurwerk niet was wat jullie er van verwachten maar gezelligheid is natuurlijk ook heel belangrijk
    De fotos zien er in ieder geval al ontzettend goed uit!!

  9. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Haha Kruitsnuiver. Foto,s zijn al snel on line. Goed gelukt zijn ze.
    Was weer een gezellig onderonsje, Kruitsnuiver,Mattenfreak,Maris, Mantronix en ikzelf. Mooi rustig stekje,aan de waterkant, goed uitzicht.
    Vuurwerk was mooi, maar de show duurde te kort. Hooguit 7 a 8 minuten.
    2 aanvangsschoten en vervolgens een serie shells en bommen.
    Wel mooie effecten zoals crosettes,peonys,ringpeony,s,palmtrees
    Finale was kort,maar heftig.

    Nu weer op naar de volgende show.


  10. #25
    VWC-Lid X-Treme's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Noordwijkerhout
    Berichten
    224
    Thanks
    28
    236 waarderingen in 73 posts
    7 minuten is wel heel kort voor een show. Maar toch iig 2 mooie foto's weten te scoren Kruitsnuiver vooral die 2de vind ik erg goed gelukt

  11. #26
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wij zaten lekker rustig, prima plek om te kijken hoewel het een stukje verder was dan op de plek waar het feest wordt gevierd. Konden de shells prima zien, maar ik ben toch benieuwd of ze nou gebruik maakten van blokken. Het leek er niet op, het tempo van het schieten van de shells was namelijk behoorlijk hoog en werden telkens met salvo's geschoten.
    Toch vond ik de show niet bijzonder, op het begin was het even shell voor shell, maar daarna hele rekken tegelijk. Het is wel leuk natuurlijk, maar het is meer shells pompen in een zeer korte tijd dan dat het een show was, ik weet de aantallen niet, maar het waren heel wat shells in die kleine 7 minuten tijd. Wij weten dus niet of er blokken gebruikt zijn, wellicht dus dat er wel degelijk sprake was van een echte show, maar dat zullen andere films dan wel duidelijk maken.
    Finale was ook apart, salutes gingen tussendoor e.d., ik weet niet of alles nou volgens planning de lucht in is gegaan.

    Zoals gezegd zaten er echt mooie effecten tussen, aan de kwaliteit van de shells lag het dan ook zeker niet, mooie crossettes, ringen, peony's met palm pistils (zeer goed), willows, prachtig ronde 200mm, vooral de laatste, de multicolour peony, was mooi, en een zeer mooi effect was de crackling willow, een langdurige en harde crackling, prachtig.

    Film is hier te vinden.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 19 augustus 2007 om 18:57

  12. #27
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Het is altij balen als een show niet tot je verwachtingen komt.
    Maar Mattenfreak het is een mooie film geworden, bedankt voor het delen.
    Ik zie hier toch wel enkele mooie duidelijke shells voorbij komen van goede kwaliteit.

  13. #28
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    ...


    kolere, ik kon er toch niet bij zijn, ik was op kamp, lekker weer. (niet dat ik daar niet over vuurwerk heb gepraat van iemand van DreamFireworks ) jammer dat ze de show zo verpest hebben, iedereen kan wel een rek shells wegschieten, dat is de kunst niet. misschien heb ik dan niet veel gemist...


    [P.S. de links van het filmpje (het downloaden) werkt niet, zet ik ook nog in dat topic.]

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ja , de link werkt inderdaad niet , mischien dat hier iets aan gedaan kan worden ??? , want ik ben best wel benieuwd naar deze show .

  15. #30
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ja een slotje film is al ruim een jaar oud. Om ruimte te maken voor nieuwe films moeten andere films weggehaald worden. Helaas is deze toen aan de beurt geweest.
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 18 september 2008 om 23:25
    Gerwin

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •