Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 57 van 57

Discussie: HERON Cake 4-5-6

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Dit is de eerste doorlont box die ik live heb gezien en ik ben echt verkocht. Dit was de afsluiter van de demo waar ik zo juist ben geweest en deze bak stal zeker de show. Was dan ook wel verreweg het duurste product dat werd afgeschoten, maar hiermee heb je echt een geweldig showtje in huis! Ben nu al helemaal benieuwd naar de doorlontboxen van Rubro.. was eerst wat sceptisch t.o.v. al die doorlontboxen, maar deze bak heeft mijn ogen geopend dat zo'n doorlontbox toch zeker wel een meerwaarde kan zijn.

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Lambal voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Hij was zeker mooi!

    Doordat er drie dicht naast elkaar werden ontstoken werd het een beetje een zooitje, maar denk dat een losse cake zeker niet zal misstaan in je straat!

    Filmpje van deze cake in HD:

  4. Deze 4 gebruikers waarderen TLVD(G) voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Van 199 naar 139,50.
    Twijfel wel.

  6. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Locatie
    betuwe
    Berichten
    338
    Thanks
    20
    30 waarderingen in 25 posts
    ik vind hem super hij zal deze week wel op meerdere demo's geschoten worden

  7. Deze gebruiker waardeert binkenparade voor het bericht:

    3xh

  8. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Op het eerste filmpje duurt hij 3 minuten en op de 2e anderhalf

  9. #51
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik had deze bak ook, verwachting was toch wat hoog, maar het bleek een zware domper te worden.
    Volgens het filmpje op Youtube over het doorlonten van een Heron-bak heb ik mijn bak ook klaargezet. Ging overigens vrij makkelijk, hij is er duidelijk voor gemaakt.

    In de nacht neergezet, als eerste cake geschoten in een showtje, maar helaas, na cake 1 viel hij stil. Ik ben doorgegaan met de rest, intussen vatte de box vlam, niet bepaald veilig dus... Hij stond echter verderop en kon daardoor geen kwaad, ik ben verder gegaan met het showtje en dat ging verder als een dolle.
    Na het showtje waren de vlammen nog niet voorbij, we hebben dus even een bak water gepakt. Toen de vlammen wat doofden heb ik de eerste cake bij de tubes vastgepakt, eruit getrokken en we hebben een plens water erin gedonderd waardoor alles dan wel zeiknat was, maar er geen vuur meer was... Met name de plastic zak heeft gebrand.
    Wat ik er zo uit kan opmaken, is dat de reservelont van cake 1 nooit ontstoken is, die ziet er op foto nog geheel netjes uit, de cake kon in zonder moeite uit de doos trekken, zat er niet aan vast en waar de reservelont dus aan de cake zou zitten, had de zak de meeste brandplekken.

    Ik vond het niet veilig meer om hem nog aan te steken, van Vuurwerk24 kreeg ik na mijn klacht nog de vraag waarom ik de reservelont niet heb gebruikt. Als ik het niet vertrouw, dan laat ik hem liever staan, daarnaast had ik ongetwijfeld na een plens water van ons en de regen, onwijs moeite moeten doen om de reservelont überhaupt nog aan te krijgen.

    Januari heb ik direct contact hierover opgenomen met Vuurwerk24, die gaven direct antwoord en ik mocht de cakes inleveren zodat ze het konden bekijken. Helaas had ik niet meer dan foto's, want wij hebben hem de hele nacht in de regen laten staan en op 1 januari was er blijkbaar iemand heel blij met oud en nat karton, meer dan de helft van al het vuurwerkafval is meegenomen.... Grote pech voor mij dus, heb enkel de doorweekte doos nog en de foto's van de natte cakes, diegene die het heeft meegenomen, kan er in ieder geval niets meer meer, het karton van de tubes raakte zelfs al los door al het water.
    Vuurwerk24 kan er dus helaas niets aan doen, maar boden alsnog aan om aan de hand van de foto's in ieder geval iets te kunnen betekenen als ik daar komend jaar een bestelling zou plaatsen, wat dat betreft toch netjes.

  10. Deze 3 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  11. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ondanks het bericht van Mattenfreak, heb ik deze toch maar besteld. Leuke box voor erbij. Zal vast niet misstaan in de straat. Nu twijfelen of ik de Royal box (die wel door de test is gekomen....) erbij neem of de Zena Revolution.

  12. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2013
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb ook een 456 cake gekocht. Ik heb ook het ddorlont filmpje van de Heron 123 gezien op youtube. Bij de cake heb ik een 4 punts afstandsbediening gekregen, maar geen uitleg. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Kan ik deze cake doorlonten? Moet ik de afstandsbediening aansluiten? Maar hoe dan te gebruiken? Alles in een keer of na elkaar activeren? Veel vragen dus nog! Ook zou ik de afstandsbediening wel een keer willen proberen (bijvoorbeeld op een normaal rotje), maar kan dit?

  13. #54
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  14. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    11
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Utrecht2014 Bekijk bericht
    Ik heb ook een 456 cake gekocht. Ik heb ook het ddorlont filmpje van de Heron 123 gezien op youtube. Bij de cake heb ik een 4 punts afstandsbediening gekregen, maar geen uitleg. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Kan ik deze cake doorlonten? Moet ik de afstandsbediening aansluiten? Maar hoe dan te gebruiken? Alles in een keer of na elkaar activeren? Veel vragen dus nog! Ook zou ik de afstandsbediening wel een keer willen proberen (bijvoorbeeld op een normaal rotje), maar kan dit?
    Ik heb zojuist de afstandbediening getest op een paar thunderkings. Ging prima. Blijft raar dat er niet een duidelijke uitleg bij dit soort boxen komt. Maar ter plekke heeft de dealer mij het vuurmechanisme uitgelegd en hij gaf terecht aan dat systeem en de koordjes vaker te gebruiken zijn (al weet ik niet hoelang de batterijen meegaan...). Dus om één van je vragen te beantwoorden: ja dat kan. Doorlonten kan ook (via visco of QM) maar de volgorde is mij nog niet helemaal duidelijk. Wellicht nadat ik ze uit de doos heb gehaald. Veel plezier met de cake!

  15. #56
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    info vernieuwd

  16. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  17. #57
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.075
    Thanks
    3.425
    2.073 waarderingen in 796 posts
    Nog steeds te koop bij Vuurwerkoutletgelderland

Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •